wie nog meer eisprong te vroeg/te laat

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sandy25, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    @ madelon... ach meisje toch! Dit zegt nog niks... Hoe vaak lees je hier niet dat sommigen pas na wéken positief zetten. Snap wel dat het vies tegenvalt, je was er toch wel een beetje van overtuigd. Huil het er in elk geval maar even lekker uit, niks mis mee.

2. Britt1981

Britt1981 Lid

15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    hey nee! potverdorrie

3. Britt1981

Britt1981 Lid

15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    helup mijn banner klopt niet

4. Britt1981

Britt1981 Lid

15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    hey Madelon heb je pas 31 augst een eisprong gehad? Dat zie ik opeens in je bericht staan. Dan kan je nog helemaal geen HCG aangemaakt hebben in die korte tijd. Als het die dag bevrucht is, dan is je innesteling rondom vandaag of morgen pas en kan je toch pas eind volgende week testen net als ik (rondom 28 augst mijn ei gehad). ik had ook vandaag negatief getest (dom... :rolleyes: )

5. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Heey meiden,

Tiki, kan je niet helpen, heb nog nooit een mk gehad en gebruik ook geen ovu-testen. wel deze maand eenmalig aan het tempen.

Madelon, wat heb je gedaan? nog niet gelijk bij de pakken neerzitten he....zolang je niet ongesteld bent, is er in principe niks aan de hand en als je idd je eisprong net hebt gehad, dan moet je eigenlijk sowieso pas 14dg later testen, anders is de kans op teleurstelling (wat dan helemaal niet nodig is!) zo groot! Kop op he!

Britt, we hebben vrolijk doorgeklust hoor, maar het kan zijn dat ik mn eisprong al eerder heb gehad (rond dag 9), dus dan zou ik bij wijze van, volgende week al kunnen testen, doe ik alleen niet trouwens.

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @Britt, voor ons is het de eerste ronde na mk oftewel met mk meegeteld 2de

@ Madelon nee..... wacht nog even af en hopelijk over paar dagen wel positief

7. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

nee ik heb mijn ei op dag 31 van mijn cyclus gehad. en ik zit nu op dag 44.. dus het zou moeten kunnen.
    nou ja, negatief is meestal niet zwanger, daar gaan we dan maar vanuit. heb weinig hoop dat ie nog positief wordt..
    ik snap het gewoon niet, we hebben 1 dag voor ei geklust, tot en met 2 dagen erna.. hebben het zaadje en het eitje elkaar niet kunnen vinden :rolleyes:

8. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    blijf hoop hebben niet meteen opgeven

9. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Hoi meiden!

Wat lief dat jullie aan mij dachten. Dikke zoenen voor jullie!

Ik ging in eerste instantie naar de gyn,omdat mijn moeder verkleefde eierstokken en een halve baarmoeder had.
    Ik ging daar dus heen,omdat ik het voor de zekerheid wilde checken.

Mijn uitslagen zijn goed, maar die van mijn vriend niet....
    Hij heeft te weinig sperma-cellen en de cellen die aanwezig zijn zijn te traag. Of te wel zwak-zaad.
    Ze begon meteen met behandelingen(inseminatie of ivf) te gooien.
    Ik was helemaal overstuur en heb het eruit flink gehuild woensdag.
    Ik was zo boos. Vanaf mijn pubertijd tot mijn 23 ben ik erg depresief geweest. dus die tijd heb ik "gemist".
    En nu dit weer. Het lijkt wel of niets op een "makkelijke" manier mag gaan.

Ik ben nog heel verdrietig en mijn vriend natuurlijk ook.
    Maar dat ene monster is een moment opname. Dinsdag gaan we opnieuw testen en hopelijk hebben we dan volgende week vrijdag iets beter nieuws.
    En ik ben nog niet ongesteld.
    Dus wie weet met een hoop geluk...... maar nu hoop ik alleen maar dat we volgende week een beter potje brengen.

Meiden voor diegene die nog niet ongesteld zijn ik blijf voor jullie hopen!

10. Britt1981

Britt1981 Lid

15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    @Madelon , O sorry Madelon, dan heb ik het verkeerd begrepen, zo lang je niet ongi wordt, kan het altijd nog meid.

Ilona@, Wat ontzettend balen Ilona! Hopelijk snel een beter potje idd

Sanne@, dat is een klap een miskraam, ze zeggen dat je dan juist heel vruchtbaar bent erna

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Ilonaa, balen meid, maar het wil nog niks zeggen he, zaad kan wel traag en weinig zijn maar wel net genoeg. Ik duim voor een posi test over 2 dagen of konden ze niks zien met de onderzoeken?

