Bah, voel me zo belabberd!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nen87, 16 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi meiden,

Even van me afschrijven hoor... Ik heb tot week 17 medicijnen geslikt, omdat ik zo gruwelijk misselijk was dat ik anders niet kon functioneren. Eerst met 13 weken al geprobeerd af te bouwen en te stoppen, maar dat ging weer mis, dus uiteindelijk door gegaan tot week 17. Na het stoppen een paar dagen misselijk geweest, maar eindelijk leek ik me beter te voelen!
    Helaas ben ik inmiddels alweer een week aan het kwakkelen. Begon met een flinke migraine aanval vorige week dinsdag. Daarna flinke hoofdpijn gehouden. Donderdag kreeg ik een kuur antibiotica voor een blaasontsteking. Al binnen enkele uren na de eerste capsule kreeg ik zulke enorme buikpijnen dat ik bang was dat het weeën zouden zijn. Ik ging bijna out op de wc. Uiteindelijk zondag nog naar de huisartsenpost gegaan voor andere antibiotica, want ik werd voor mijn gevoel alleen maar zieker. Inmiddels was er bij de blaasonsteking ook een keelonsteking gekomen.
    Zondag dus andere ab gekregen en in de afgelopen dagen zijn die buikklachten gelukkig zo goed als weg getrokken. Ik blijf alleen nog zo hoesten (soms zo hard dat ik bijna moet spugen). Voel soms allemaal slijm in mijn longen pruttelen. Hierdoor slaap ik 's nachts ook slecht doordat ik regelmatig flinke hoestbuien heb. En als klap op de vuurpijl komt er nog een neusverkoudheid bij die is doorgeslagen naar bijholteontsteking (helaas ben ik ook hiermee niet onbekend).
    Kortom: ik ben er ff zooo klaar mee! Kan me niet eens meer herinneren wanneer ik me voor het laatst een dag écht goed heb gevoeld. Net na mn broodje weer kotsmisselijk geworden :S Ik wil zo graag gewoon lekker gaan genieten van deze zwangerschap...

Zo, einde klaagzang. Ik moest het even kwijt :)

2. lisje20

lisje20 Actief lid

28 mrt 2008
    121
    0
    0
    almere
    jeetje wat vervelend zeg allemaal het is idd vervelend als je niet kan genieten van je zwangerschap heb zelf deze zwangerschap ook allerlei klachten waardoor ik niet echt kan genieten en super blij zal zijn als ik bevallen ben en hopelijk dan eindelijk kan gaan genieten ik hoop voor je dat er toch nog een paar weekjes komen dat je wel kan genieten ;) Groetjes Melissa

3. Wat naar dat je hierdoor niet kunt genieten van je zwangerschap. Heb je nog antibiotica tegen de bijholteontsteking gekregen of moet je wachten tot het vanzelf overgaat? Heb je alleen misselijkheid of ook overgeven?
    Hoop dat je je snel beter mag gaan voelen! Lukt het wel met werken?

Deel Deze Pagina