4 maanden en al tandjes?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spikkel19, 14 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hall,

Mijn zoontje drinkt de laatste tijd heelwisselend dan weer weinig dan weer veel, is wat hangerig, heeft 3 a 4 flinkedunne luiers op een dag waarbij zijn romper volmzit. kwijlt een beetje en sabbeltop alles wathij te pakkenkrijgt en gaat erop kauwen.

nou vraag ik mij af kan dit al tandjes zijn?want zijn tandvlees lijkt op 1 plek verdikt en spenen zijn niet aan de slepen hij kauwt ze kapot.

alvast bedankt

2. chila

chila Niet meer actief

Ja dat kan, mijn dochtertje had haar eerste tandje ook met 4/5 maandjes

3. linde90

linde90 Niet meer actief

Ja kan zeker. Hier met 4 maanden de eerste en nu met 8 maanden heeft hij er 8......

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja, met 4 maanden had mn zoon ook zn eerste tandjes door, met veel verdriet en pijn...

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    ja het welbekende rode wangetje is dr nu ook,
    maar heeft het zin om nu al met genigel te gaan werken, want behalve wat hangerig en overal op bijten lijkt hij nergens last van te hebben.. en natuurlijk de vele dunne luiers..

en is ors zinvol?

6. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ons zoontje deed precies hetzelfde met 4 maanden. Hij is nu inmiddels ruim 5 maanden en tandvlees blijft nog steeds wat opgezet en wit. Alleen nog geen tandjes door.

Hij loopt ook keihard te kauwen op de speen, heb echt vreselijke poepluiers gehad en heel hangerig, kwijlen, op alle bijten wat hij vindt.

Ondanks dat ze nog niet door zijn lijkt het nu ineens weer rustiger te worden???

7. Steffie2211

Steffie2211 Actief lid

26 apr 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al 1 tandje, toen was hij nog geen 5 maand.
    Veel gekwijl en verdriet ging er aan vooraf.
    Ik gebruik dentinox. Dat verdoofd een beetje!

Deel Deze Pagina