wie nog meer eisprong te vroeg/te laat

Discussion in 'Zwanger worden' started by sandy25, Aug 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Britt goed dat je je keuze hebt kunnen maken en hopelijk word deze goed beloont met een vet positieve test eind van de maand :)

2. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    hey Sanne, hoe is het met je? Je mag alweer bijna testen zie ik...zo lopen we gelijk en nu loop je voor! Ik heb vandaag pas voor het eerst een zichtbare streep op mijn ovu test. Ik zou hem graag willen laten zien in mijn album, maar dan moet ik even kijken hoe dat weer werkt.

3. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

ja sanne kan bijna testen! wacht je tot je overtijd bent of ga je eerder een testje doen? heb je ergens last van?
    britt jij lekker aan de klus ;) ?

mij valt het ook heel erg op dat er zoveel zwanger zijn.op mijn hyves bijvoorbeeld; in een paar weken tijd meerdere meiden (die dan bv vroeger in mijn klas hebben gezeten en vroegere vriendinnetjes, gelukkig geen mensen die ik regelmatig zie)
    die ineen keer met het nieuwtje komen ik ben zwanger! leuk voor hun natuurlijk, maar ben stiekum wel een beetje jaloers. stom he, ze zijn nog jonger dan ik en op de een of andere manier vind ik het dan nog erger!
    lieve groetjes madelon

4. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    Nou he Madelon! Ik zie het ook volop op hyves . Ik zou ook zo graag goed nieuws willen brengen, want we hebben onlangs weer een rotbericht gekregen van mijn oma....hoef niet veel te zeggen denk ik...zo zou graag willen dat ze dan nog een achter kleinkindje krijgt

5. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    weet iemand hoe ik aan minder mb kom? Mijn ovustesten kan ik niet in mij album zetten, omdat het te groot is

6. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    De foto is gelukt! is dit nou positief? Zie mijn album of wordt het nog donkerder dan dit?

7. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Britt: Beetje late reactie maar test ziet er wel positif uit.

Hier sinds gisteren behoorlijk misselijk zat gisteren in auto opweg naar huis en ht werd me toch slecht dacht ik moet zo stoppen want alles komt er me uit, gelukkig trok het weer wat bij hoewel wg ging het niet, ook vanmorgen direct misselijk met opstaan.
    Ook last van gevoelige borsten en hoofdpijn.
    Ik test morgen nog niet, wacht het even af

8. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    Dat klinkt wel positief Sanne! Althans voor een zwangerschap ;) Laat je het weten morgen?

Vandaag was mijn ovu test nog net iets donkerder, kan ik ervan uit gaan dat mijn eisprong plaats vindt tussen nu en 36 uur dan?

9. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Britt kzou zeggen klussen! ;)

Kga morgen nog niet testen morgen is pas dag 31 en donderdag pas mijn nod dus als ik morgen niet ongi word ga ik testen.
    Vanmiddag niet meer misselijk geweest, tegen de avond wel weer een beetje we wachten af...

10. Britt1981

Britt1981 Lid

Aug 15, 2008
    94
    0
    0
    op kantoor
    sorry ik las het verkeerd ! We hebben goed ons best gedaan, dus kijken hoe het loopt nu.
    ben erg benieuwd hoe het deze maand ons dames zal vergaan!

11. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Wel jammer dat we niks meer van de andere dames hebben gehoord...

12. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    hoi,

even een tijdje niet geweest, alles goed met jullie?

@ sanne,
    spannend hoor, weet je al wanneer je gaat testen?
    Zo te lezen ben je al wel wat misselijk.... duim met je mee hoor......

@ britt,
    zo te zien ben jij flink aan de klus nu, hoop voor je dat het deze keer raak mag zijn.

@ madelon,
    nog 6 dagen en dan mag jij ook gaan testen voel jij al wat?

vindt het zo spannend voor jullie......

Met mij gaat alles goed, heb nergens last van behalve moe zijn en pijnlijke borsten. Over 2 weken heb ik mn echo dus hopen dat mn beebje tot die tijd blijft zitten en dat het hartje blijft kloppen natuurlijk.

13. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hee Sandy,

Leuk weer wat van je te horen, ik ga waarschijnlijk vrijdag ofzo testen als ik dan nog niet ongi ben tenminste

Fijn dat het goed met je gaat, spannend he over 2 weken een echo, zal een fijn gevoel zijn om de echo te hebben gehad en te zien dat dan alles goed is

14. Madelon84

@ britt: als hij nou nog donkerder is kun je er vanuit gaan dat je hem waarschijnlijk binnen 24 uur hebt. maar het lastige is dat het ook pas over 48 uur kan zijn. goed op je lichaam letten zou ik zeggen en natuurlijk klussen ;)
    @ sanne: erg spannend zeg. goed zo dat je wacht tot je echt overtijd bent, dit ben ik ook van plan. ik duim voor je!
    @ sandy: wat fijn om te horen dat alles goed gaat! en zo snel een echo! oh ik ben echt jaloers ;) ik wil ook :D
    ik test pas als ik echt overtijd ben, wil me de teleurstelling die ik de vorige keer had echt besparen. toen teste ik 1 dag eerder, negatief, en nog stiekum blijven hopen *zucht*
    ik voel niks trouwens, is dat erg?
    vorige ronde had ik steken, maar niet zwanger, dus wat dat nou was...
    voelde jij al zo snel wat dan? (ik hoop het niet)
    heb toch weer zo'n gevoel dat het niet gelukt is. dan zou ik me toch heel anders moeten voelen, of niet?
    ach, misschien is het wel een beetje zelfbescherming..

15. Daiquiri

Daiquiri Niet meer actief

ben er ook nog wel maar doe deze maand niet mee, dus daarom niet geweest.... :)

Sanne, voor jou is het aardig spannend he, ben benieuwd of je aan het eind van de week een posi test hebt! Het heeft er wel alle schijn van!

16. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    @madelon,

@madelon,
    ik voelde niet veel hoor, alleen een keer s'avonds een felle steek was waarschijnlijk de innesteling.
    En pijnlijke borsten maar ja, dat had ik ook altijd als ik ongi moest worden. Je weet soms echt niet waar je van uit moet gaan want ook ik dacht dat ik gewoon ongi ging worden en kijk nu.

Hartstikke leuk een echo maar kijk er wel een beetje tegenop, wat als het hartje niet klopt ofzo vindt het toch wel een beetje eng.

@sanne,
    beter hoor als je tot vrijdag wacht vindt het spannend...... wat denk je zelf

17. Madelon84

@sandy: je hebt gelijk, je kunt er ook niks van zeggen. de een voelt van alles maar blijkt niet zwanger, terwijl de ander stomverbaasd zwanger blijkt te zijn en niks gevoeld heeft. en helemaal omgekeerd!
    ik kan me voorstellen dat je het een beetje eng vind, maar t komt vast helemaal goed!
    ben je in de tijd sinds de positieve test en nu weleens bang geweest dat het een miskraam zou kunnen worden? ik zou het denk ik wel zijn omdat je het toch nog zoveel hoort. of voel je gewoon dit zit wel goed?
    ben je trouwens helemaal nooit misselijk? das wel beter!

18. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Sandy, ik weet het echt niet, kweet wel dat een lichaam je ook voor d gek kan houden, heb wel lichte steekjes en plopjes ( borrelen) in mijn onderbuik maar zijn ook mijn darmen denk ik, ongikrampen zijn veel pijnlijker

19. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Hoezo doe je deze maand niet mee?

20. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

ik denk elke dag wel dat het mis kan gaan vooral als mn baarmoeder even een groeispurt maakt dan heb ik vooral buikpijn en dan kan ik ook weleens denken dat het een miskraam kan zijn.

het enige wat ik nu minder vindt is dat ik zo'n vieze smaak heb in mn mond maakt niet uit wat ik drink of eet, daar wordt ik wel moe van hoor

Share This Page