wie nog meer eisprong te vroeg/te laat

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sandy25, 25 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaa

    ilonaa Bekend lid

    9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Hoi,

    ZENUWEN!
    Ik heb minder last van buik. Maar mijn borsten zijn een stuk steviger en pijnlijker, vooral 's avonds. Mijn temp was na de eisprong 36.8 en nu blijft hij netjes hangen op 37gr. Nu maar hopen dat hij hoog blijft!
    Ik probeer er verder niet te veel op te letten.
    A.s woensdag moet ik naar de gyn voor uitslagen...
    Ik hoop op positieve berichten van de uitslagen, maar misschien dat als het zo is, dat ze dan al iets kan zien?
    Hoe is het verder met jou?

    Wat raar dat het jou niet lukt met die banner.
    Helaas kan ik het niet voor je doen.

    liefs
     
  2. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    hoi,

    nou, ik voel hier ook niks. Het zal dan ook wel niks zijn zoals de laatste 7 maanden.

    Ik moet nog 10 dagen wachten, en dat duurt lang.

    Voelt er iemand al wat.......
     
  3. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    hey girls,
    ben weer terug van een heerlijk weekendje in de zon op de camping en ik kon het niet laten meteen even hier te kijken :)
    het was moeilijk om er niet aan te denken zeg.. tot vrijdagavond had ik steeds die lichte krampjes in mijn onderbuik en savonds toen ik terug van de wc liep ineens een paar hele felle steken in mijn onderbuik, heel duidelijk daarna geen krampjes meer.. het was precies een week na mijn positieve ovutest dus ik hoop heel erg op een innesteling. de dagen gaan echt heel langzaam. ik wil zaterdag testen maar ik durf niet. het is gewoon te spannend en ik ben bang voor een teleurstelling. zou het wel raar vinden want die "innestelings"kramp heb ik toch echt gevoeld! heb ook veel en snel honger en af en toe een misselijkheidsvlaagje. bijv op het terras toen ik de sigaret van iemand anders rook, ging ik bijna over mijn nek terwijl ik dat normaal niet heb.
    ik merk geen verschil in mn borsten, behalve dan een steekje zo nu en dan.
    vinden jullie het ook zo eng om te testen?
     
  4. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    hoi,

    Ik durf er niet op te hopen...

    Vandaag (volgens berekening is mn innesteling)
    maar voel niks. Mn borsten doen wel een beetje pijn maar dat heb ik altijd als ik weer ongi ga worden.

    Dus voor mij wordt het denk ik weer een nieuwe ronde....
     
  5. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Weer een dagje om, hier wel gevoelige borsten gekregen maar w wachten maar verder af kheb er een dubbel gevoel bij, hebben wel op juiste dag geklust dus kan raak zijn was namelijk vorige keer toen ik mk kreeg ook in een keer zwanger
     
  6. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    sandy we kunnen gelijk testen zie ik :)
     
  7. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    @sanne,

    ja, inderdaad. Grappig. Weet jij al wanneer je gaat testen? ik wacht denk ik echt tot 10 sept. Tenzij ik kwaaltjes krijg. (denk t niet).
     
  8. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    @sandy: had je bij je eerste zwangerschap symptomen al wel zo snel? anders hoeft het natuurlijk niet perse niets te betekenen. jammer dat je geen goede hoop hebt.. gingen de dagen maar wat sneller he..
    @sanne: ik heb ook een dubbel gevoel. je hoopt het zo en op het juiste moment geklust, maar je wilt jezelf ook beschermen voor een teleurstelling.
     
  9. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Dan ga ik denk ik ook pas testen mits de duivels er dan niet al zijn he.
     
  10. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    @madelon84,

    ik heb bij mn vorige zwangerschap volgens mij 1 dag voor NOD getest, en volgens mij kwam dat omdat ik s'ochtens zo aan t kokhalzen was en een apart gevoel had.

    Ben nu aan het werk en heb wel een beetje een drukkend gevoel in mn onderbuik met lichte steekjes in het midden, kan mn baarmoeder zijn. Moet ook best wel veel plassen maar kan ook zijn omdat ik gisteren zoveel gedronken heb. Had zo'n dorst.
     
  11. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik heb bij d eerste ook 1 dag voor nod getest, mijn vriend had al een paar dagen van tvoren zoiets van je bent zwanger
     
  12. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

    ff een (vies) vraagje aan jullie, hoe s eigenlijk jullie slijmverlies nu?

    Ik heb echt heel weinig tot niet. Volgens mij is het dan als je zwanger bent dat je veel moet hebben of niet.

    groetjes
     
  13. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    ik heb ook weinig tot geen afscheiding! maar vorige keer had ik na ei veel witte cremeachtige afscheiding en toen werd ik ongi dus hoeft niet te betekenen dat we niet zwanger zijn toch :)
     
  14. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    kijk dat geeft weer een beetje hoop toch!
     
  15. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    Goedemorgen dames,

    En hebben jullie al wat nieuws? Ik had gisteravond in bed zo'n ongi gevoel in mn buik. Een innesteling hoef je toch eigenlijk niet persee te voelen?

    IK hoor het wel van jullie....
     
  16. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Ik heb steeds een raar gevoel in mijn onderbuik.
    Ook ontzettende kramp in mijn benen en beetje gevoelige borsten, we wachten af, weer een dag minder tot testen nu :)
     
  17. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

    het is wel aftellen zo he. Ik voel niet echt veel bijzonders wel dat ik vanacht 3x uit bed moest om te plassen. Zware benen had ik gisteren een beetje
    maar ben ook van de trap afgedonderd dus kan ook spierpijn zijn. Alleen pijnlijke (.)(.).
     
  18. Sanne

    Sanne Fanatiek lid

    18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Maar is kramp in de benen ook een verschijnsel?
     
  19. Madelon84

    Madelon84 Niet meer actief

    weet ik niet. lees wel vaak over kramp in de baarmoeder dat uitstraalt naar liezen en bovenbenen..
    ik heb duidelijk geen pijn meer in de buik, helemaal niks meer sinds vrijdagavond.
    weet niet of dat positief is :rolleyes:
    heb wel heel snel honger en een leeg gevoel waardoor ik af en toe misselijk ben. hoop niet dat mijn lichaam me voor de gek houdt.
    vrijdag is mijn nod. ik zit nou te twijfelen of ik vrijdag of die dag erna zou gaan testen.
     
  20. sandy25

    sandy25 Actief lid

    30 jan 2008
    330
    0
    0
    Ik heb net gezocht op kramp benen maar kan er niet echt uithalen of het een symptoom is.

    Wel balen madelon dat je niks voelt, maar dat hoeft niets te betekenen. Sommige vrouwen voelden ook niks. Ik voel me een beetje raar vandaag weet niet wat het is. Moet nog steeds vaak naar het toilet om te plassen.

    ik zit te twijfelen of ik zaterdag een testje zal wagen. Met die van matcare kan je 4 dagen voor je nod al testen
     

Deel Deze Pagina