Ik ben met 34w6d bevallen van mijn eerste kindje. Nu ging ik er deze huidige zwangerschap toch wel een beetje vanuit dat ik ook nu weer vroeg zou bevallen. Zeker, omdat de klachten, zoals veel pijnlijke harde buiken, ook dit keer weer veel voorkwamen. Vorige week behaalde ik de grens van 35 weken en was ik al lichtelijk verbaasd. Nu ben ik weer een week verder! Ik ben natuurlijk helemaal blij en ook wel tikkeltje trots. Ik heb extra rustig aan gedaan deze zwangerschap en het lijkt zijn vruchten af te werpen. Toch ook wel een gek idee om er helemaal klaart voor te zijn en dan ineens te beseffen dat het best nog wel eens even kan gaan duren. Nog meer mensen die te vroeg zijn bevallen en hoe verliep de 2e zwangerschap????
Vorige keer met 37 wkn bevallen. Toen had ik de hele zwangerschap al het sterke gevoel dat het eerder zou komen. Zit nu op 35 wkn..dus het wordt spannend. Mijn baarmoeder loopt wel 3 wkn voor en ik heb een mega buik.... Dus het wordt afwachten...
Ik ben van de eerste ook met 34w6d bevallen, en was net zoals jij superblij dat ik de 35 weken haalde! Toen op naar de 37 weken, want "dan ben je er!" Afijn, met 41w1d na de 2e strippoging bevallen! De volgende dag stond de inleiding al gepland... Ofwel; het kan verkeren! Deze keer ga ik maar meteen uit van 41 weken, dan kan het alleen maar meevallen!