wie nog meer eisprong te vroeg/te laat

Discussion in 'Zwanger worden' started by sandy25, Aug 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

Ik begon met klussen op het moment dat er een licht streepje te zien was op ovul.test en ben pas gestopt tot er geen streepje meer verscheen op mn ovul.test.

Volgens mij hebben we echt 5 0f 6 dagen achtereen geklust voor het geval dat.

Maar misschien is het inderdaad mazzel hebben gehad.

ik hoop het enorm dat hij/zij blijft zitten en dat ik me zo goed blijf voelen natuurlijk, bij mn vorige zwangerschap had ik alleen maar last van maagzuur heel mn zwangerschap en dat was geen pretje.

2. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

het heeft bij jou goed gewerkt!
    voor deze ronde ga ik het gewoon weer proberen. om de dag en rond de eisprong iedere dag, dat is toch het beste?
    grrr waarom heeft het dan niet gewerkt :rolleyes: hebben jullie enig idee wat de rede kan zijn dat het niet gelukt is. ik kan alleen maar op vruchtbaarheidsproblemen komen, zucht :(
    zijn er ook nog andere redenen waardoor het niet lukt? ook al klus je op tijd?
    @sanne: biijf jij ovutesten gebruiken? ik wilde het eerst alleen maar om te kijken of ik een ei zou hebben, maar ik ga ze deze ronde weer gebruiken, vind het toch wel ideaal!

3. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    gefeliciteerd Sandy, na 8 maanden, wat leuk!

Ik ben aan het vloeien, dus helaas pech voor mij!
    geen test met vriendin vanavond.

geniet ervan!

4. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

@britt: kl*te dat je ook ongi bent geworden.heb jij ook zo'n lange cyclus? ben ik niet de enige ;)
    echt niet leuk he, als ik naar mijn banner kijk hoe lang het duurt voor mijn eisprong, word ik spontaan depri :x maar ja niks aan te doen. hopelijk duurt ie weer iets korter dan de vorige.
    @ilona: jij ook al ongi, he bah! bij de meeste van ons is het dan toch niet gelukt :(
    wanneer krijg je de uitslag?
    ik neem me steeds voor om hier ff niet meer te komen maar ben verslaafd :rolleyes:
    ik wil ook echt even afstand nemen van alles wat met zwanger te maken heeft, iig tot ik mag ovutesten.maar het lukt me niet goed!

5. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    hoi Madelon, ik heb gemiddeld tussen de 40 en 47 dagen cyclus, erg lang ja! pas over 4/5 weken een eisprong weer, dan ben ik jarig, hopelijk een leuk cadeau dan haha, positief blijven. ik had precies hetzelfde, toch een teleurstelling en eigenlijk niet op het forum willen, vind het wel leuk jullie bij te houden, alleen Sandy is door naar de volgende ronde nu! spreek jullie snel weer

6. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Ilonaa; Ja klopt, ik ben in mei gestopt met de pil. Inderdaad is er een grote kans dat het bij mij ook zo gaat verlopen, we wachten het af :)

Sandy; Wouw wat super! Gefeliciteerd meid :-D Zal nog even spannend zijn de kommende tijd.

Vandaag bij mij een iieeets donkerder streepje. Voor mijn idee was die wel meer zichtbaar, ik hou het elke dag bij.. enne klussen ook maar ;)

7. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

Balen Britt, op naar een mooi verjaardagskado!

Madelon, volgens mij vergroot je alleen maar de kans op een zwangerschap door het op het goede moment te doen. Als het altijd goed zou gaan, zou iedereen in principe na 1 ronde zwanger zijn... :)

tje tiz maar net wanneer je je eisprong hebt gehad en hoelang de zaadjes het volhouden....en dat zijn dingen die je nooit zult weten. heb ook gelezen dat een eitje soms ook maar 6 uur lang vruchtbaar kan zijn, is ook maar net wat voor bui die heeft denk ik... :) dan moet je echt net een lucky shot hebben.

8. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Pff vandaag nogsteeds hetzelfde. Ik zie geen verandering in het streepje. Al 3 dagen een licht streepje, klopt dat wel? gaat die ooooit nog donkerder worden?! :rolleyes:

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    @ Madelon, ik blijf de ovutesten gewoon gebruiken al hebben we nu wel zo iets van we klussen gewoon wat vaker maar toch fijn om t weten wanneer ik eisprong heb.

