ilonaa wat erg voor je.. was de uitslag van zijn zaad dus weer niet goed? en kan dat niet beter worden? is er bij jou ook iets niet goed of is het alleen zijn zaad? wat hard om zo te horen te krijgen dat jullie niet zo zwanger kunnen worden! hoe oud ben je nu dan als ik vragen mag?
@ilonaa, jeetje wat erg voor jullie..... Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, ik hoop dat de IUI toch door kan gaan voor jullie. Ik zal duimen voor jullie. Is bij jou wel alles goed?
ik ben nu op weg naar de 29. Er is niets aan te doen. Ze hebben nu 16,4mlj in 1mil gevonden waarvan 58% niet leeft. Een klein deel beweegt bijna niet en de rest is traag. Tot nu toe is het bij mij goed. Maar ook ik word nog verder onderzocht, vanwege mijn lange onregelmatige cyclussen en omdat niet vast staat of ik een regelmatige eisprong heb. Meer weet ik ook nog niet. Dat hoor ik hopelijk met de volgende bezoeken aan gyn.
in ieder geval sterkte meis, hou je taai. er komt bij jullie sowieso een kindje, dan maar met behulp van de mmm toch? gelukkig kunnen ze heel veel. en ook heel veel onderzoeken.
jeetje iloona, dat is niet het nieuws wat je wilt horen! Sterkte en ik hoop voor jullie dat de IUI uitkomst biedt en dat je uiteindelijk een kindje in je armen hebt!
Ilona, das idd niet het nieuws wat je wil horen maar ik hoop dat het jullie via IUI wel lukt tis je iig gegunt meid
Volgens Fertility Friend is mijn eisprong "verhuisd" van dag 9 naar dag 19.... klinkt me ook wel wat logischer in de oren, aangezien mijn cyclus meestal zo'n 30 dg is.... volgende week zaterdag in ieder geval testen als ik nog niet ongesteld ben geworden. heb in ieder geval nog steeds megahonger! Dat had jij toch ook Sandy25?
Ilonaa; Jeetje meid, dat is zeker geen leuk nieuws. Het is jullie super gegunt enne zoals voor iedereen is er ook een oplossing voor jullie Daiquirl; spannend meid! het blijft allemaal spannend.. Hier nogsteeds rustig en het rare streepje. Ondertussen gebruik ik de ov.testen van de babyboom winkel. Als ik naar de vorige maanden kijk hoor ik uiterlijk de 8ste ongesteld te worden, niks aan de hand nog en voel niks aankomen. Heb vd week toch maar testje gedaan en is negatief. Ik denk dat ik maar de 26e aan moet houden want dat was de laatste keer dat in ongi was geworden. Als er dan nog niks gebeurd is ga ik weer testen. Hoe is het verder hier?
ik zou afgelopen week voor het weekend mijn eisprong gehad moeten hebben.....vorige twee keren duidelijk gevoeld weet dus hoe hij voelt niet fijn maar tot nu toe nog steeds geen ei volgens mij...dus maak me een beetje zorgen omdat ik het de vorige keren wel duidelijk gevoeld heb..en nu niet zou ik hem toch gehad hebben of ga ik hem nog krijgen? misschien dat me cyclus deze maand langer duurd dat weet ik iet maar goed over een dikke week word ik ongi dus zie het wel als ik hem gehad heb bloed ik . veel liefs
hoi meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Donderdag krijg ik hopelijk groen licht voor IUI. Daar gaan we nu voor...de rest zien we dan wel weer. Ik zal er waarschijnlijk iets minder zijn, maar af en toe kom ik even kijken hoe jullie ervoor staan en om jullie op de hoogte te houden. succes allemaal en genieten he sandy! liefs
@ daiquiri jammer zeg dat je ongi bent geworden! Ik duim voor jullie allen dat het in oktober toch raak mag zijn.
Balen Daiquiri! Zeker op naar de volgende maand! Heb maar ovulatietesten gekocht om beter te mikken en teunisbloemolie voor een kortere cyclus. Hebben jullie daar ervaring mee of iets over gehoord? Las namelijk tegenstrijdige dingen hierover net als foliumzuur voor de man...
kom op he meiden, jullie volgende cyclus brengt echt wel geluk. Ik duim voor jullie. britt1981: Ik slik alleen puur mamma. Ik heb al een aantal keer gehoord dat er cyclussen van slag waren door al die middeltjes. Je zou een gyn kunnen bellen voor info om te vragen waar je goed aan doet. nou, succes allemaal de volgende ronde!
hier slaan we oktober dus een beetje over, gokken meer op november... deze maand gewoon gezellig de liefde bedrijven... Ik slik alleen foliumzuur, maar verder geen andere dingen om cyclus te reguleren of zo, dus kan je er verder niet mee helpen Britt
Hallo ladies, bedankt voor de antwoorden, twijfel een beetje om die teunisbloemolie door te slikken....weet niet ech twaar ik goed aan doe. Ergens tussen 1 okt en 12 okt moet mijn eisprong zijn volgende maand. Succes met klussen weer! Hoop dat er de volgende rondes meer dames door zijn!
Ik zie dat veel middelen gebruiken, ik ben daar zelf niet zo van en lijkt mij dat me lichaam dan meer van streek is. Hier nogsteeds niks op gang. Over 5 dagen mag ik testen maar ik heb het gevoel dat deze niet positief zal zijn, ookal zegt me mannetje van wel. Heb maandag nog test gedaan en was negatief, of het was nog te vroeg (lijkt mij dat het over 5d ook nog te vroeg is) of het is echt ook niet raak.
hoi dames, vraagje, ben vanmorgen begonnen met de ovutesten nu was de teststreep maar een heel klein beetje lichter dan de controlestreep, paar uur later nog eens getest en was de teststreep weer lichter... heb ik eisprong nu al gehad dan? zou pas ovr paar dagen zijn.... wel gisteren gemeenschap gehad , maar kan sperma invloed hebben op de uitslag