Hallo,mij topic titel zegt het natuurlijk al! Wie heeft er na de menstruatie nog steeds een hoge temp? Temp zelf van af dag 1 36.6 36.8 36.5 37.0 1 dag vergeten 36.8 37.0 37.0 37.0 Ik tempte mijn vorige cyclus na mijn ei ook tussen 36.8 en 37.2. Vind dit zelf erg raar,maar mss zijn er meer met mij? Hoop snel jullie verhalen te lezen. Liefs Lily
euh niet dus Nou weet niet of er mensen zijn die het willen weten maar vandaag gezakt naar 36,8 dus zal wel goed komen.
Bij mij zakt ie ook pas na een dag of 8. Maar ik heb wel een lange cyclus, misschien kan dat een refden zijn...
heb hier de laatste cycli ook last van. Normaal zakt mijn temp nadat ik ongi ben geworden snel naar 36.6/7 maar de laatste cyclus blijft het hangen tussen 36.8/36.9,37.0. Normaal heb ik mijn ei ook op dag 12/13 en gaat temp direct goed omhoog maar dat zit er momenteel ook nog niet in. Begrijp er ook helemaal niets van want ik heb ook geen temp. dip gehad voor eisprong. We moeten het maar weer afwachten.
Ik zit de 2e t/m 5e dag van m'n cyclus meestal op temperaturen die vrijwel overeenkomen met temperaturen na m'n ei, daarna zakt ie pas weer. De laatste en eerste dag van m'n cyclus is m'n temperatuur meestal wel laag.
Hey meiden Bedankt voor jullie reacties,is dus blijkbaar wel redelijk normaal dat ie nog ff hoog kan blijven?! @Sunshine en melisa Mijn cyclus is ook erg lang(vorige 59 dgn)mss kan het dat idd zijn maar ja als sunshine dat ook heeft en zei heeft een korte cyclus?Na ja we zullen wel zien.. Sunshine,idd traar dan,hopen dat ie snel komt dan. Hier vandaag ook weer 36.8. @Marb lijkt wel op wat ik heb denk ik.Weet alleen de begin temp van deze ronde want ben vorige ronde later pas begonnen.