ik wist het wel! super gefeliciteerd sanne! ik heb er zelfs vanmorgen op het werk nog aan gedacht, goh zou ze al getest hebben? niet teveel zorgen maken joh, de kans is maar 15% dat het mis gaat! en dus 85% kans dat het lekker blijft zitten dus geniet er van. maar tuurlijk kan me wel een beetje voorstellen als je al een mk heb gehad dat je er dan wat angstig voor bent.. sanne ik weet het niet meer, misschien heb je het al eens gezegd maar de hoeveelste ronde was dit nou? met gericht klussen/ovutesten dan.. @sandy; ja nou ik nog het zou super zijn, misschien dat dit topic dan gewoon geluk heeft gebracht bij ons! vanochtend voelde ik echt veel steekjes/krampjes in onderbuik, weer denk ik dat dat wel de innesteling moet zijn. wat anders? ik voel het duidelijk in mijn baarmoeder.. als ik dingen voel gaat de tijd al helemaal langzaam.. phoe, ik moet nog wachten tot donderdag. kan me toch bijna niet voorstellen dat het raak is. het is ook te mooi om waar te zijn eigenlijk. na ja, positief blijven!
hey Sanne, je bent dus zwanger? Wauwww van harte meid echt leuk! Jippieeee Een fantastisch verjaardagscadeau en 4 de ronde is netjes zeg! Ik hoop ook voor jou Madelon dat het raak mag zijn. Ben zelf beetje negatief, denk dat het niet gelukt is, waarom weet ik niet Had 8 okt vermoedelijk mijn eisprong, maar hebben het die dag niet kunnen doen ivm verjaardag meteen uit werk en pas laat naar bed...7 okt wel gedaan, moet dan ook wel lukken toch? Ik weet niet hoelang dat zaad nou goed blijft. Wordt er ergn onzeker door
Hoi allemaal, Ik denk dat ik in dit topic goed ben. Heb wel al een beetje gelezen, maar toch hier mijn vraag. Ik heb als het goed is een cyclus van 35/36 dagen. Ik ben vanaf dag 18 de Matcare ovulatietesten 's ochtends en 's avonds gaan gebruiken. Nu op dag 26 nog steeds geen positief resultaat. Zou het kunnen zijn dat mijn eisprong nog komt? Heb op dag 21 wel onderbuikpijn gehad en dat houdt vaak aan tot mijn ongesteldheid (i.v.m. de verklevingen). Raar hoor...
hoi meiden, nou hier is de spanning om te snijden.. @bright:ik zou gewoon even doortesten, het kan een keer wat later zijn! @sanne: hoe voel je je nu? heb je het al aan iemand verteld?
@ Bright, tja een lichaam zit raar in mekaar, misschien heb je deze cyclus nog wel weer een langere cyclus en dat je eisprong dan ook later is....zou ook doortesten. @ Britt, als je op de 8e je eisprong zou hebben dan is de 7e toch prima? je weet nooit precies wanneer je op de 8e de eisprong hebt, dus denk dat je goed geklust hebt... zaadcellen kunnen een aantal dagen volhouden, dus als er wat doorzetters bij zitten, dan kan het prima raak zijn hoor! Hier vandaag ongesteld geworden, zoals verwacht. Dus op naar hopelijk de komende 9 maanden alleen maar NOD's.....!
Hey meiden, Bedankt voor de reacties. Ik ga nog even doortesten. Heb vanochtend nog getest en toen zag ik een heel licht streepje. Ik ga maar een paar dagen alleen 's ochtends testen. Testjes zijn op Liefs
Madelon: en hoe gaat het met jou, al ergens last van? Wanneer ga je testen? Hier gaat het wel, zaterdag met afvegen beetje bloed dus schrik zat er goed in maar daarna gelukkig niks meer, en het kan altijd wel eens he.
