wie nog meer eisprong te vroeg/te laat

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sandy25, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    ik heb mijn banner ff op een andere site aangemaakt, die geven wel banners met cyclussen tot 80 dagen!
    hey meiden, mochten jullie zwangerschapstesten straks positief zijn, vertellen jullie het meteen aan mensen? of wacht je tot 12 weken. hier zat ik net ineens over na te denken en ik weet het niet!
     
  2. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    beter dat je een andere banner hebt gevonden.
    Zo is het ook leuk om bij te houden.

    Ik heb bij de vorige gewacht tot de 10 weken dacht ik. Je wilt het natuurlijk van de daken schreeuwen maar mocht het mis gaan, dan moet je weer steeds gaan vertellen dat t mis is gegaan.

    Ik zou nu (mocht ik ooit zwanger worden hihihi) het weer voor me houden tot de 12 weken.

    Dat omdat ik al weet hoe ik het ga vertellen.......
     
  3. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    hoe dan hoe dan? :)
     
  4. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    @ madelon84

    mocht ik zwanger raken en het gaat allemaal goed,
    dan wil ik de foto van de 1e echo laten afdrukken op een t-shirt. Die wordt dan gedragen door mn dochtertje met de tekst "Dit is mijn broertje/zusje"

    En dan hopen dat er in die periode een verjaardag is want dan is het helemaal leuk om te zien wie het eerst de clue begrijpt.
     
  5. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    leuk idee hoor! hoe oud is je dochtertje?
    ik wil een bos bloemen voor ouders en schoonouders met babysokjes of een leeg fotolijstje met een gedichtje erin. wat vindt jij leuker?
     
  6. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    mn dochtertje s bijna 3 jaar. Dus wordt het wel tijd voor een brusje.

    Wil je het gelijk vertellen of met 12 weken?

    Als je het gelijk vertelt dan zou ik de bloemen doen wacht je tot je eerste echo dan zou ik een kopie van de echo in het fotolijstje doen.

    Toen ik het voor het eerst vertelde heb ik mn schoonouders uitgenodigt om te eten en als toetje kregen ze een beschuitje met roze en blauwe muisjes.

    Bij mn ouders had ik mn test onder mn oksel gestopt (bij mn ouders thuis) en vroeg aan mn moeder of ze een thermometer had omdat ik me niet zo leker voelde. wisselde de thermometer om voor de test en vroeg aan mn moeder of zij kon zien wat mn temp. was. Was wel lachen en leuk...
     
  7. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Wij hadden toen ik zwanger was van onze dochter een roze en blauw t shirt ingepakt en dit gegeven aan onze ouders, die natuurlijk heel blij waren met het nieuws.

    Nu willen we onze dochter ook iets op t shirt laten zetten mocht ik zwanger worden met ik word grote zus ofzo
     
  8. mamavan1

    mamavan1 Actief lid

    16 jul 2008
    455
    0
    0
    sint-truiden
    pff normaal zou ik ook vandaag mijn eisprong moeten hebben,maar zou begot niet weten als ik hem voel ja of nee .
     
  9. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    hoi mamavan1, ik heb mijn ei niet gevoeld hoor! en zoveel meiden voelen hem niet. maar als je hem voelt zeggen ze een drukkend opbouwend gevoel/krampjes.
    heb je wel vruchtbaarslijm gehad?
    @sandy, ik weet echt nog niet wanneer ik het wil vertellen..
    aan de ene kant wil ik het ook kwijt aanmijn dierbaren als ik een miskraam zou krijgen. en ik weet ook niet of ik zo lang mijn mond kan houden.
    sowieso 2 vriendinnen vertel ik het meteen, want die weten van mijn kinderwens.
     
  10. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    sandy grappig, ik zie dat jij toen je voor je eerste kindje begon ongeveer mijn leeftijd nu was :)
     
  11. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    hoi,

    volgens mn banner vandaag ook mn eisprong maar ook niks gevoeld.

    @ madelon84

    Je moet gewoon doen wat je gevoel je zegt. Dus gewoon vertellen wanneer jij het wilt. Ik was inderdaad net 25 toen ik begon. Toen duurde het 8 mnd en nu weer. En ik slik al 4 jaar geen pil meer.
    Dus ontpillen is het zeer zeker niet. Wordt gek van al dat wachten. Je eisprong duurt 1 dag maar je moet er wel meer als 27 dagen wachten op antwoord.

