@sanne; kan hij niet lichter geworden zijn door de concentratie in je urine( te weinig). Heb je vandaag weer op dezelfde tijd getest? Ik denk niet dat sperma invloed kan hebben. @iedereen; Volgende week ga ik met een kuur beginnen om een bloeding op te wekken. Op de derde dag van de bloeding moet ik clomid gaan slikken! Of te wel ......YES! Wij mogen gaan voor IUI. Alleen nu maar hopen of de clomid aanslaat. Dus het blijft spannend. liefs
Blijkbaar hebben we in augustus toch goed gegokt! zie mijn banner.... Ik denk dat ik al die tijd verkeerd heb ingeschat wanneer mijn eisprong was...dat ik die pijn echt NA mijn eisprong kreeg, en ik maar denken dat TOEN mijn eisprong was...haha
Ellen gefeliciteerd, het verkeerd gokken heeft in ieder geval niet vrkeerd uitgepakt gniet van je zwangerschap
Hier nog steeds een negatieve ovutest Denk dat mijn ei nu ook later komt dan normaal. Volgens mijn pendel komt mijn ei dinsdag, ben nu wel heel erg benieuwd of t uit gaat komen hihi.
Ellen gefeliciteerd! Geniet ervan! @ Fee76, bedoel je 3 dg nadat je ongi is afgelopen of op dag 3? dat laatste lijkt me eigenlijk niet mogelijk, dat eerste wel, want dat zou dan zo rond dag 8/9 zijn, wel vroeg, maar het kan
hier nog steeds aant wachten op eisprong.... nog geen posi test gehad maar wel regelmatig geklust voor het geval dat haha en toch heb ik het gevoel dat die test vorige week posi was,....
we stonden al op pagina 3 dus ons topic even omhoog gehaald, hoe is het met iedereen, ik zou vandaag moeten klussen, mijn vriend is vanaaf darten dus hopelijk heeft hij vanaaf nog zin....
hey Sanne! Ik zit onwijs in dubio...wil opeens een nieuwe baan, heb het slecht naar mijn zin nu dus tja, dan is de kinderwens weer niet slim......dan moet dat uitgesteld worden. Wel lastig hoor.
Tja britt, tis wat jezelf graag wil ik zou persoonlijk voor een zwangerschap gaan, en je kan als je evt gaat solliciteren toch aangeven dat je bezig bent om zwanger te worden.
hey Sanne, Net met vriendin afgesproken en die was ook gestopt met de pil , dan praat je erover en dan kriebelt het enorm weer. Afin we blijven klussen, wie zien wel waar het schip dan strandt.
Ellen en Sandy hoe gaat het met jullie? Voelen jullie je goed? Hier weer aant aftellen tot mijn nod van volgende week
@sanne; hoe is het met jou? hebben jullie nog op de goede dagen geklust en positieve ovutest? merk je al iets? ik heb als het goed is woensdag mn eitje gehad, want dinsdag was ie positief. ben echt blij want het is weer bijna een week eerder dan vorige cyclus! we hebben alleen op de dag van positieve ovutest geklust en 2 dagen later. ik hoop echt dat het genoeg is. wat denk jij?
Ha Madelon, Leuk weer eens iets van je te horen meid. Ik had een posi ovutest ja heb 2 dagen ervoor geklust en op de dag van de posi test, maar ik merk op het moment nog niks dan een beetje raar gevoel links en rechts in mijn onderbuik Khoop dat het voor jou ook raak is deze keer, 1 keer klussen kan genoeg zijn he laten we het hopen, wanneer is je nod nu dan? of klopt je banner nog? liefs san
ja dank je jullie ook! ik had dit topic helemaal over het hoofd gezien, dacht dat er allang niemand meer in schreef, dus toch, leuk! @britt: jij hebt ook zo'n lange cyclus balen is dat he :x @sanne: ik heb precies hetzelfde als jou geklust, ook 2 dagen voor posi test en op de dag van de posi test. de dag erna dus niet. jij wel? nou ja, het is toch vooral geluk hebben. ik heb die banner juist naar 39 dagen gemaakt, omdat ik de vorige keer ook 14 dagen na ei ongi werd, kan ik zo precies uitrekenen hoe lang deze cyclus gaat duren. ben er wel heel blij mee dat ik van 45 naar 39 dagen ga. voor de pil had ik ook altijd een cyclus van zo'n 39 dagen dus eindelijk het gevoel dat mn lijf weer op orde is! en dat terwijl ik in mei de laatste pil heb geslikt. ik kan er niks aan doen maar toch ergens bang dat het nog heel lang gaat duren, slecht he dat ik zo negatief denk, maar kan het niet helpen ik was de vorige keer zo verdrietig na negatieve test dat ik besloten heb niet eerder te testen dan minstens 1 dag overtijd.
Ik heb ook het idee dat ht lang gaat duren en dat wil ik echt niet maarja wie wel he.... Ik heb na eisprong ook niet meer geklust. Heb nu sinds paar uurtjes wel gevoelige borsten en tepels zijn beetje donkerder van kleur.... We kletsen hier zeker nog hadden we toch afgesproken
fijn voor je dat het korter geworden is. Het is toch balen zo'n lange cyclus. Je hebt minder kans en het is lastiger te bepalen. I keep my job, dus wij gaan er ook weer voor deze maand, wil het echt graag. het lijkt wel steeds alsof er steeds meer mensen om mij heen zwanger worden en ik zie ook alleen maar dikke buiken op straat. Toevallig ligt het ook wel aan de leeftijd nu hoor, veel getrouwd en snel een kindje daarna!