hall, Mijn zoontje drinkt de laatste tijd heelwisselend dan weer weinig dan weer veel, is wat hangerig, heeft 3 a 4 flinkedunne luiers op een dag waarbij zijn romper volmzit. kwijlt een beetje en sabbeltop alles wathij te pakkenkrijgt en gaat erop kauwen. nou vraag ik mij af kan dit al tandjes zijn?want zijn tandvlees lijkt op 1 plek verdikt en spenen zijn niet aan de slepen hij kauwt ze kapot. alvast bedankt
ja het welbekende rode wangetje is dr nu ook, maar heeft het zin om nu al met genigel te gaan werken, want behalve wat hangerig en overal op bijten lijkt hij nergens last van te hebben.. en natuurlijk de vele dunne luiers.. en is ors zinvol?
Ons zoontje deed precies hetzelfde met 4 maanden. Hij is nu inmiddels ruim 5 maanden en tandvlees blijft nog steeds wat opgezet en wit. Alleen nog geen tandjes door. Hij loopt ook keihard te kauwen op de speen, heb echt vreselijke poepluiers gehad en heel hangerig, kwijlen, op alle bijten wat hij vindt. Ondanks dat ze nog niet door zijn lijkt het nu ineens weer rustiger te worden???
Hier ook al 1 tandje, toen was hij nog geen 5 maand. Veel gekwijl en verdriet ging er aan vooraf. Ik gebruik dentinox. Dat verdoofd een beetje!