Ik had bij de eerste een bmi van 33 of 34 en dat was meteen raak. bij deze had ik een bmi van 32 denk ik en dat was zelfs met een condoom meteen raak. Mijn cyclussen zijn wel redelijk normaal alleen mijn menstruatie is dat nooit geweest. Dat is al sinds het begin een rommeltje.
BMI bij de eerste was volgens mij 32 en bij de tweede 34, beide keren de eerste maand zwanger. Geen ervaring mee dus. Goed dat je zo aan het afvallen bent! Veel succes!
Bij de eerste een bmi van 32 en overal dwars doorheen zwanger gerden. Bij de tweede ennderde zwangerschap een bmi van 34 en ook snel zwanger geworden (echter een miskraam en een bbz). Daarna was alles in de war en heeft het 1,5 jaar geduurd voordat ik via ivf zwanger werd. Bleek te zijn doordat de overgebleven eileider niet doorgankelijk was (dus niet mn gewicht). Echter voordat ik begon aan het traject vond ik wel dat het genoeg was en ben ik gaan afvallen/eetpatroon aangepast. Ik had een gezond bmi van 24 toen ik zwanger werd en heb nog steeds dat ik gezond en regelmatig eet. Echt kan het iedereen aanraden; goed zorgen voor je lijf is belangrijk (om wat voor een reden dan ook).