@sanne, oei das schrikken zeg! gelukkig nu niets meer! is dat nog van de innesteling? hoe het met mij gaat.. ik durf het niet hardop te zeggen maar eigenlijk voel ik me wel zwanger.. mijn borsten doen echt zeer, en dit heb ik normaal nooit. echt een spierpijn gevoel in mijn buik dat doortrekt naar de liezen, af en toe steken. en het opvallendste is nog wel dat ik supervaak moet plassen. vannacht moest ik er 3 x uit om te plassen. dit is zo vanaf zaterdag. ik ga zo mn plasje inleveren en testen voor blaasontsteking, want ik vind het wel heel gek. als ik net ben geweest en ik sta op heb ik nog een beetje het gevoel dat ik moet plassen. en een uur later weer. maar geen pijn erbij, dus stiekum hoop ik dat het een zw.symptoom is (heel dom maar ik hoop dat ze ook een zw.testje doen als er uit komt dat het geen blaasontsteking is.. hihi zouden ze dat doen? zal wel niet..)
Ik zou het erbij vragen of ze het als het geen blaasontsteking is het op zwangerschap kunnen testen, ze hebben altijd testen liggen
Hallo meiden, Wat zou ik graag op iedereen reageren maar mijn hemel...dat lutk gewoon niet! Ik hoop voor iedereen die op het wachtbankje zit dat de dagen voorbij vliegen en voor iedereen die gaat testen de uitslag goed is! Madelon84, hier de blaasontstekingmeester..ik heb geloof ik in een jaar 7 keer blaasontsteking gehad.. Doet het ook pijn met plassen? Of heb je pijn bij je nieren ( achterin je rug, net onder je middel)? Dan zou het blaasontsteking kunnen zijn, maar zoals jij het beschrijft...klinkt het meer als iets anders! Ik zou het gewoon vragen hoor of ze ook een zwangerschapstestje kunnen doen! Spannend! Ik heb ff een vraagje..afgelopen donderdagavond had ik een positieve ovulatietest, dus ei was te vroeg... Dat dacht ik al, daarom was ik ook aan de ovu-testen gegaan. Vrijdag de hele dag steken op links en rond een uur of zeven was die pijn echt weg... ( natuurlijk donderdag en zaterdagochtend geklust..hihi!) Maar nu ging ik dus vandaag naar het toilet en nu had ik slijmerige afscheiding waar ik draden mee kan trekken! Heb ik nu dan pas mijn vruchtbare dagen? IK SNAP HET NIET MEER! Wie helpt? Liefs, Pluis
@sanne, las je bericht toen ik terugwas van de dokter. hij heeft getest op blaasontsteking en dat heb ik dus niet. dat vermoeden had ik al, omdat ik geen pijn bij het plassen had. @miekiepluis, misschien is die afscheiding je niet eerder opgevallen? bij sommige blijft het tot enkele dagen na de eisprong, dus het kan wel! maar ik denk dat je ei vrijdag is geweest. ik heb ook mijn ei de dag na positieve ovutest en je hebt het ook nog gevoeld, kan niet missen! meiden, ik ga morgenochtend testen. ik was eerst van plan om te wachten tot ik echt overtijd zou zijn, maar mijn vriend en ik zijn pas zaterdag weer samen, en hij wil erbij zijn met testen. (totaal verschillende werktijden deze week) daarom heb ik besloten morgenochtend te testen. het is dan precies 2 weken later dan positieve ovutest, moet kunnen toch? duimen jullie voor me? (pfoe, ben zo zenuwachtig)
dank je.. ik zit erover te denken om 2 testen te doen. ik heb nog die dipsticks van matcare, en de digitale cb. hopen dat minimaal 1 van de 2 positief is! liefs..
yes yes yes ik ben zwanger! ik heb net getest met de digi en het stond er binnen een minuut! en ook die van matcare een duidelijk streepje! oh het is zo onwerkelijk.. moest echt huilen.. bedankt voor het duimen, het heeft geholpen! sanne, nu zijn we bijna net zo lang zwanger hihi. heel veel liefs en nou ga ik gauw een andere banner zoeken
dank je! je bent precies 6 dagen langer zwanger dan ik hihi kijken wie er eerder bevalt haha het is nog zo onwerkelijk.. kan me haast niet voorstellen dat ik over 8a9 maanden beval! nou maar hopen dat het allemaal goed blijft zitten..