gentle: ik heb net op julia gestemt. ik vond het zo een leuke foto, je schreef ooit daarbij dat ze nog niet 'het kruipen' snapte toch? of zoiets. inderdaad wanneer mensen iets moeten zeggen over mijn zoontje is het altijd "jeej, hij is groot!" je wilt wel soms horen dat hij schattig is of gewoon iets anders dan groooot.
Ik hoor ook vaak dat ze zo groot is, maar mensen zeggen daarna altijd van: Oooh wat is zij ongelooflijk vrolijk zeg, wat gezellig! En wat een mooie ogen.. Blablabla! Het kan me ook echt geen ruk schelen wat mensen van dr vinden, groot/klein en of ze veel eet..
Vandaag weer even bij het CB geweest en onze man weegt 8170 en is 67 cm lang. Alles liep keurig in verhouding en hij zit nog net onder de bovenste lijn. Ik heb zelf altijd het idee dat je je moet verantwoorden voor zijn spekjes naar andere mensen. Maar ach ze moeten allemaal altijd wat te klagen hebben Hij groeit in ieder geval goed en daar ben ik blij mee.
hier ook weer bij t cb geweest...smurf is nu 77 cm lang en 9.8 kilo. Der gewicht gaat dus naar t gemiddelde , maar der lengte blijft +1.5. Nog ff en ik heb een lange slanke ipv een lange rolmops Ik moet bekennen dat ik t feit dat ze nu dus in 2 maanden nog geen kilo gegroeid is wel vervelend vindt, maar goed, ze is nog steeds een flinkerd en dat is dan wel weer lekker.. de dagen dat ze minder eet kan ik me dus minder druk om maken.
Weer bij het CB geweest. 11.300 gram en 77 cm met 9 maanden en 8 dagen! Blijft lekker flink dus .. Had een andere arts, en die had behoorlijk commentaar
Ik moet donderdag weer, ben erg benieuwd. Ik zie dat hij, nu die erg actief is met kruipen en lopen e.d., dat het dikke eraf aan het gaan is.
ons mannetje is vandaag 9165 gram en 72 cm. nog net iets boven de middellijn maar afgelopen maand maar 400 gram aangekomen aangezien die super druk is. dus ben blij, hij blijft lekker molly maar niet te erg.
Dondedag geweest en van ons stevige ventje is niks meer over. 82 cm en 10.540gr en hij is 14 mnd. Was mij natuurlijk al opgevallen dat hij niet meer zo stevig was. Sinds hij kruipt en overal langs loopt zag je hem gewoon dunner worden.
moet dinsdag weer naar het cb. Heb hier thuis ook een babyweegschaal en hier weegt ie al 7500 gram. Nog geen 4 maanden oud hihi. Als mensen 'm zien dan denken ze dat ie 7 maanden is ofzo
hier een foto van de ouste en de jongste samen. Oudste is 3 jaar maar wel een uk hoor. Denk dat Owen hem met 1 jaar al voorbij is gegroeid hihihi
haha geweldig en idd zo lijkt hij heel groot maar als erik een kleintje is dan lijkt dat al gauw zo.. want danisha is een stuk groter denk ik (106 cm)
goed hoor! ik ben zo blij om te zien dat er grotere babies wel bestaan dan onze zoon!hahaha hij was met 7maandn 10 420gr en 73cm
hahahaa ja hoor die bestaan Zo zie ik dat het bij kyran ook best meevalt.. want de meesten hier met zijn gewicht zijn dan kleiner.. hij is ook lang gelukkig dus mooi in proportie
Hihi wat een lekkere kerel! Met 4 maanden woog Renske 7220, ook behoorlijk, maar die oogt iets dunner lijkt wel (ahum, nou ja, haar ronde hoofd niet meegerekend ).