Ow ik ga ff bij de kruidvat kijken voor rompertjes, H&M en Prenatal zitten allemaal ver weg Adi, maat 86?? Jij hebt goede hoop nog Maar zitten jouw kids al langer in maat 74? Ik had voor Julia namelijk nog geen warmere jas en alleen een dun zomerjasje. Dus haar winterjas past nu net en op dagen zoals vandaag heeft ze 'em ook al aan (was wel warm, maar die dunne jas was echt te koud!). Maar goed, ik koop er dan liever nog eentje in de uitverkoop als het nodig is Ik heb door vorig jaar een winterjassen-trauma: dé winterjas die ik voor haar had gescoord kon ze in maart aan :x en ik heb dus de hele winter met een rottige jasje van de Zeeman gedaan, en maar wachten tot ze eindelijk die jas aan kon!!! Dus hier wss gewoon 2 winterjassen Maar dat kan ook he, jij hebt er 3 Miffy, ik koop nu 74 en 80, beetje afhankelijk van hoe groot het lijkt te vallen. Van Hema nu een rokje maat 80, maar de legging in maat 74. Lijkt aardig te kloppen! Ik heb nu toch weer rompertjes van de Hema. Toch wel gemakkelijk, lekker dichtbij en het zit wel aardig. Dan maar een beetje slobberig
Hahaha ik snap je. Hier was het andersom, de jasjes waren eind dec al te klein. Maar de jassen die ik nu heb zijn echt dik, voor onder de 10 graden zeg maar. Nu voor de herfst moet ik nog iets halen. En de meisjes dragen nu al de jasjes maat 80 vandaar (wel van de merken die klein vallen)
Nouja of het echt erfelijk is, dat zeg ik natuurlijk niet ! Haha. Was enkel een opmerking van de kinderarts. Ach en geeft verder ook niet. Tja lopen met die kleine maatjes dat deden ze hier niet echt, hier gingen ze pas lopen toen rond de 20 maanden zat. Jongste loopt ook nog niet los met nu 17 maanden. Wij hebben rompers van Petit Bateau, die vallen hier prima. De hema rompers zijn hier ook echt geen gezicht, maar voor onder gewoon een broekje vind ik dat het wel kan, worden ze ook afgedragen we hebben ze immers gekocht.
Hier een lange maar slanke dame. Ze is ca 8 kilo bij 78 cm, is sinds april een kilo aangekomen. Ach ze doet het zo goed verder, zal wel goed komen! Met kleding wel irritant - ze heeft een leuk broekje maat 80 (en dat is al noppies, over sommige andere merken begin ik niet eens ), prima qua lengte maar om de buik... En zo gaat dat met alle broeken.
Mijn zoontje is nu bijna 18 maanden en weegt nu eindelijk dubbele cijfers 10 kilo en 78,5 cm. Klein maar fijn! Mijn oudste zoontje woog 10 kilo met 8 maanden, hihi, dat was een lekker boedhatje. Liefs Suzanne
ik heb een kleine baby en kleine dreumes haha, nikita is met haar 2 jaar 80 cm en 10 kilo en max is met zijn 7 weken 54 cmen 3900 gram. ac ik zeg altijd maar ... klein maar fijn
Wij hebben ook de rompers van Bambino van Kruidvat. Deze vallen het mooiste bij Kyra, omdat ze vrij smal ik ook. Die van prenatal vind ik best breed. De langmouwrompers van stretch van de hema zijn ook goed. En Hans Textiel heeft ook redelijke rompers voor kleintjes
Ik hoor hier helemaal niet thuis met mijn reus , maar vind het leuk om de verschillen te lezen! Ieder kindje is anders.. en overal krijg je wel opmerkingen over, te klein, te groot etc etc. Tis idd lastig om de juiste kleding te vinden soms he, hier dus juist omdat veel te strak/smal is. Ik vind Noppies bijv erg leuk, maar valt vaak (te) smal hier.
Adi, lekker dat je kindjes zo groeien, toch? En idd, ik moet denk ik voor de echte winter nog een andere, maar dat zien we dan wel! Ligt er ook weer aan wat voor winter dit wordt (een doe-liever-een-regenjas-aan-winter of een het-lijkt-de-noordpool-wel-winter ). Dat rekende ik (tot mijn schrik) gisteren ook uit: in een half jaar is ze maar ruim 1,5 kilo aangekomen Nou ja, het lijntje klopt wel, dus het zal wel!
Ze gaan natuurlijk ook niet meer zo hard als in het begin. Lisa was van 1 naar 1,5 ook maar 200 gram aangekomen. Hier ook 2 slanke dames. Lisa met 2 jaar 87 cm en 10,8 kilo. Lot heeft heel de tijd onder de groeicurve gezeten (Dus niet onde het gemiddelde maar onder de curve, maar de laatste x eindelijk goed aangekomen en toen woog ze met 9,5 maand 7100 gram.
He, ik was het topic bijna kwijt!! Nu ze loopt, zakken haar broeken steeds zo af... Eerder maakte het niet zoveel uit, als ze een beetje netjes op hun plek bleven, maar nu loopt ze steeds op haar broek... Iemand ervaring met Dapper Strappers?
Is dat net zoiets als de Clip-Ho die ze bij Babywalz verkopen? Dat leek me wel wat, maar gaat vanaf maat 74. Veel te groot dus, ik moet 62 hebben... Clip-Ho®-broekriem - online bestellen!- babywalz
Ik heb het al gevonden. Ziet er ook erg groot uit, is voor kids tot 6 jaar. Ik ben ook wel benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft. Dapper Snappers
Ja het is zo'n riempje wat je achteraan aan de broek maakt om het kleiner te maken van boven. Leek me wel wat, nu ze allemaal zo afzakken! Maar is het echt handig, dat vraag ik me af...
hmm, tja gentle, ik weet het niet. Nu moet ik zeggen dat ik veel broekjes en rokjes heb met zo'n binnenstiek. Dat werkt wel perfect. Ik ben hier nog niet helemaal van overtuigd.
Hier ook, anders kocht ik het niet eens als dat er niet in zat. Nu is haar figuur iets anders geworden en past het allemaal weer wat beter. Moet ook zeggen dat ukkie weinig broekjes draagt omdat een legging met rokje beter blijft zitten én omdat mama dat leuker vindt
Hier idd ook alleen maar broekjes en rokjes met binnenelastiek, anders zakt echt alles af bij allebei.