@Britt balen meid maar zou zeker een fijn verjaardagskado zijn net als bij mij

@ Daiquiri, zaadjes kunnn volgens mij wel 3 dagen volhouden

@ Alieke blijven klussen maar ;)

10. Daiquiri

@ Alieke, hihi met al die streepjes klus je je helemaal het ongans... :)

@ Sanne, ja zaadjes wel.....maar onze eitjes niet.... :)

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Nee eitjes moeten binnen een paar uur bevrucht worden, oneerlijk he, waren die ook maar 3 dagen goed dan was de kans op zwangerschgap tenminste groter

12. Daiquiri

tiz gewoon oneerlijk..... :(

13. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    Hebben wij weer he, vrouwen hebben het echt "slecht". Ongesteldheid, eisprong gebeuren, zwangerschap en de bevalling. Wat doen de mannen dan? ;)

Ik heb echt rare afscheiding, helemaal wit en plakt bah bah bah, ja sorry voor het vieze verhaal :oops: Betekend dat wat?

14. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    arggghhhh!
    ik ben zooo zenuwachtig!
    vanmiddag krijg ik 13.00 de uitslag.
    Ik zie het somber in omdat ik nu pas door heb wat mij vorige week is verteld.... 15 miljoen zaadjes per milliliter, waarvan er maar 16% traag beweegt.
    Ik hoop zo dat het iets verbeter is nu, maar eigenlijk verwacht ik een ernstig antwoord vanmiddag.

Ik ben ook heel raar ongesteld. dinsdag heel de dag bruin bij afvegen,woensdag bruin met beetje rood(extreem weinig verloren) donderdag bijna niks(bruin)alles bij elkaar zou ik nog geen tampon vol krijgen? Je moet minimaal 2 dagen helder rood verliezen, het zou bij mij toch wel allemaal goed zitten he?
    Wel alle 3 de dagen krampen alsof in enorm ongesteld was. Ik snap er niks meer van,kan wel janken.
    Leuk hoor, zwanger willen zijn.
    Ik had het me toch echt anders voorgesteld.

sorry meiden even geen positieve klanken vanuit mijn kant.

15. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    @ ILONAA,

misschien was het wel innestellingsbloed,
    heb je getest?

16. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    lief van je,maar ik heb uiteraard getest.
    maandag nega en vanmorgen nega. Het is nu ookal 19 dagen na mijn ei. Ik verlies nu niets meer, maar blijf wel gerommel voelen.
    Misschien een rare ongi door de spanning?
    ik heb trouwens altijd wel weinig bloed verlies, maar nu heb ik er meer opgelet vanwege de gyn.

hoe voel jij je? ik vind het zo leuk voor je.
    Spannend he, de eerste weken?
    Ik weet zeker dat je je niet ongerust hoeft te maken. Je krijgt een hele mooie meid of jongen,hoor!

liefs

17. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    sommige vrouwen testen soms toch ook pas 1 a 2 weken later positief, misschien dat je daar wel bij hoort. ik hoop t wel voor je.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me niet zwanger voel, voel lichamelijks niks, heb alleen mn positieve testen in handen. Af en toe een pijntje in mn buik en dat is het

18. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik kan me voostellen dat het onzeker maakt als je niks voelt, als je wat voelt bevestigd het je zwangerschap, maar van de andere kant kun je ook weer blij zijn dat je niks voelt, kwas toen ik zwanger was ( van mk) hardstikke misselijk dat was ook geen pretje
    En bij mijn dochter merkte ik ook niks

19. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    @ ilonaa,

heb je al een uitslag hoop dat deze veel beter is als de vorige keer

20. ilonaa

ilonaa Bekend lid

Jul 9, 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Ik kom nu net thuis(bij moeders even langs gegaan)
    Ik bevat het geloof niet helemaal. maar goed...
    Het is wel iets beter,maar niet goed.

Ik zag het zwanger worden al niet als van zelfsprekend, maar nu is het ook letterlijk zo.
    Wij zullen niet zelf zwanger kunnen worden.
    Volgende week donderdag-avond ga ik bij een andere gyn langs om te kijken of we voor IUI kunnen gaan.
    Maar ook dat is twijfelachtig, omdat we net onder het randje zitten.
    Dit zou wel het mooiste zijn, want IUI lijkt het meest op de normale bevruchting.

Mochten wij er niet voor in merking komen dan worden we doorverwezen naar het erasmus mc voor IVF.

Terwijl ik dit allemaal typ lijkt het net of ik voor iemand anders zit te typen.
    Ik weet niet goed hoe ik me voel. Vorige week heb ik keihard gehuild en nu lijkt het wel of ik een nare droom heb gehad.
    Het dringt niet goed tot me door wat ons allemaal te wachten staat.
    Eerst wilde ik graag rond mijn 25ste een kindje, daar ben ik inmiddels al voorbij, toen werd het voor mijn 30ste....
    Nu hoop ik dat ik met behandelingen een kindje mag krijgen.

Share This Page