--->> eerised90; ja lange tante zeg! even spieken hoe lang Liam met 7 maand was,, niet zo lang geloof ik; 74 cm en 8810 gr haha toch wel --->> sanneT; whahahaha lol dat is ook een goeie Liefsz
Humbly, ook wel lang hoor. Ja zeker lang.. én heel zwaar. Vraag me wel eens af wanneer het stopt haha . Ach komt wel goed als ze meer gaat bewegen!
@ eerised.. ik moet maandag weer naar het bureau, maar met 7,5 maand was hij 74 cm en 10590 gram. dus ook een flinkerd!
Wauw, wat heerlijk eigenlijk dat jullie kids zo lekker groeien! Ik kan me voorstellen dat je soms denkt, gaat het niet te hard? Of dat die opmerkingen niet leuk zijn. Maar fijn toch eigenlijk? Julia groeit ook prima, maar ik vind het soms juist niet leuk dat ze zo klein/jong wordt geschat. Dat ze op de fiets meegaat vinden sommige mensen bijna slecht, omdat "ze nog zo'n klein baby'tje is". Pardon? Ik mis ook die babyvetjes wel eens. Van die lekkere rimpeltjes, of zo'n dikke onderkin! Julia heeft inmiddels wel iets dikkere bovenbenen, maar zeker in het begin was ze echt mager. Ribbetjes tellen, geen babybuikje en zo'n lang mager nekje. Mijn moeder vond het bijna slecht dat ik nog BV gaf, omdat ze zo dun was. Ik heb haar echt moeten overtuigen dat ik daar niet voor ging stoppen... Geniet er van hoor meiden! Heerlijk, van die lekkere gezonde kids! Daan, hier werkt het wel zo dat ze meer gaat bewegen en daardoor dunner wordt. Ze kruipt nu sinds 2 weken en ik ziet het helaas echt in haar gezichtje en haar buikje. Hopelijk werkt het bij Noor zo ook een beetje!
wij zijn 12 april met 5 maand en 2 weken bij de kinderarts geweest en ze was 70 cm lang 8450 gr en hoofdomtrek 43 cm
Claire, ah netjes toch? Gabriëlla was met 4.5 maand 9100 gram en 68 cm.. Gentle, ze is zeker klein zeg. Maar wel in verhouding toch? Ik snap dat ook jij het soms vervelend vind.. Maar ook wel weer leuk, ze is langer een babytje, en het gaat al zo hard ! Ik heb hier echt al een beer van een kind. En het is nog een meisje ook.. Zo groot!
tegen vijf maanden was tim 8880gr en 69cm.maar hij lag weer krom helemaal, deeed moeilijk met de meting.ze forseren het gellukkig niet door aan zijn beentjes te trekken enzo. hij zou misschien 71cm zijn als hij recht zou willen liggen. heel lekker om te knuffelen vind ik.
Belize, ik vind dat meten sowieso altijd maar lastig. Ze liggen nooit recht, en Gabriëlla heeft dr beentjes daar ook nooit helemaal recht, maarja niet forceren natuurlijk! En net zoals dat hoofdje, die meten ze telkens anders. Dr hoofdje was vandaag ineens gekrompen .. Maarre 69cm is ook een mooie lengte..
eerised; inderdaad, ze kijken of hij voldoende gegroeid heeft in de lengte. en dat is ook zo met 69cm. ik ben blij dat ze mijn baby niet martelen voor n precieze meting. ik hoor soms hier dat bij sommige cb's wel hard aan de beentjes getrokken wordt. bah.
Belize, ja precies. hier ook. vind het prima! Ze was nu ook 1.5cm gegroeid, nu heel netjes. Hier is er aan groei geen gebrek .. haha! Nou dat hoeven ze hier niet te proberen hoor, hard aan de beentjes trekken, dan trek ik daar even aan een paar beentjes van madam van het cb
hoi dames ook ik heb een grote baby mijn kleine meid was met 5 maand 9100 gram en 68,5 cm lang , dus ook een flinke dame met lekker wat spek hahaha. mijn zoontje was ook altijd groot voor zijn leeftijd en vanaf 2 jaar werd er bijna altijd door de buschafeur gevraagd of dat hij al niet een kaartje moest hebben (moet pas vanaf 4!) en ook mensen die vaak vroegen waarom hij nog niet kon lopen of praten en altijd maar uitleggen dat hij nog maar zo oud was (mega irritant) , inmiddels is hij 4 en de langste uit zijn klas denk dat met mijn dochtertje het ook wel weer zo gaat lopen.
Sapje, hee mijn meisje was ook zo groot met 4.5 maand.. Alleen een 0.5cm korter hihi! Kuidekeboki, zooo wat is hij lang zeg!!!
@eerised, ja tis een lange vent heerlijk mannetje al zeg ik t zelf! Zijn vader is ook lang hoor! (1.98m) ik ben maar een kleine 1.71m
ik moet dinsdag weer heen met beide kids dit keer. Ben erg benieuwd! De laatste keer was 67,5 cm en 8910 gram dus we zullen zien!
Wij zijn vandaag weer geweest: bijna 10,8 kg! Woehaaa! Hij is niet zo lang, 72 cm (maar niet helemaal juist gemeten denk ik... hihi). Tis een heerlijk bolleke!!
Femke, hihi.. Al lekker joh van die bolletjes! Mijn meisje is bijna net zo zwaar.. Maar 2.5cm langer.. Missflower, zo ook aardig aan de maat jouw dochtertje! Kuidekeboki, dan heeft hij het niet van een vreemde..
Lijkt wel op mijn ventje. Die was met 9,5 maand 10 kilo en 79 cm. Ik ben 1.80 en papa 1.83. Maar bij de geboorte was mijn ventje een stuk lichter. 3370 Vlgde week wordt hij 1 maar heb geen idee wat hij nu is.