Als ik mijn laptop aan de oplader heb, heb ik normaal geluid uit mijn laptop.. maar als ik deze eraf haal, heb ik een storing in het geluid.. Een soort ruis zeg maar, alsof een telefoon afgaat maar dan wat harder.. (hoop dat het een beetje duidelijk is) heb de laptop al opnieuw opgestart, instellingen bekeken maar kan niks raars vinden.. Iemand enig idee hoe dit kan en wat er aan te doen is?
Heb ik ook, ik heb een VAIO laptop, pas nieuw, maar ook op de oplader en zelfs als ik er niks op doe maakt hij ineens een kabaal. Ik denk dat het die ventilator is die niet goed werkt of er zit een hoop stof in. Ik mep er altijd even op en dan issie weer ff stil, haha. Of gewoon heel hard terug blazen.. haha Volgend maand laat ik er even naar kijken, wellicht dat er een nieuwe ventilator in moet, schijnt vaak voor te komen als ik het zo rondhoor. En als je heel erg pech heb is het je harde schijf die naar de kl*te is/gaat... hoop het niet voor je althans.. haha Wat voor laptop heb jij?
heb een acer van ongeveer 4 maanden oud.. verder geeft hij geen problemen.. Hoop niet dat het de harde schijf is hij koste 799 euro in de aanbieding
Een acer is wel een goede laptop merk volgens mij.. als je er nog garantie op heb, zou ik hem gewoon even terugsturen!
maar ik denk dat je een ander geluid bedoeld, kijk eens bij de microfoon instellingen, even de microfoon uitzetten... dat geeft ook vaak een roes door het geluid heen, de volume uit/laag zetten van de microfoon!
het kan ook hier aan liggen (ff gegoogled) " De stelregel is : Apparaten met een geaarde stekker, moet je in een geaard stopcontact gebruiken" Misschien heb je een audio set aangesloten maar deze moet ook in een geaard stopcontract aangesloten zijn. Kijk er even naar! Anders ff verder via google zoeken 8)
Als ik de lader van mijn laptop haal is er niks meer aangesloten.. hangen er geen stekkers aan ofzo.. zet ik hem op de lader dan is het geluid weg.. zal morgen gelijk ff verder googlen.. Elk geval bedankt