wie nog meer eisprong te vroeg/te laat

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sandy25, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan1

mamavan1 Actief lid

16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    hier waarschijnlijk ook op naar de volgende ronde ,heb sinds vandaag wat bruinverlies dus de :evil: zullen in aantocht zijn .
    maar om mijn banner nu aan te passen moet ik dan tellen vanaf vandaag of vanaf het echte bloedverlies?

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Owke dan debsel gezellig, ik klets ook wel wat bij nod maar kan ht daar vaak zo moeilijk bijhouden en hier krijg je toch wel een beetje een band met elkaar omdat we maar met weinig zijn

@ Mamavan volgens mij tellen vanaf het echte bloedverlies tenminste dat neem ik aan. ga je ons vergezellen in oktober..

@ Sandy hoe is het met jou? helaas kunnen we woensdag nit meer samen testen maar khoop voor jou wel een posi test

3. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    AAAAAAAAAAH! Ik word helemaal gek van mezelf en m'n lichaam. Gisteren duidelijk bloed, negatieve test en later ook wat buikpijn dus conclusie: :evil:

Vandaag wel wat bruine vlekker (sorry! ;) ) in m'n mv (oud bloed?) maar vrijwel niks bij het afvegen. Raar voor een 2e menstruatiedag... En ik lek behoorlijk veel (nog steeds en ook steeds meer) wittig vocht uit m'n tepels. Pffff... Ik was er helemaal uit: nega test, :evil: dus niet zwanger, maar dan wil ik wel dat het nu gewoon goed doorzet :S Iemand hetzelfde probleem?!

@ Sanne: ik denk toch nog steeds dat ik 'gewoon' met je meedraai in de ronde van oktober hoor ;)

4. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Zit er geen beschrijven bij je ovu testen? Soms is het moeilijk te zien met ovu testen of je een eisprong hebt, maar dat is ook zo met tempen.. Je kan ook een eisprong hebben terwijl je het met je temperatuur niet kan zien geloof ik :( ...

Je kan beide doen, tempen en ovu testen. Als beide overeenkomen weet je ook zeker dat je een eisprong hebt gehad ;).

Succes!

5. Britt1981

Britt1981 Lid

15 aug 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    jammer Sanne ! Ben benieuwd hoe het met Sandy is. Morgen komt mijn vriendin langs, dus doe de test als ze er is, want nog steeds niet ongi...

6. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Britt.. Spannend ik ben benieuwd

7. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Britt; spannend zeg! :-D

MyPrecious; Ja er zit een beschrijving bij en er staat als die een licht streepje aangeeft dat het geen LH piek is, maar dat betekend toch wel dat het eraan gaat komen? Denk dat we toch maar voor de zekerheid vanavond gaan klussen ;)

8. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Alieke klussen kan nooit kwaad ;)

9. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Succes met klussen Alieke, en een licht streepje lijkt me wel een teken toch? hihi en niet geschoten is altijd mis..... :)

10. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hey,

daar ben ik weer.
    Ik heb even afstand gehouden om bij te komen van het nieuws vorige week.
    Gisteren hebben we een nieuw monster afgegeven aan het lab en nu maar hopen dat we beter nieuws krijgen!
    We gaan in elk geval weer een nieuwe cyclus in.......vandaag zijn de :evil: gekomen.
    Gisteren had ik al flink wat krampjes en oud bloed, maar vanochtend brak het echt door.

Hoe is het met jullie allemaal?
    Ik zag een hoop :evil: :evil:

@alieke.

Als ik het goed begrijp was je met je pil gestopt in mei?
    Als dat klopt moet je waarschijnlijk nog een natuurlijke cylcus krijgen.
    Ik werd na de pil voor het eerst na 6weken ongesteld daarna een aantal keer om de 2,5week. Sinds de cyclussen op gang zijn gekomen werd dat helaas tussen de 42-53 dagen, maar wel met ei(deze cyclus ondekt met ovu-testen en als controle tempen)
    Heel veel succes!

11. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    MEIDEN!

check mn banner..........

Ik kan het niet geloven, eindelijk na 8 maanden.
    Ik voel helemaal niks, niet misselijk, niet echt moe
    ik ben zooooooo blij......

Voor de meiden die de volgende ronde in gaan ik vindt het heel jammer voor jullie, maar wens jullie alle succes voor de volgende maand

12. debsel82

debsel82 Fanatiek lid

31 aug 2008
    2.055
    0
    0
    Zeeland
    Gefeliciteerd Sandy! Super zeg!

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Sandy wow toppie meid, gefeliciteerd, khad heel graag de zelfde banner gehad maar helaas bij mij is d eongi doorgebroken.

Debsel hoe is het nu met jou, ongi wel doorgebroken?

14. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
    zie je nou wel......
    al die kwaaltjes die we voelen ;)

ik ben heel blij voor je!
    geniet maar lekker aanstaande mamma.
    niet alle baby winkels leegkopen he :p

15. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    hoi,

dank je wel voor de felicitaties, maar echt genieten doe ik niet hoor. Bij elk buikpijntje nu denk ik ojee het gaat fout, ook heb ik iets meer slijm dus loop ook steeds naar het toilet om te kijken of het geen bloed is. Genieten zal ik pas na de 12 weken doen

16. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Kan ik me voorstellen sandy, ik zou ook pas kunnen genieten na 12 weken zeker na mijn mk in juli.
    Blijf je ons wel gezelschap houden? ben wel benieuwd hoe het met je gaat enz in je zwangerschap

17. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    tuurlijk blijf ik bij jullie wil wel weten hoe het met de rest gaat verlopen?

hoop natuurlijk dat het voor jullie allemaal de volgende ronde raak zal zijn

18. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Gefeliciteerd Sandy! wat een supergevoel moet je hebben!

Geniet lekker van dit moment en fijn dat je nergens last van hebt!

19. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

wauw sandy wat geweldig voor je! mede dankzij de ovutesten toch?
    heeft helaas bij mij en Sanne niet geholpen :cry: misschien de volgende ronde.
    voor jou is het geweldig! ik hoop dat je je goed blijft voelen en dat hij/zij zich goed vast blijft houden!
    hoe had je nou ongeveer geklust rond positieve ovutest? hoef ik het niet allemaal terug te lezen..
    het is denk ik ook een beetje mazzel hebben, want wij hebben echt volgens het "boekje" geklust - namelijk 1 dag voor positieve test, de dag van en de 2 dagen erna..
    sanne, hoe had jij dan ook alweer geklust?

20. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Madelon: wij alleen met de posi ovutest en dag na eisprong , omdat we elkaar die week een beetj misliepen ivm nachtdiensten enz. Maar nu gaan we er toch helemaal voor dan maar midden in de nacht klussen dat maakt me niet uit haha

Deel Deze Pagina