Hier nog steeds vlagen van misselijkheid en gevoelige borsten, ook vanmorgen veel eiwit in urine
    Tis dan t hopen dat je na mk extra vruchtbaar bent ;)

12. Madelon84

@ilonaa: he bah, hoor je dat alles met jou in orde is, heeft je vriend zwak zaad :(
    maar inderdaad net wat anderen zeggen, het is een momentopname. drinkt/rookt hij? of leeft hij heel gezond? schijnt heel veel invloed te hebben.
    @anderen: ik hoop dat het bij jullie raak is! bedankt voor de lieve woorden, jullie zijn schatten! vandaag moet ik ongi worden.. maar anders test ik morgen nog een keer maar heb weinig hoop.
    ik was gister echt even uit het veld geslagen. nou ja, ik moet toch proberen positief te blijven inderdaad!

13. Britt1981

Britt1981 Lid

15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    Ik duim voor je Madelon!

Hier ook nog niks van een ongi te bespeuren...maar ook geen tekens van een zwangerschap. ik heb geen misselijkheid, moeheid, pijnlijke borsten of grotere verkleurde tepels...echt helemaal niks. Dat is toch ook vreemd?

14. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hee dames

Weinig gekletst vandaag :)
    Kzit nu in de nachtdienst en dacht kan ik even bijlezen maar helaas haha

Hoe gaat het met iedereen en de kwaaltjes

Hier vanmorgen licht misselijk ennog steeds gevoelige borsten

15. Madelon84

ik heb vanmorgen een klein beetje roze/bruin in onderbroek, dus waarschijnlijk word ik ongi. ik ga ook niet testen vandaag.
    1 voordeel is wel dat ik precies 14 dagen na ei ongi word dus dat klopt wel haha

16. Britt1981

Britt1981 Lid

15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    Net een enorme huilbui, ben chago en weet niet echt waarom, verder niks bijzonders, behalve een verstandskies die erdoor komt als je bijna 27 jaar bent pfff.. nog geen ongi, maar wel de huilbuien al, en vettig haar!

17. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Hmmm... bij mij niet echt superveel klachten. Ik voel me wel anders en ben ook vergeetachtig (voor m'n pincode (en die gebruik ik toch vaak genoeg met shoppen ;) ) moet ik echt soms heel diep nadenken). M'n borsten zijn niet echt gevoelig (eergisteren wel 's nachts, maar daarna niet meer), maar wel superzacht. En ik lek nog steeds uit m'n (.)(.) kleine druppeltjes. Soms wit en soms doorzichtig. Misselijk ben ik niet, maar wel 's ochtends met opstaan of met het douchen sneller draaierig (te snel opstaan of bukken om je benen te scheren en overeind komen). We vinden het spannend hier! Als ik deze week niet ongesteld word, weet ik ook niet of er iets aan de hand is óf dat ik aan het ontpillen ben. In elk geval wel anderhalve week geleden steken gehad dus óf eisprong óf .... Dus denk toch wel dat er deze week (als ik níet zwanger ben) 'iets' moet gebeuren..

O ja: en ik ben wat knorriger en lijk ook wel wat emo'er te zijn...

Zo... Heel verhaal geworden, haha :)

@ madelon: balen...
    @ sanne: klinkt goed! Duim duim.... Werk ze!

18. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

@ ilona, wat balen zeg, maar superzaad zegt ook niet altijd alles, volgende week is het vast beter. Ze konden ze bij de gyn niks zien?

@ allemaal,
    Hier veranderd er ook nog steeds niet veel, heb wel iets meer last van mn buik, maar ja dat kan te maken hebben met aankomende ongi, wat ik wel heb is mega veel honger, een uur na het avond eten heb ik alweer trek. Borsten blijven pijnlijk en slijmverlies is nog steeds wit. Ook tijdens het plassen nog steeds witte dingen in urine.

Hoe is het bij jullie?

@ britt,

wanneer ga je testen?

19. Britt1981

Britt1981 Lid

15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    Hoi Sandy, spannend hoor of je niet of wel ongi wordt.

Dat heb ik heel mijn leven al....na het avondeten alweer trek hihi! 4 sept getest en was nog negatief, ik durf niet meer zo goed, ben bang dat het niet raak is en kan pas 11 sept testen volgens de calculator van deze pagina

20. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Haai meiden..

wat vinden jullie van mijn kaartje...

begrijp niks meer van mijn lichaam :(...

Deel Deze Pagina