Cambridge dieet http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/179754-cambridge-dieet-94.html#post6948486 Hier kun je het wel en wee lezen van andere ZP dames die hetzelfde dieet doen.
Even een update van Miss Bulldozer .. Donderdag met 6 maanden en 4 dagen: 10.050 gram en 73 cm! Hihi bonkie..
neeeeee fantastisch!! heerlijk zo`n baby die lekker kunt vasthouden. hier ook een flinke dame, maar ben al een tijdje niet meer op het cb geweest, de 4e moet ik weer. ben beniewd!
Hahaha ja echt, elke keer denk ik dat die weegschaal kapot is .. Echt niet normaal, als ik daar dan sta krijg ik ook altijd reacties. Hoe oud is ze dan: 6 maanden.. En dan zijn mensen helemaal geschokt omdat het zo'n flink grietje is haha! De meeste kindjes schijnen rond 10/12 maanden pas 10kg te zijn..
ach en weet je, mocht ze een keer ziek worden dan en wat minder drinken dan kan ze het hebben toch? past ze trouwens nog wel in de maxi cosi dan. ik vind dat die van mij al aardig strak begint te liggen. ik heb de nog wel de winterzak erin, dus denk als die er eenmaal uit is dat ze iets meer ruimte heeft, maar vind het daar eigenlijk nog een beetje te koud voor.
joh mijn zoontje van bijna 3 jaar weegt 12 kilo hihihi Dus jouw dochtertje van 6 maanden weegt al bijna evenveel als mijn zoon van 3 Owen is nu trouwens 3 weken en weegt 4745 gram! En past al niet meer in maat 56 maar heeft nu dus al maat 62!
omg Eerised... jij spant de kroon.. grin.. geweldig Ik moet woensdag weer naar t cb.. maar ..als ik t zo schat is zij nu ook 73 cm.. en ruim 9 kilo.. t wordt tijd dat ze gaat lopen.. 8 trappen optillen is niet grappig meer hebben jullie dat btw ook.. met kleren.. iedereen blijft een tijd in een maat hangen.. maar ik kan hier alweer bijna een nieuwe garderobe aanschaffen... dacht de vorige x slim te doen en een pakket via mp te halen die 2 maten groter was.. nah..niks veel te ruim zitten..t zit nu gewoon prima...
dan doe ik er nog even een schepje boven op haha Gister is hij nog gewogen en is 8910 gram!!! en 67,5 cm
mijne was met 5.5 maand 69 cm en 8.8 kilo.... volgende week naar t cb en dan is ze 7 maanden .. vermoed dan 72 cm en ruim 9 kilo... t is een reusje.. maar welgeleken met die van Eerised en MissFlower een kleintje grin... en dat is ook wel eens een lekker gevoel
Ik heb echt respect voor jullie! Hoe doe je dat dan als je kindje een hangdag heeft? Loop je dan ook met ze rond op je heup? Ik vind Julia al zwaar (is nog geen 7 kilo dus echt een ukkie), maar met die van jullie kan ik me daar niet zo goed meer een voorstelling van maken dat dat lukt. Poeh! Ook met de MC joh, volgens mij sjouwen jullie je een ongeluk, of niet?
@gentle: kyran is heel makkelijk dus hoef nooit met hem rond te sjouwen maar idd tis wel even aan kijken hoe het straks moet als hij niet meer in de maxi cose past of idd een keer ziek is.. gelukkig ben ik aardig wat gewicht gewend van mijn dochter die ook nog graag opgetild word en die is 18 kilo.. leunt gewoon op mijn heup en dan voel ik het vaak al niet meer
wij mogen maandag weer, ik gok dat die tussen de 7,5 en de 8 kilo zit. wel blijft hij heel lang in zn maten zitten, we stappen nu pas over naar maat 68 shirts en 62 broek. al draagt hij nog genoeg 56 broek en 62 shirt. ligt er een beetje aan wat klein en groot uitvalt. de 62 spijkerbroek zijn meestal nog te groot maar tuinbroek precies goed en joggingbroek past ook altijd. trouwens met de mc zeulen doe ik al lang niet meer, die klikt ik zo op het onderstel en rij hem wel. dragen is me veeeel te zwaar hahaha met de draagdoek is het nog heel goed te doen maar zo los op de arm vind ik wel vermoeiend.
@ Gentle Gelukkig heb ik een echte GVR ( Grote vriendelijke Reuzin) dus die heeft geen hangdagjes... maar ja..die 8 trappen worden heftig... zeker met boodschappen... ( lees : ik neem alleen de koelkast zooi mee..en mn vriend mag de rest sjouwen) @ Marieken De mijne heeft geloof ik een redelijk lang bovenlijf..ze draagt maat 80/86 jurk ( en die beginnen ook steeds meer op een haarband ipv een jurk te lijken) .. broek 74 en truitjes 80 worden ook al erg klein/kort
papa 1,96 m ikke 1,75 m beide niet de slankste ons meisie was bij de geboorte 52 cm en 3775 gr en met 4,5 maand 67,5 cm en 7850 gr ze zit in mt 68/74
hoi dames grappig hoor om te lezen hoe groot jullie babys zijn dan voel ik me niet zo alleen meer hahaha mijn dochter was op 10 maart 4 maanden oud en woog 8200 gram en is 66 cm lang ook een lekker stevige baby dus ,
ik ben zelf ook maar 165.5 en mn vriend 185 dus das wel wat langer.. maar ..begreep van moeders dat ik ook altijd groter dan gemiddeld was.. tot ik ongesteld werd...
hier het zelfde als bij julli sweet, ik 1.65 mtr en mannetje 1.85 mtr. hij ons zoon lijkt zijn lengte in boven lichaam en mijn korte pootjes te hebben. ik was zelf eerst een klein poppetje en vanaf de basisschool snel een gezette dame. mn vriend was vroeger lekker vol maar niet te en daarna redelijk slank met brede schouders tot die mij leerde kennen ik kook te lekker denk ik claire, onze kleintjes zijn ong even oud en ook qua gewicht en lengte denk ik dat ze redelijk gelijk zijn. leuk!