    Iemand nog iets gevoeld.......
     
  12. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    pffff inderdaad sandy, en dan heb jij nog een normale cycluslengte. ik moet elke keer minstens 40 dagen wachten :cry: ik hoop zo dat ik zwanger ben, ik kan er niks aan doen ben er zoveel mee bezig en kan het maar niet van me af zetten. zelfs leuke dingen doen helpt niet echt. als ik dan een steekje krijg, of een vlaagje van misselijkheid denk ik meteen zou het? :rolleyes:
    gisteren had ik echt steekjes in mijn bm, vandaag niet meer eigenlijk. wel een beetje een beurs gevoel en soms een ongi achtige kramp.
    en vandaag in de supermarkt ineens iets van misselijkheid, maar dat kan natuurlijk van alles zijn.. ik had op dat moment ook honger dus.. moet mezelf niet gek maken.
    ik ben hier pas zondagavond of maandag weer, want ik ga lekker een weekendje weg met vrienden, hoop dat ik toch een beetje afleiding heb.
    helaas geen alcohol maar dat heb ik er graag voor over.
    doegies ! en ik duim voor een goede innesteling voor ons allemaal ;)
     
  13. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Hoi meiden!

    Jee, wat een plannen al, ;)
    Ik vertel het zodra ik het weet aan mijn (schoon)ouders en mijn broer/vrouw en schoonzus/zwager.
    Op mijn werk zullen ze het ook wel gelijk horen.
    Ik werk met kinderen bij mensen thuis en die wisten al vanaf het moment van "aanzoek" dat we bezig zijn....

    hoe ik het vertel?
    dat weet ik alleen nog maar bij mijn broer.
    Die heeft sinds feb een kleine meid.
    Hun geef ik dan kleertjes en stop daar kleine baby sokjes bij.
    Als ze het nog niet door hebben en zeggen dat die een beetje te klein zijn, dan zeg ik ; "ooh! die zijn van mij!"

    Even terug naar "verschijnselen"...
    Ik heb altijd wel iets last van puistjes van op mijn wangen tot en met kin, maar het lijkt nu wel een ketting reactie. Hoofdpijn, beter gevulde bh. Gisteravond had ik bij het afvegen veel slijm op mijn papier en dus ook inwendig.
    Deze ochtend steekjes hoog in rechter lies. Ik dacht ik gooi er even een ovu-testje uit nieuwschierigheid tegenaan.....positief?(was wel v/d kruitvat) Terwijl ik dinsdag een testje van sensi-test had gedaan om te kijken of hij negatief zou zijn na een posi van zaterdag en dat was zo(onzeker :rolleyes: )

    @sandy25,

    fertility-friends daar kan je je temp in vullen en dan rekent het scham uit wanneer je ei is geweest.

    groetjes en we duimen!
    Ik vond da
     
  14. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Gisteren hele dag raar gevoel in onderbuik, we wachten af voor vrschijnselen lijkt het me te vroeg
     
  15. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    ik heb vandaag een beetje last van mn onderbuik
    en heel veel plassen. Maar volgens mij heb ik dat altijd na mn eisprong. Jullie ook?
     
  16. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    @ilonaa

    hoe heb jij op die andere site je nod rood gekregen?

    bij lukt dat niet
     
  17. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    tja, even denken....
    volgens mij kon je kiezen uit kleur stellingen.
    Ik had geloof ik gekozen voor (blauw/groen/rood)donker.
    En moet je onderaan de tekst Dag {dag} van {lengte} - nod over {noddagen} dagen

    Nu gaan we ook voor jou aftellen.......
     
  18. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    @ilonaa

    nou, mij lukt het niet, heb inderdaad ook die kleuren gekozen maar het lukt niet
     
  19. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    @ ilonaa,

    nou, voor jou is het nog maar 9 dagen wachten.

    Voel je al wat of nog niet......
     
  20. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ook vandaag hele dag zeurderig gevoel in onderbuik. we wachten maar af dames ... wat kunnen de dagen dan langzaam gaan he
     

Deel Deze Pagina