wie nog meer eisprong te vroeg/te laat

Discussion in 'Zwanger worden' started by sandy25, Aug 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ik kan je helaas niet helpen, heb geen verstand van temperaturen..

mijn ongi is vandaag volledig doorgebroken :oops: heb vette buikpijn en flink bloedverlies. veel erger dan toen ik aan de pil was :evil:
    dit verklaart ook waarom ik gisteren die reep chocolade MOEST eten :)
    en de huilbuien en depri zijn van de paar dagen hiervoor.

ben wel heel benieuwd of de anderen zwanger zijn, ik blijf dit topic in de gaten houden :p
    liefs

2. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    Vervelend Madelon! Ik ook weer getest net...maar weer niet. Geen ongi, geen zwangerschap..schiet lekker op.

Tjeetje Myprecious ziet er ingwikkeld uit, ik temperatuur nog niet, heb geen flauw idee meid

3. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

Jun 18, 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ook ik weet niet hoe of wat, naja stiekem wel...maar ik heb ongipijnen, dan weer gewone buikpijn, misselijkheidsaanvallen waarvan afgelopen woensdag het ergste was, dat was de hele dag, nu af en toe een vlaag.
    Ik heb dit keer later mijn ovu gehad dus moet ergens donderdag ofzo pas ongesteld worden denk ik...lange cyclus, waarschijnlijk 38! dagen...ik heb het nog nooit gehad.
    Ik wordt langzamerhand echt een beetje suf van dit gekloot, we zijn dan wel pas 3 maanden bezig, maar ben intussen al wel een half jaar van de pil af.... en ik heb maar 1 eierstok en ik weet dat je dan net zoveel kans hebt maartoch, die gedachten spookt veel door mijn hoofd.
    Ik heb besloten om mijn aandacht echt helemaal ergens anders op te vestigen, dan hoop ik dat het goedkomt.......

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Madelon balen meid hopelijk word oktober een goede maand voor je.

Hier wel nog steeds erg gevoelige borsten, voelt aan of ik behoorlijk gesport heb en spierpijn heb ofzo maar dat is niet zo verder nog geen bloed te bekennen, we wachten weer af

5. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

My Precious hier kan ik op zich niet zo veel van maken die temp. hoe is verder je cyclus normaal gesproken?

@ Madelon, zag het al aan je banner, balen dat je ongi bent geworden, maar heb je wel lekker een chocoladereep kunnen snacken... :)

@ Britt, Sandy,Ellen82 en iedereen die ik vergeten ben....spannende dagen!

Sandy, hier ook nog zo'n hongerig iemand, kan de hele dag door wel eten.... :)

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hier vanavond tampon test gedaan en zat bloed aan, net ook beetje bloed met afvegen dus hier word het denk ik niks deze maand en komen de duivels er wel aan verwacht ik :(

7. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    balen sanne....

Liefs!

8. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Debsel jij testen vandaag?

9. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    @ Sanne: yep... negatieve test en beetje bloed bij het afvegen. Sta er van te kijken omdat het m'n eerste ongi is in m'n gewone cyclus. Had gegokt op 28 dagen en nu lijkt het exact zo te zijn :S Hoop nog steeds een beetje dat het bloed van iets anders is, maar ik vrees....... Ach, 1e ronde raak zou wel erg mooi zijn geweest he. M'n vriend was bijna nog teleurgestelder dan ik; die wist het bijna zeker!

10. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    Balen meiden als jullie ongi worden! Ik ben nog steeds ook niet ongi en ga woensdagavond met vriendin testen thuis, eerlijk gezegd verwacht ik niks, nergens last van namelijk :(

11. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Meiden, misschien kunnen jullie me helpen.

Ik had deze vraag al in een ander topic gevraagt maar krijg geen reactie erop.

Ik ben sinds mei gestopt met de pil en werd 't toen 4juli, daarna 21juli, 8aug en 26aug. Ik heb gekeken en heb 1x een cyclus van 17 gehad en daarna alleen maar 18 :( Ik zit er nu op te wachten dat ik ongesteld moet worden (aangezien ik de afgelopen keren ook begin vd maand ongi werd) gister en vrijdag hebben we wel onveilig gevreeën.

Wat kan ik nu aanhouden? Ik kan nu niet begrijpen wanneer er een ei zou zijn :rolleyes:

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Dit is mijn 1e ronde en ook 1e temp ronde dus..
    Heb nu al dagen spotting. Bruin/rodig alleen met afvegen. Nou deed ik net een tampon in en zat er meer op. Maar met afvegen helemaal niks. Wordt ik nu 1 van deze dagen ongie of is Dìt mijn ongie? :(

13. MyPrecious

@ Alieke, volgens mij is het niet goed wanneer je zo'n korte cyclus hebt.. Als ik jou was zou ik gaan tempen om te zien of je wel een eisprong hebt.. Hier kun je een kaartje maken http://www.fertilityfriend.com

14. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Pff maak me wel een beetje zorgen.

Ik ben van plan om elke dag te testen of ik een eisprong heb.. vandaag nog niks..

15. MyPrecious

Ja dat zou je kunnen doen, dan krijg je wel meer zekerheid. En dat is een klein beetje geld dan ook wel waard. Weet je waar je aan toe bent.

16. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Alieke, ik zou dat idd ook eens gaan checken, want je zou wel een heel korte cyclus hebben dan. Volgens mij is dat al bij minder dan 22 dg of zo, en anders gewoon even navragen bij je huisarts.

My Precious, temp deze maand ook voor het eerst, en ook weer voor het laatst, was meer om het een keer uit te proberen. maar bij mij is de eisprong op zich wel duidelijk te zien, temp blijft daarna ook duidelijk hoger.

17. MyPrecious

Daiquiri,. Dat is mooi! Ik ben er achter gekomen dat ik nog geen eisprong heb dus ik ben blij dat ik bezig ben met tempen nu. Wacht nu op me ongie..

18. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    MyPrecious; Ik zie dat jij ook druk aan het tempen bent.

Wat geeft nou de meeste zekerheid, tempen of ovulatietesten? Een ovulatie test is toch ook betrouwbaar? Of kan het zijn dat hij het soms niet aangeeft terwijl het wel zo is? :rolleyes:

Ik heb net een ovu.test gedaan en hij geeft een licht streepje aan. ZOu dat me eisprong zijn?! Dat zou echt super zijn, niet om het feit dat we dan gaan 'klussen' maar omdat ik dan wel weet dat ik wél een eisprong heb. 8-[

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hee dames, zie mijn banner :( Helaas gisteren dus ongi geworden, wil dus zeggen dat mijn cyclus deze maand in totaal 4 dagen korter is geworden.

@ Debsel balen meid, ook mee naar oktober

Klets wel met jullie verder meiden als dat goed is kvind het wel gezellig zo :)

20. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

Aug 31, 2008
    2,055
    0
    0
    Zeeland
    @sanne: my thought exactly ;) We kletsen gewoon lekker verder hier! Enne... dan maar samen naar oktober he...

@de anderen: ik weet echt niks van temperaturen of ovulatietesten etc. dus kan jullie daar niet mee helpen!

Share This Page