Ach... hij zat er van het begin af aan... (ofja al snel) niet meer lekker in.... brede schouders.. dus die stonden in de stoel wat "naar voren" zeg maar... nu had ik sowieso al de rodi die plat kan... (had al twee kindjes..)... maar vond het wel een beetje eng ivm het hoofdje.... tja ook ik denk: "ach hij is maar zo klein"..... hebben jullie trouwens ook "last" dat jullie kindjes overschat worden..?? bij de schoolfotograaf werd baby even "opgepakt" om zelfstandig bij grote broer op schoot te gaan zitten... "ho, ho, ho.... hij is net 5 maanden" riep ik..... en nu krijg ik vragen als: "loopt hij NOG niet".... heb niet heel het topic gelezen.. (sorry) maar waar kopen jullie kleertjes.... heb zoveel broekjes 86 waar mijnheer niet inkomt... Zelfs shirtjes van H&M, waarvan ik dacht dat ze breed vielen... passen niet.... pffff 92..... slaat toch nergens op...
Ik mag me hier ook aan melden, denk ik... Mijn zoontje van 9 ½ maand is 76 cm, 10 kilo en heeft schoenmaat 19/20
Sath, Isabella loopt qua lengte zo'n beetje gelijk met haar gewicht dus gelukkig geen problemen met bovenkleding, broeken moet is wel vaak een probleem omdat ze lange benen heeft moet ze maat 74/80 hebben en zijn bij haar middel dan vaak te wijd dus moet ik opzoek naar broeken die je kan stellen. Ik zit ff mn hoofd haar kledingkast aan het nalopen om te bedenken welk merk wijd valt.. Volgens mij valt Adidas heel wijd.. ik weet niet of het voor je te doen is om naar Batavia stad te gaan? daar is het namelijk niet zo duur, oh en benetton valt ook wijd een 74 valt bijv. als een 80. (maar weet niet of ze daar leuke jongenskleding hebben eerlijk gezegd kijk ik daar nooit naar ) Isabella wordt (nog) niet overschat.. Enne, ik vind mijn kind ook 'klein' hoor behalve als ze naast haar neefje ligt die 3 weken jonger is.. dan is ze ineens 'huge' haha
haha klopt! en ik zie dat je al bezig bent met nummer 2 dan zullen we nu niet tegelijkertijd zijn uitgerekend, want hier voorlopig nog niet ja en groot, dat zeiden ze hier voor de geboorte al was ook 1 van de redenen waardoor ik werd ingeleid hoe gaat het nu met jullie?
de beste winkel vind ik toch wel de h&m. heel veel winkels vind ik 10 x niks. dan is het een maat groter, alleen lijkt het wel alleen maar langer te worden, maar wel even smal lang en breed, dat is de beste kleding voor hem. bij broeken heb je die banden die zo verschrikkelijk knellen aan de bovenkant bij veel winkels. smalle kleding daar hebben we niks aan. en wat betreft grote handen en voeten... ook aanwezig
owh goed te lezen hier, ik vond mijn kind al groot haha elize is nu 6 maand en 70 cm en 7940 gr. (geboren met 4840gr, afgevallen tot 4300 gr) Dus ik was al in shock om haar gewicht, haar zus was met 6 maand 69 cm en 7400 gr, dus een verschil ik moest juist op zoek naar lange smalle merken...
Uhm, die van mij is ook zo enorm. Ze is nu 7 1/2 maand en is 76 cm en 10 kg. Ze heeft maat 80 en schoenmaat 19!! Ze is al bezig met lopen en zit al tijden prima zonder hulp..... Met haar geboorte was ze slecht 3180 gr, en was "maar" 9 dagen te vroeg. Ze krijgt flesvoeding en heeft koemelkallergie....
Ik koop ook de meeste kleren voor mijn zoontje bij de H&m, dat zit hem meestal goed. Broeken zijn altijd lastig, omdat zijn bovenbenen zijn 'probleemzone' zijn. Als iemand nog goede tips heeft waar je ruime broeken kunt kopen, graag
JufD, de Hema spijkerbroekjes zijn best wel wijd aan de bovenkant, Isabella heeft ook best spekjes (vooral te zien in strakke leggings haha) maar deze broeken zitten gewoon los om dr benen..
batavia is geen optie... H&M is hier dus ook te klein.... heb mn vent vorige week gemeten en gewogen.... 12.3 kilo... en 80 cm.... het slaat nergens meer op.... de kinderstoel piept als ik hem erin zet.... (geen idee hoeveel die mag... ook 15???) en ik sjouw mn een breuk.... heb hem al ingefluisterd dat ie maar snel moet gaan lopen... toch vind ik het een beetje "jammer"..... mn laatste baby'tje... en nu al zo groot..... ben zo benieuwd wat het CB nu gaat zeggen... hij valt niet eens meer in hun grafiekjes...
ons mannetje is nu 6 weken en heeft maat 17!!! erg groot dus. zijn grote broer is nu 20 maanden en heeft maat 24.
hahahaha maat 20 pastte hij ook niet... brede voeten... hoge wreef..... koop pas schoenen, als ie gaat staan..... want dat wordt "schoenenjacht.."...
Precies even groot als mijn zoontje met die leeftijd alleen was hij een halve kilo lichter! Morgen weer naar cb ben erg benieuwd hoe lang/zwaar hij nu is!
Isabella heeft ook geen schoenen meer, ik had een heleboel in maat 15 en 16, maar of ze gaan niet aan vanwege hoge wreef of ze schopt ze uit.. Dan maar geen schoenen hoor.. Nike's met klittenband werkte hier trouwens wel, dus mocht het echt slecht weer blijven zoals nu dan haal ik die opnieuw. Maar all stars achtige schoenen had ik in heel veel kleuren en die kon ze niet aan vanwege dr wreef.. Slippertjes/sandaaltjes ook niet.. en wat wijdere schoentjes waren binnen 10 sec. uitgetrapt
Voor jullie schoentjes, oxxie heeft schoentjes die heel erg te verstellen zijn. Mijn dochtertje is wat kleiner, bij haar is de kleinste stand om het smaller te maken nog te groot, dus bij kindjes die groter zijn of een hogere wreef hebben zijn deze schoentjes denk ik heel fijn. Ze zijn vanaf maat 18
M'n zoontje was vandaag met bijna 12 mnd 79,9 cm en ruim 10 kilo.Lange slanke vent net als pappa (hopelijk blijft ie dat postuur houden mama is het tegenover gestelde).
Mijn zoon is 3 maanden, 66 cm en 7700 gram. Op www.tno.nl/groei heb je een calculator VOOR OUDERS (ergens aan de rechterkant) en volgens dat ding zou hij 1.83 worden als je kijkt naar de lengte van papa en mama (wij zijn 1.67 en 1.85), maar volgens de laatste meting wordt hij 1.92 zoals hij nu groeit. Mijn dochter komt met die calculator op 1.78 uit (tegenover 1.69 als berekende op basis van onze lengtes). Zij is 2,5 jaar en 1 meter lang met 15 kilo. Volgens mij heb ik dus ook reusjes