Wie nog meer een slechte conditie dan voorheen?

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke84, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    Ik had vroeger een bere conditie maar fietste ook veel zo'n 20 km op een dag sinds de bevalling van mijn oudste is de conditie weinig
    en zoals nu ik heb het hele huis schoongemaakt boodschappen gedaan etc en merk dat het te veel voor me is ik voel me nu echt niet fijn duizelig slapjes gewoon niet lekker voelen

nog meer mensen die dit herkennen

en iemand nog tips om die conditie op te peppen?

2. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Hier ook een conditie van nul komma nul....Voel mijn beenspieren al als ik een grote trap op moet (in de bieb bijvoorbeeld).

Ik ga komende week beginnen met dansconditie. Zal in het begin nog wel niet helemaal mee kunnen doen, maar ik hoop mijn conditie daarmee wel te verbeteren.

3. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Ik ook hoor, voordat ik zwanger was kon ik echt lang lopen en sporten maar nu helaas niet meer. Vandaag liep ik met de kinderwagen en boodschappen eraan gehangen een heuveltje op... Nou zat bijna te hijgen toen ik eenmaal boven was.

4. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Lijkt me niet meer dan normaal toch? :)
    Hoe lang geleden ben je bevallen?

Ik heb al moeite met de trappen op te komen op school, word dan van bovenaan lachend aangekeken door mijn klasgenoten.. Ga vanaf aankomende week hier wel weer aan proberen te werken.

5. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    dik 4 jaar geleden haha maar heb verder ook geen werk oid dus tja

6. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Als je een kindje van een paar maanden hebt snap ik het wel maar die van mij is al 3..

Heel slecht excuus maar ik heb echt gewoon de tijd niet om te gaan sporten ofzo en ook om uitgebreid gezond te koken niet, soms denk ik van NEE nu gaat het veranderen en dan kook ik een week lang heeeel gezond ga sporten etc. maar dan word het weer druk en lukt het weer niet.

7. Rayna

Rayna Actief lid

21 dec 2009
    314
    1
    0
    Studente
    Amsterdam
    Oh ja en ik rook...

8. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

hier ook een conditie van nul. Voor de zomervakantie was ie nog goed hardlopen enz. Nu loop ik alleen maar te hijgen en te puffen als ik een hoge trap op moet, stevig wandelen en praten tegelijk werkt bij mij ook niet goed haha of tegen een harde wind op fietsen.....Ben vanaf de zomervakantie heel erg lui geweest veel gezeten en niet gewandeld enz, en wat zwaarder geworden helaas (eigen schuld dikke bult) dus mijn conditie is nu ook niks helaas.

9. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

28 feb 2010
    3.062
    507
    113
    maar hebben jullie dan ook al je te veel doet dat je je dan niet lekker voelt?

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja nog wel, en idd mer vel doen niet lekker voelen. Ik heb dan ook een half jaar niets meer gedaan ivm bi enzo. Nu is dat helemaal ober en dinsdag moet ik wee werken. Dat is de hele dag lopen en bezig zijn, en 90 minuten fietsen per dag.
    Dus mijn conditie is zo weet terug vermoed ik zo :D

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Misschien moet je ook gewoon wat meer eten als je wat aat doen....

Als je lichaam te weinig brandstof heeft ga je je ook niet lekker voelen als je toch 'actief' bezig ben

12. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik vond juist laatst dat mijn conditie gegroeid is sinds ik niet meer rook. Viel me gewoon op dat ik aan het fietsen was met mijn dikke zwanger buik en ademde door mijn neus ipv mijn mond.

Deel Deze Pagina