@ madelon, leest het net GEFELICITEERD wauw wat leuk. Hoe voel je je? @ sanne hoe voel jij je nu? vindt dit zo leuk hihihi
@sandy, dank je! leuk he, volgens mij heeft dit topic echt geluk gebracht! ik voel me goed! ben echt supervrolijk, totaal niet emotioneel, ja vanmorgen even bij de test maar das logisch. mn borsten doen echt pijn, nog steeds vaak plassen. ik heb wel af en toe behoorlijke steken in mijn bm. hoop niet dat dat erg is. had jij dat ook?
Ik heb ook een vraagje! Mijn laatste ongi was 21 sept ik ben 28 sept begonnen met de ovu testen. Tussen 4 en 8 okt gaf hij een donkere 2e streep aan nog lang niet zo donker als de controle streep maar je zag duidelijk een 2e streep daarna tot 12 okt werd hij alleen maar lichter. Na 12 okt niet meer getest met de ovluatie testen want ze waren op en kwamen te laat binnen. Toch voor de zekerheid gisteren en eergisteren geklust omdat de ovu testen op waren. VANDAAG! kwamen mijn ovu testen binnen joepie en ben dus gelijk gaan testen en tot mijn verbazing was de uitslag.....(KNAL) positief! Hij was zelfs donkerder dan de controle streep zie album. Nu zou mijn ongi de 19e moeten zijn..maar hier klopt dus niks van. Wat zou dit kunnen betekenen,? en waarom gaven mijn ovu testen eerder een 2e donkere streep aan? Ik lees dat als je zwanger bent ook een positiefe ovu test kan hebben. Maar een zwangerschaps test wees nega uit dus zal dan wel niet anders zijn dan dat dit toch mijn ei moet zijn. Hoe denken jullie daar over?
Kan je ei echt zoveel verschillen per cyclus? Dus de ene cyclus dan bijv. op dag 14 en de andere cyclus op dag 19 of 20? Ben er wel benieuwd naar... Liefs
heykes, kwou nog eens laten weten dat ik vandaag eindelijk men ms heb na medicatie genomen te hebben... Binnen een dag of twintig moet ik bloed gaan trekken of te zien of ik wel degelijk een eisprong heb gehad... Indien niet,dan begin ik met een pil die men eisprong op gang brengt.Hopelijk goed resultaat..En dan druk met ovulatietestjes.. Iemand ervaring met die ovulatietesten? groetjes loreke
Sandy, ik voel me opzich wel goed wat gevoelige borsten en was vanmiddag zo moe dat ik even op de bank heb geslapen. Heb nu wel beetje last van steken in mijn onderrug weet niet wat dat is Hannelore: suc6 meid, ovutesten heb ik ook gebruikt en ik vond het fijn Pioen: ik durf het niet te zeggen khad het meestal rond dezelfde tijd Shanna: tis even afwachten meid, en idd een ovutest kan ook hcg opnemen en daarop positief reageren
Ik heb nu zulke steken in me onderbuik en niet te zuinig ook. En dan niet te vergeten mijn onderrug,heb vandaag mijn ei gehad maar mijn onder rug doet zo zeer weet niet meer hoe ik moet zitten poeh poeh
Nou ik het zelfde ik heb dan vandaag een ovu test gedaan zie album die was knal positief donkerder dan de controle streep 2 uur later geklust natuurlijk..en het is niet te harden het lijken wel rug weeén spreek uit ervaring natuurlijk hahaha heb het ook bij mijn eerste dochter gehad. Hoe ik zit of lig het blijft een zeurende pijn die maar niet weg gaat,daarnaast ook steken in me onderbuik..
idd hier ook, ik weet dat ik bij mij eerste zwangerschap ook pijn in mijn onderrug had maar dat was toen een stuk later in mijn zwangerschap
Hoi Loreke, Ik zelf ben bijna een maand bezig met de ovu testen van sensitest de dip stick ben er erg tevreden over. Ik ben de dag na mijn ongi gelijk begonnen met de ovu testen 28 sept omdat ik bang was mijn dagen te missen.. Ik heb vandaag een knap positiefe ovu test gehad zie mijn foto album de test streep is donkerder dan de controle streep goed voorbeeld die van mij al zeg ik het zelf..
Ja hier net zo hoor,ik heb 21 sept mijn laatste ongi gehad en volgens de kalender van Zwangerschapspagina zou ik 5 okt me ei hebben en 19 okt mijn ongi. Nou dat klopt nu blijkbaar dus niet want heb vandaag mijn ei gehad en moet nu dus 14 dagen erbij tellen en rekenen als mijn nod het is erg vervelend maar kan niks anders doen dan afwachten en vingers kruizen dat het raak is zou wel mooi zijn gelijk de eerste ronden hahah
Madelon gefeliciteerd! wat super he om een positieve test in je handen te hebben, er is bijna niets onwerkelijkers dan zoiets!
Hoi Shanna, Kan het niet zo zijn dat je een innesteling hebt gehad nu en daarom een posi ovu test? Misschien een korte cyclus dit keer? Ik weet niet hoor.......
Ja zou best kunnen hoor wat je zegt alleen wees de zwangerschaps test nega uit vandaag en daarna een ovu test gedaan en die was knal positief donkerder dan de controle streep. als ik nu nog een 14 dagen erbij moeten zou gaan tellen kom ik op een cyclus van 38 dagen uit dat kan never niet kloppen heb altijd 28 a 29 dagen cyclus nooit meer. van 4 okt tot 8 okt ook een donkere 2e streep gehad daarna weer lichter 12 okt weer een donkere 2e streep daarna heb ik 2 dagen zonder ovu testen gezeten omdat ze te laat binnen waren en vandaag dus knal positief..vind het namenlijk vreemd stel dat dit mijn ei was ik nu zulke krampen heb in mijn onderbuik en onwijse rug weén.. misschien hebben de zwangerschaps testen toch meer hcg hormoon nodig om positief te testen..als ik mijn ei vandaag had moet hij morgen weer lichter zijn of weer negatief als het de komende dagen positief blijft ken ik denk ik wel uitgaan van een zwangerschap weet het anders ook ff niet meer
Net wat jij zegt idd te vroeg voor een zwangerschaps test. Je had begin okt ook al die posi ovu testen vandaar en aangezien ik een beetje gelijk zit met jou cyclus (zoals ik gelezen heb bij je) kan het wel eens anders zijn. Tik anders eens vanaf 21 sept een kortere cyclus in bij de calculator links boven?
overigens wil ik nog ff toevoegen hihi.. dat je wel gelijk zou kunnen hebben hoor,als ik terug kijk naar de eerdere testen en die van vandaag zit daar een week tussen en een innesteling is meestal binnen een week tot 10 dagen na de bevruchting vind dat meer logisch klinken dan dat ik mijn ei heb vandaag vind je ook niet..?
Juist ja, zo is het bij mij ook gegaan hoor. Ik had normaal altijd cyclus van 32/33/34 maar na mk was de 1e 28 en nu denk ikzelfs 24. Ik had volgens mijn gevoel 5okt mijn ovu (darmkrampen) en afgelopen maandag innesteling (soort van ongi gevoel) dat was dus 8dagen erna...