Hallo allemaal, Kom net terug uit het ziekenhuis en er is niets te zien op de echo. Zou nu 5w3d zwanger zijn. ik moest voor een inwendige echo omdat ik in augustus een mk heb gehad en toen ondekten ze een cyste. ze hebben hcg nageken en dat was nu 564 moet a.s maandag terug. Heeft iemand dit ook meegemaakt kan het nog goed komen? Liefs Hommeltje.
Hoi Hommeltje, Wat ellendig, zo'n bericht. Zelf heb ik met 5 wkn en 5 dgn een echo gehad vanwege een bloeding. Bij mij was er duidelijk een vruchtzak te zien, met daarin 'iets', maar dat was zo klein dat het niet te meten was. Het was wel zoals het hoorde te zijn. Was er bij jou ook geen vruchtzakje te zien dan? Als dat wel zo is, zou ik nog maar hoop blijven houden. Afgelopen woensdag weer een echo gehad ivm een bloeding en daarop was duidelijk een kindje te zien (8 wkn) met een hartslag. Hou je taai en ik hoop voor je dat het mee valt. sterkte! Anja
Hoi Anja, bedankt voor je berichtje. Er was alleen een geel lichaam te zien? Dat was dus ook wat ze de vorige x zagen en was het dus geen cyste maar een vergroot eitje? Ik snap er niet zo veel meer van en die artsen praten ook geen jip en janneke taal maar proberen je zo snel mogelijk weer weg te krijgen. het kan wel een buitenb. zw zijn maar ook dat kunnen ze natuurlijk niet zo snel zien. Maandag word er weer bloed geprikt om te kijken of hcg gestegen is en of er nu wel wat te zien. dus het is weer even afwachten en probeer positief te blijven. Bedankt voor de steun! hommeltje
Hoi Hommeltje, Ben je al voor een echo geweest? Ik ben heel benieuwd hoe het is afgelopen. 'k hoop voor je dat het is meegevallen. Laat je even weten hoe het was? groeten, Anja
Hoi Anja, Ben vanmiddag weer naar het ziekenhuis geweest voor hcg waarde en echo. En er was nu wel een vruchtzakje te zien! Voor de rest kon de gyn. nog niet veel zien maar ze zei dat het er normaal uitzag en ze heeft er alle vertrouwen in. Uitslag van de hcg waarde was nog niet bekend maar ze zei dat ik me daar niet druk over hoef te maken. ik ben zo ontzettend blij, niet dat ik nu een garantie heb maar het zit dus wel in mijn baarmoeder en is niet buitenbaarmoederlijk. Volgende week dinsdag nog een keer terug en dan nog een echo maken want ze willen die cyste of geel lichaam ook even in de gaten houden maar hoeft een normale zwangerschap niet in de weg te staan. Harstikke lief dat je eraan gedacht hebt, gaat het met jou allemaal goed? Liefs Hommeltje.
Hoi Hommeltje, Wat fijn dat het er zo goed uit ziet! Het blijft nog wel even spannend denk ik tot volgende week dinsdag, maar als je dan ziet dat het is gegroeid en je misschien het hartje kunt zien, kun je gaan genieten! Hier gaat het gelukkig allemaal erg goed. Ik ben momenteel wel erg moe en heb het vreselijk koud. Maar dat hoort er allemaal bij, moet ik maar denken. Aan veel rust komje niet toe als er nog twee kids rondhuppelen. A.s. donderdag heb ik de eerste afspraak bij de gyn. en krijg dan weer een echo. Afgelopen 3 weken heb al twee echo's gehad omdat ik twee keer een bloeding heb gehad. Woensdag was de laatste echo en toen was duidelijk een hartje te zien en was het ook heel erg gegroeid in twee weken tijd. Ik was toen 7 wkn en 6 dagen. Ik loop bij de gyn. omdat ik bij de laatstse bevalling (keizersnee) heftige complicaties heb gehad, die mij bijna fataal zijn geworden. In januari hadden we een gesprek met de gyn. en hij zei toen dat het zeer zeldzaam was en dat een nieuwe zwangerschap geen enkel probleem was. Dus toch de stap gewaagd. groeten, Anja