Ja dat kan natuurlijk ook.. Toen ik stopte met de pil was mijn cyclus behoorlijk regelmatig, maar ben er nu pas sins twee maand achter dat mijn eisprong heel laat plaatsvindt. Ik ben dus benieuwd of dit elke maand zo blijft gaan of dat het nog wel redelijk op orde komt.. Spannend meis, ik hoop dat je gewoon zwanger bent!
Tja, dat hoop ik natuurlijk ook, maar ik ga er niet vanuit... Ook al was mijn eerste gevoel dat ik wel zwanger zou zijn,maar wie heeft dat niet hihi
Heeft er iemand nog een beetje geluk over of gevonden? Kan het deze maand (de komende week ongeveer) nog wel gebruiken... @de zwangeren onder ons: Gefeliciteerd! Wij zijn allemaal heel blij voor jullie @de klussers: kun wij het maken? Nou en of! Klus ze! @de wachters: Succes met het wachten! x-je
hey, Tja, een tijdje bij dit topic afwezig en........ Ik zie leuke berichten! Madelon, Sanne en Shanna gefeliciteerd! @sandy alweer bijna 12 weken! Gaat alles goed? Voel je je lekker? Geniet maar lekker meiden. liefs ilona
Ik wacht tot zaterdag Als ik tenminste nog niet ongi ben... wat ik eigenlijk ook nog steeds hoop dat ik dat wel word...
Ja, ik was ff iets aan het uitproberen hihi Vroeg me af hoeveel de banner zou aangeven hoeveel weken ik nu zwanger zou zijn... hihi
Mijn geduld is ook behoorlijk op de proef gesteld. Gister vruchtbaar slijm, gisteraaf lichte steken ( en geklust vanmorgen temp omhoog. Ik was jammer genoeg 5nov gestopt met de ovu testen mede omdat ik een drukke dag had, dus 6nov niet getest. Gister wel en toen zag ik nog een lichte dikke streep op de test. Ik ben er de afgelopen week minder mee bezig geweest en we zijn om de dag gaan klussen. Nu afwachten op een positief resultaat. Mijn ovu kwam op dag 22 van mijn cyclus...ppfff.
om de dag klussen is altijd goed in je vruchtbare tijd. Dan geeft het ook niet dat je je ovu test bent vergeten toch?! Je maakt nu toch een grote kans toch?! succes met wachten... ;(
Een dag tevroeg geroepen? Of ik heb iets heeeeeel verkeerds gegeten of de eisprong is NU bezig/begonnen. Heb mega steken/zeurende/krom liggende pijn rechts onderin mijn buik/lies. Vanaaf zeker nog een keertje aan de klus of zou dat evt. te laat zijn?