Groentehap geef ik toch altijd in de trip trap met wat knuffels aan zij en voorkant. Ze kunnen nog wel niet zelfstandig zitten maar de spieren mogen wel getraint worden. Dus 10 minuutjes oefening per dag. En anders in de wipper in de meest rechtop stand
net bij het Cb geweest. met 9 maanden 12,2 kilo en 75,5. het gaat echt de goede kant op net weer gebeld voor de uitslag van het dna onderzoek wat 7 maanden geleden gedaan is, maar moet nu vanmiddag weer terug bellen
welke buggy hebben jullie trouwens? ik wil van het weekend een andere kopen die mee kan op de fiets maar moet wel sterk genoeg zijn voor me ventje natuurlijk en niet te laag aangezien hij al heel snel met zn hoofd tussen de zonnekap ergens zit. ik kom er echt niet uit
Ik meen me te herinneren dat de titanium baby breeze wel een vrij hoge wagen was qua bovenlichaamruimte. En ook al te gebruiken vanaf 3 maanden omdat hij vrij plat kan. Nadeel vond ik dat hij erg laag liep, dus voor lange mensen lijkt me dat vervelend vasthouden, dat was het voor mij soms al (al moet ik toegeven dat ik er veel tassen aan hing ) en ik ben 1.67.
idd de titanium breeze is best wel laag. Dus voor grote mensen loopt het echt niet prettig. En de ruggedeelte is best wel lang maar het gaat ook om het gewicht wat de buggy kan houden. Ik merk met Owen ( 16 maanden en ruim 15 kilo ) dat de ruggedeelte niet echt stevig is. Dus ook al staat de rugleuning helemaal rechtop, door Owens gewicht zakt ie zo ver naar achteren dat Owen meer ligt dan zit. Dus dat is niet echt fijn. Ook ik zoek dus nog naar een geschikte buggy...... best moeilijk met zo'n zwaar en groot kindje.
jaa inderdaad moeilijk zeg!.. mn andere buggy (maxi cosi mila) heb ik verkocht omdat die niet mee kan op de fiets dus wil zo snel mogelijk een andere hebben. en eentje waar ik ook lang wat aan heb ik ben zelf 1,74 en mn vriend 1,85. maar moet zeggen dat ik voor 99% met dat ding loop maar als nog ben ik ook niet klein
Ik denk dat mijn zoon bij het volgende cb-bezoek over 2 weken al wel tegen de 9 kilo aan zal lopen. Mag ik 'm dan al in de maxi-cosi vervolgstoel doen? Hij kan in lig-stand iig... Mijn dochter van 2,5 zit er nu in maar die is inmiddels de 15 kilo gepasseerd dus zij zou voldoende hebben aan een zitverhoger. De maxi-cosi waar mijn zoon nu in zit is een oud barrel die geleend is en die al meer dan 7 jaar oud is dus ook niet meer betrouwbaar. Vandaar ook deze vraag Hij is 4 maanden nu precies. Je zou toch denken dat hij dan naar de vervolgstoel mag als je die in ligstand houdt? Of moet ik toch nog maar een babymaxicosi aanschaffen voor zolang z'n hoofd niet uitsteekt en z'n voeten niet in de knel komen?
ik zou hem echt nog niet overdoen naar nr 1 hoor!!! Het achteruit vervoeren is nog ZO belangrijk bij die kleintjes!!! (bij aanrijdingen dan he) En in een nr 0 is het liggen zoveel beter dan in nr1, want die ligstand slaat vaak nergens op hoor!! Mijn nr 0 is tot 15 kilo, de oude tot 13 dacht ik.
@taliaa: hmm.. vreemd.. hoe kom ik dan bij die 9 kilo-grens? Hoe bedoel je dat die ligstand nergens op slaat?
Ik vind em nu al over doen naar 1 ook wel (te)snel.Onze Maxi Cosi gaat ook tot 15kilo en mons zoontje gaat nu dan ook pas over naar een vevolgstoeltje,hij is nu 80cm.
De ligstand is meer een kantelstand bij veel nummer 1s. En het is wel vanaf 9 kilo dat ze in de 1 mogen, maar als het goed is tot 13 kilo in de 0. De 1 moeten ze eigenlijk wel voor kunnen zitten. (heb het toevallig vanmiddag nog nagekeken)
Mijn uk was vorige week dinsdag met 8 maanden 75cm en 9780 gram... heeft kleren aan waarop staat 12m...
die ligstand is meer een netnietrechtopstand, zodat het bolletje naar achter blijft als ze slapen. 9 kilo grens geen idee, maar om in nr 1 te kunnen moeten ze toch eigenlijk wel al zelf kunnen zitten.
Hoi hoi! Ook wij zijn weer bij het CB geweest! Isabella is nu 75cm en 9940 gram! Ben benieuwd wanneer de groei iets minder hard gaat..