Ik had al eerder gereageerd en vertelde toen dat Beau zo'n 9.5 kilo was en 72 cm. Nu zijn we afgelopen vrijdag naar het cb geweest en hij is 70.5 cm en 9.1 kilo. Viel een beetje tegen dus . Dit is hem. Bekijk bijlage 48284
geweldig om deze grote babies te zien. we hebben ook een grote baby. hij was 8wkn CB 6515gr. lekker om vast te pakken. maar steeds moeilijker bij het laten boeren. maar echt geweldig.
Dank je wel wel femke. We zijn ook enorm trots op onze boef Dit vind ik zelf ook een leuke foto Bekijk bijlage 48435
Dank je ook dragonfly Ik ben benieuwd of hij ook zo ondeugend is straks. Hij is nu alleen nog maar heel lief
gisteren op het cb geweest en hun metingen waren 10155 en 73cm. hij hoort bij de grotere kindjes en gewicht stabiliceert terwijl lengte weer goed blijft stijgen. geen commentaar gehad dit misschien omdat mijn dochter erg lang en slank is 97cm en 13,3 kilo
Ben vorige week met mijn zoontje naar het CB geweest, en hij was toen 62.5 centimeter en 7300 gram! 8) Hij heeft ook maat 62/68...
Gisteren bij het cb geweest, 9,7 kg en 75 cm. Zat net het 'Hoe groot is jullie kind met 1 jaar' topic te kijken. Ze is nu al net zo groot en vaak zelfs groter als die kindjes van 1 jaar!
Hoi ik ben hier net voor het eerst!! dus zie wel of het goed gaat Ik ben ook een moeder met 2 groot geboren kinderen. 2 jaar oud is geboren met 59 cm en 10 pond ( is nu niet ERG groot meer ten opzichte van andere kinderen van zijn leeftijd vind ik) van 4 maand is geboren met 54 cm en 9 pond is momenteel 68 cm en 9300 gram. ik ben zelf 1.58cm mijn man is 1.95cm en heb geen suikerziekte of dergelijks gehad. Was gewoon een goeie broedmachine. Ik groeide met de zwangerschappen wel 35 kilo helaas moet ik bij de tweede de laatste ruim tien kilo nog weg zweten:x Ik maak me geen zorgen het is een vrolijke baby en doet het prima,ze wilden me de 2de maand al door sturen maar ik wacht nog lekker af.En die van 2 ziet er ook prima uit,niks mis mee. groetjes van mij en tot de volgende keer S (en ik hoop dat ik dit onderwerp nog terug kan vinden de volgende keer)
Hier ook een groot meisje!!!! Bij de geboorte was ze: 4620gr en ongeveer 55 cm bij 9 weken 6480 en 62 cm en gister was ze 11.4 kg en 79.5 cm en ze is nu ruim 9.5 maanden
Hier ook een grote bink, bij geboorte was hij 4520... en even opgezocht....bij 8 weken was hij 6300 gram en 61 cm lang, bij 6 maanden al 8300 gram en 72.6 cm lang..met 14 maanden was hij 11 kilo en 84 cm lang en nu is hij inmiddels 17 maanden en moet bijna weer naar cb, dus ben benieuwd hoeveel hij nu weegt en hoe lang hij is..maar hij heeft nu inmiddels al wel maatje 98!
deze dame is vanmorgen bij t cb geweest. 5.5 maand en 69 cm en 8.9 kg over de kledingmaat hou ik mn mond wel ff
Update hier.. Maandag naar het CB geweest, ze is vandaag 4 maanden en 3 weken. Gewicht 9100 gram enlengte 68cm. Hoofdomtrek 44,7.. Kledingmaat 74.. Alsari, lekkere flinkerds dus daar !! Sweet, welke maat heeft ze dan?? Kan toch niet heel schokkend zijn?
@sweet:hier kledingmaatje 74 en soms 80, dus veel schokkender kan het niet zijn toch? Hier inmiddels 8500 gram en ong (dinsdag weer meten) 72 cm bij bijna 5 maanden.
tuurlijk is het niet schokkend..voor jullie Enige vergelijkingsmateriaal dat ik hier in de omgeving heb is het dochtertje van mn vriendin.. en die is nu 8 maanden en is 7 kilo en 63 cm ofzo..een kleintje dus Deze muts draagt 68/74 broek en trui ook 74 en jurken 80. Andere jurken zitten als een haarband ipv als een jurk... Eerised en suus.. sjow.. dat zijn ook reusjes idd.. grin.. daar is de mijne klein bij ( wat ook wel eens een heerlijk gevoel is)
Kan me best indenken met 'klein' vergelijkingsmateriaal dat je die maten vrij schokkend vind . Mijn zoon kreeg een pyjamaatje (mt 62)van zijn neef. Die had hem aan toen hij vier maanden was, Vincent paste hem al niet meer voordat hij drie maanden was. In andere onderwerpen hier op het forum lees ik soms dat kindjes van ongeveer een jaar oud in maatje 80 zitten. Soms vraag ik me ook wel eens af waar dat heen gaat met dat kleintje van ons. Die schiet straks ook door naar maat 74.
Dragonfly, ik zit soms ook te denken hoor. Heeft nu maat 74. Mn nichtje van 9 maanden draagt dat nu. Dan denk ik ook.. jeeetje, waar zit zij dan in met 9 maanden of als ze een jaar is. haha!
idd.. t zet je soms aan t denken .. dochter van een vriend.. is 4.. draagt mt 104... en ja dat is ook een klein tenger meisje.. maar toch..waar gaat het heen denk je dan ... zouden ze ook een mateloos ( winkelketen) voor baby's hebben of zo.. net als wantjes.. ik heb van die baby wantjes voor der.. jullie kennen ze wel.. gewoon een zak met een elastiekje ..zonder duim.. die beginnen ook krap te zitten.. maar andere wantjes kon ik ff niet vinden.. en handschoenen.. no way..daar begin ik nog niet aan .. zo goed benik nu ook weer niet in fröbelen