Wie kent dit? Mijn dochter is nog nooit een beetje verkouden geweest. Een verkoudheidje/snotneusje eindigd binnen een paar uur in een mega mega loopneus (om een emmer onder te houden bijna, moet haar op schoot houden met 100en zakdoekjes), dikke rode tranende ogen en ze raakt steeds erg in paniek. Dan kan ik voor een paar dagen achter elkaar geen kant op met haar want ze voelt zich dan echt doodziek. Iemand die dit herkent? En toevallig iemand die tips heeft?
jaaaaaa. Elke snotneus hier eindigde binnen een paar uur in een dubbele oorontsteking en een van de pijn gillend meisje wat vervolgens weinig sliep. Elke keer antibiotica. Uiteindelijk buisjes gehad en neusamandelen geknipt, wat een verademing. Ik zou het eens met de HA overleggen en kijken of die haar kan doorverwijzen naar de KNO arts ofzo.
Hier ook. Neusamandelen knippen en buisjes in de oren did the trick! nu alleen nog maar verkoudheidJES!
Ok, dat wordt dus een bezoekje aan de huisarts? Ik moet nog overstappen naar een andere omdat deze ons niet serieus neemt. Wou vandaag de inschrijfformulier inleveren maar kan helaas geen kant op met mijn meis.
yup hier ook.. neusamandelen zijn geknipt en eindelijk eindelijk eindelijk ben ik al die ziektes ed kwijt. Ze was elke maand wel een week ziek oid. beterschap met je meisje en bel anders je nieuwe huisarts even en leg het uit
tja ik zou dan naar mijn oude huisarts moeten. Maar dat wil ik niet. Komt ook nog eens bij dat mijn vriend toenstraks belde dat hij mijn sleutels ook in de zak had. Kan dus zowiezo niet weg. Hopelijk is ze morgen wat meer opgeknapt en kunnen we ons inschrijven bij de nieuwe huisarts.