wie nog meer een veel oudere vriend/man?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ennas86, 9 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Stefan is 7jaar ouder dan mij en we houden het al 5jaar samen uit.
    Al snap ik soms niet hoe.

Mijn ouders schelen 7jaar.M
    Me zus en haar man schelen 12jaar.

2. oleander1986

oleander1986 Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.298
    0
    0
    zelfstandige
    Midden Nederland
    Same here, met een verschil van 22 jaar.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook een verschil van 10 jaar en ik merk er niets van.ik ben wat ouder in mijn doen en laten en vriend wat jonger. tja de muziek verschild wel wat maar dat heeft meer te maken met de stijl.ik ben meer van de apreski etc en vriend meer van de piraat hahaha.

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vind het wel mooi dat je hier zo eerlijk over bent. Hoop van harte voor je dat het toch allemaal goed zal komen.

Mijn vader is nu net overleden, hij was 80. Mijn moeder is 62 en is nu echt weer aan het 'opleven' moet ik zeggen. Het was toch veel zorgen de laatste jaren en hij niet meer de wil en de puf om ergens heen te gaan. Ik werd geboren toen hij 54 was, heb nooit echt een band met hem gehad, mede vanwege het grote leeftijdsverschil. Hij was puber midden in de oorlog, ik dus eind jaren 90/beginjaren 2000..

5. Jel

Jel Niet meer actief

Mijn man en ik schelen 7 jaar. Hier merken we helemaal niks van. ;)

Ik vraag me alleen wel een beetje af hoe de dames met een man van 20 tot 26 jaar ouder nadenken over het volgende:

als je man zoveel ouder is, ben je dan niet bang dat hij bijvoorbeeld op zijn 80e overlijden, en jij 55 of 60 jaar oud bent, en dan ineens zonder man zit?
    Nu snap ik zelf ook dat het andersom ook kan gebeuren, dat de vrouw eerder gaat door ziekte of iets dergelijks. Maar een man die nu nog jong lijkt, word natuurlijk wel ouder en ouder, als je als vrouw een stuk jonger bent.
    Ik wil niemand hiermee voor het hoofd stoten of kwetsen, want liefde gaat boven alles en ik veroordeel jullie ook niet. Maar ik ben alleen benieuwd hoe jullie omgaan met dit soort dingen, dat het in de toekomst voor kan gaan komen dat je man dus overlijd en jij als jonge vrouw ineens weduwe bent.

6. emje

emje Niet meer actief

mijn vriend is 10 jaar ouder. ach hij lijkt af en toe net een puber :p ik vind dat leeftijd niks uitmaakt zolang je van elkaar houd en elkaar accepteert zoals die is :)

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mijn man is 9 jaar ouder. Mijn vriend hier voor was 10 jaar jonger en mn andere ex (vader van mn jongens) was4 jaar ouder (en die vond zichzelf toen te oud voor me! hahaha)
    Ik moet zeggen...dit leeftijds verschil bevalt me het best! ;):D

8. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Mijn vriend is tien jaar ouder, ook ik merk er niet veel van. Alleen als hij het over programma's, muziek ed van vroeger heeft dan herken ik dit vaak niet :)

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

wij schelen bijna 11 jaar. op zich weinig verschil hier. ik ben 27 hij 38. merk nu soms dat ie al een beetje een ouwe lul wordt doordat hij bv slechter tegen een nacht weinig slaap kan als tien jaar geleden, sneller moe. maar komt ook dat ie een half jaar geleden een hele zware longontsteking heeft gehad.
    verder qua muziek enzo houden we wel van hetzelfde. maar goed 11 jaar valt nog mee natuurlijk

10. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    wij schelen ook 11 jaar,

ik ben 25 hij is 36. Ik heb hem leren kennen toen ik 17 was,
    dat is nu 8 jaar geleden, ondertussen wonen we samen, zijn we getrouwd en hebben we 3 kids :D

En ik moet eerlijk zijn van het verschil merken we weinig, we vullen elkaar juist aan!

11. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    wij schelen 33 jaar en ook ik riep eerst we merken weinig van het verschil.
    Maar sinds de zwangerschap toech wel meer, hij heeft alles al 2x meegemaakt, dus was het voor hem minder bijzonder dan voor mij, dus dat was wel moeilijk.
    en ook nu dat John er is, is hij sneller moe en moet vaak 's middags nog even slapen enz. maar dat is meer lichamelijk.
    geestelijk zitten we veelal op 1 lijn, ik ben wat ouder qua ontwikkeling en hij jonger.
    en bij mij komt nu wel hetzelfde naar boven als bij Cherryayden, hoe zal en over 10 jaar zijn als hij gepensioeneerd is en als echt duidelijk word dat hij veel ouder is, vind ik hem dan nog wel zo aantrekkelijk enz, en wat als ineens wegvalt, hoe gaat het dan verdern? dat is pas sinds een paar weken zo, dat ik er echt zo mee bezig ben.
    we zijn trouwens al 5,5 jaar samen en 4 jaar getrouwd :)

12. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Man is 20 jaar ouder. Ontmoette hem toen ik 18 was. Nooit problemen ondervonden! Inmiddels al 8 jaar samen en ik ben zwanger van ons tweede kindje.
    Ik maak me inderdaad wel eens zorgen over de toekomst, maargoed, dat zien we dan wel weer!

13. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Het scheelt wel dat het voor mijn man ook allemaal de eerste keer was: huis kopen, trouwen, kinderen krijgen... Hij heeft voor mij wel een aantal langere relaties gehad maar ik was de eerste met wie hij het aandurfde verder te gaan ;)

14. Onje

Onje Niet meer actief

Wij schelen 16 jaar hij 42 ik 26. Hij al 2 kinderen en nu verwachten wij op 1 Januari onze eerste !

De verschillen ? Hij keek naar de familie knots en ik naar de smurfen.
    Hij deed alles wat god verbood toen ik ongeveer 1 was haha!

Maar verder nee weinig tot niets.

Zorgen over de toekomst? Ja die heb ik, maar ook zonder man 42 zou ik die hebben.
    Hij is overigens verschrikkelijk enthousiast over alles omtrent de baby! Niet zo van dat heb ik al 2 keer meegemaakt, daar was ik wel even bang voor !

Dus geniet van jouw verliefdheid ! :)

15. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier 9 jaar verschil en geen problemen, tuurlijk heeft hij met bepaalde dingen meer ervaring, maar dat heb ik ook weer met andere dingen.
    ik was vrij vroeg volwassen door bepaalde dingen en tja een man wordt eigenlijk nooit volwassen hahahahaha
    ik maak me geen zorgen over later, hij zal mij denk ik zelfs overleven.
    toen ik 18 was had ik een vriend die 5 jaar ouder was, maar toen merkte ik wel heel veel verschil, en vond ik dat eigenlijk al veel te veel verschil, 3 jaar verschil vond ik mooi hahaha en nu......
    ik denk dat het ook wel te maken heeft met op welke leeftijd je iemand leert kennen. liefde staat en gaat boven alles!!

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

woow:) ik bedoel het uiteraard niet vervelend maar dit is wel een heul groot verschil:) hoe oud is je man als ik vragen mag?

17. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik denk als ik naar die 88 kijk dat zij 23 is en haar man iets van 56?

18. augustus

augustus Niet meer actief

Hier een verschil van "maar" 6 jaar nu.
    Heb zelf weleens een verschil gehad van meer dan 20 jaar.
    Ach ik val op personen en niet op leeftijden.

19. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Mijn vriend is 6 jaar ouder. Merk het verschil eigenlijk niet zo. Hij kwam er ook pas na een maand ofzo achter dat ik jonger dan hem was. Was 16 toen ik hem leerde kennen, mijn moeder heeft ons aan elkaar voorgesteld en gezegt dat ik al 18 was hahah.

20. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja duh:p had ik kan weten natuurlijk:D:)

Deel Deze Pagina