witte voeg of antraciet??

Discussie in 'De lounge' gestart door Loezzz, 10 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Welke kleur voeg??

1. Witte voeg

2. Antraciet voeg

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    Hallo!

Wij zijn met de badkamer bezig en krijgen een grijze kiezelvloer op de grond. De muren zijn al betegeld met witte tegels. Verder een witte douchecabine en een wit hoogglas badmeubel en kast. De vloer is echt een eyecatcher zeg maar;)
    Nu wil mijn man graag een antraciet voeg erin doen en mij lijkt wit eigenlijk mooier. Wat praktisch is maakt me niet uit. Ik ben netjes genoeg om het schoon te houden:p
    Hierbij een plaatje van de tegeltjes en een polletje:D

Ben benieuwd! liefs!

2. Jel

Jel Niet meer actief

Ben je nog bezig of komt er geen tweede foto?

3. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Denk dat antraciet mooier is.. Steeds minder af.. En hoewel je zegt je goed te poetsen krijg je bij wit toch verkleuringen op den duur denk ik.. Doordat de steentjes erg donker zijn lijkt de voeg al lichter ook al issie antraciet..

4. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    :)er komt geen tweede foto:p Dit een foto van de vloertegeltjes van internet geplukt. Ze zitten namenlijk nog in het doosje. Heb zo geen foto van de badkamer, want die is nog een puinhoop omdat alles half aangesloten is:cool:

5. Jel

Jel Niet meer actief

Ok!

Ik heb gestemd voor witte voeg. Ik vind het erg mooi, de foto met de witte voeg. Als de voeg ook nog antraciet zou worden, dan word het denk ik allemaal best donker.

6. Yvon1893

Yvon1893 Fanatiek lid

24 jun 2011
    2.177
    0
    0
    De kempen
    Ik zo voor zilver grijs gaan, staat niet in de poll haha
    Het is een witte voeg met een heel klein beetje grijs erdoor ( zilver in de naam zie je niet)

7. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    hihi dat zou wel een mooie compromis zijn voor ons, allebei een beetje onze zin:p Maar denk dat dat ook wel mooi is inderdaad. Zou het niet 'viezig' staan omdat de rest allemaal wit is? (wandtegeltjes, meubeltjes etc.)

8. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik vind de voeg op de foto grijs.. niet wit ..

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ja ik ook. Ik zou dan ook voor een grijze voeg gaan :). Vindt de voeg op de foto er wel heel mooi bij passen!

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik zou ook voor een grijze voeg gaan, wit wordt vaak na verloop van tijd smerig, vooral op plekken waar je veel loopt, dan zie je heel goed het verschil tussen de schone en de minder schone voegen.
    Oh, ik lees net dat je genoeg zin hebt om de vloer schoon te maken, haha, dan maakt het weinig uit, maar alsnog zou ik eerder voor een grijze voeg gaan, niet antraciet, want dan valt het effect minder op.
    Zet je een fotootje hier neer als het af is, ik ben dol op mooie badkamers :)!

11. Loezzz

Loezzz Fanatiek lid

5 feb 2009
    2.226
    0
    0
    overijssel
    hihi nou het is echt maar een heeeeeel klein badkamertje:D We hadden wel 2 vierkantemeter tegels nodig voor de vloer!! De rest is douchekabine. Geloof dat hij 1.60 x 1.80 is dus dat is nog wel een keer bij te houden met schoonmaken;) Maar ik zal zeker een fototje plaatsen. Waarschijnlijk is hij volgende week helemaal af!

12. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ik zou ook voor rustig kiezen, dus voor een donkere kleur. Het zal wel afsteken maar niet hinderlijk. Wit is ook besmettelijk en kan vies worden.

Deel Deze Pagina