Ik heb bedacht om te gaan borduren leuk met de donkere en natte dagen van voor de deur. Nou heb ik voor 4 euro een kussen bij de action gekocht met een stuk wat ik kan borduren. De verschillende soorten steken worden goed uitgelegd en dat gaat me ook wel lukken maar er staat niet op waar ik welke steken moet gebruiken. Kan er iemand mij uitleggen waar ik welke steken moet gebruiken
niet gewoon kruissteek? Meestal gebruik ik andere steken als sierrand of iets dergelijks, voor een vorm te borduren is kruissteek gebruikelijk.
Nee geen beschrijving, helaas. Ik ga een gewone kruissteek proberen en ik hoop dat het lukt dan ga ik nog meer proberen. Ik zal morgen eff foto's erop zetten want ik zit nu op mn telefoon. Oja moet ik aan de randen beginnen of in het midden?
Ik heb hem ook... vervelend dat het plaatje niet goed op het kussentje is gedrukt waardoor je vaak moet improviseren met hoe je het gaat borduren... mja of ik heb toevallig twee slechte 'drukken' ik doe nu dus gewoon maar wat, uiteindelijk komt er wel wat uit haha en hierna gewoon maar weer zonder voorgedrukte dinges borduren...