hoi, ik zie dat er een paar meiden bij zijn gekomen, gezellig. Ben vandaag vrij geweest dus kon niet met jullie mee lezen en schrijven. Heb net ff een groot deel van het huishouden gedaan. En zit nu lekker ff al jullie berichtjes te lezen. Ik heb wel wat nieuws erbij maar misschien is het niks. Lag gisteravond in bed tv te kijken en toen kreeg ik echt een flinke steek links onder in mn buik. Ik ben geen watje maar dit deed echt pijn. Vandaag gewoon wit slijmverlies, dus geen bloed of zo erbij. Dus het is de befaamde innestelling geweest (hope so) of een darm of zo. Al heb ik zo'n steek nog nooit gehad. Wat denken jullie? Borsten doen nog steeds pijn. Oja, heb hele kleine witte puntjes op mn tepels zag t gisteren ineens in de spiegel. Ook iets wat me nooit eerder is opgevallen en ik bekijk mn borsten elke maand weer als ik denk dat t misschien raak is. Jullie verder nog iets? Jeetje wat een lang verhaal. @ ilonaa, hoe was t bij de gyn, hoop op goed nieuws.
Heb je geen inet dan overdag? sorry mischien stomme vraag Hier ook van die witte puntjes zucht nog 7 dagen ...
sandy, dat zou wel heel mooi zijn he....en dan heb je zo'n felle steek er wel voor over...! Madelon, snap er ook niks van hoor, kan me haast niet voor stellen zo vroeg die eisprong, maar de temp zegt het....tja ik temp wel onder de oksel, heb geen zin in andere methodes sochtends vroeg. dus temp is wel lager dan standaard maar ja het gaat om het verschil he. en dan schiet ie dus omhoog op dag 9, echt idioot.... maar we zullen het zien. als ik die korte cyclus aanhoudt, zou ik volgende week donderdag of zo mn NOD al hebben! ipv de 16e (bij 30dg)
@ sanne, heb wel internet hoor, maar ik ben nooit thuis als ik vrij ben. Ben dan meestal bij mn moeder in de stad. FF winkelen en leuke dingen doen met de kleine. @ daiquiri, Hopen dat t de innestelling was, als ik daar ff pijn voor moet lijden dan moet t maar. Las dat jij een vroege eisprong had toch? Dat is toch wel mogelijk? Kun je daar niks over vinden op het forum. Misschien dat iemand anders het ook heeft gehad. Wel klussen he, just in case
Idd groot gelijk heb je sandy. ik heb hele dag moeten werken en erna even lekker met ons meisje gespeeld wat zijn het toch wondertjes dacht dat ik er met de tweede minder mee bezig zou zijn maar tis dus echt niet zo kan het maar niet loslaten alleen op het werk vandaag was zo druk dus kon er niet mee bezig zijn
@ sandy, was zo'n beetje de eerste dag na de duivels dat het weer kon, dus toen hebben we er ook maar gelijk gebruik van gemaakt, schiet de volgende dag de temp omhoog. Heb er op internet wel meer over gelezen hoor, het gebeurt wel vaker, maar niet zo heel vaak...
ik dacht ook bij de 2e van als t komt dan komt maar in werkelijkheid is het niet zo. Ik ben wel vaak afgeleid maar toch het houdt je wel bezig onbewust. Dus jij hebt die witte puntjes ook. Ik hoop toch zo dat we allemaal deze maand posi testen dan beginnen we weer een forum met dezelfde meiden. Zou wel leuk zijn hihi. Trouwens ff een vraagje wat is jullie temperatuur eigenlijk. En hoe veel graden hoger was ie tijdens eisprong? bij mij was het 36,8 ipv 36.5
ik heb ook niet echt officieel getemp of bijgehouden hoor maar doe t s'ochtens en s'avonds even om te kijken of ie echt omhoog springt. Als nou blijkt dat je zwanger bent moet ie dan ook hoger zijn of niet
als ie hoog blijft zou je zwanger kunnen zijn, maar soms gaat de temp ook pas omlaag als je al ongesteld bent geworden, en tja dan weet je inmiddels ook al wel dat je niet zwanger bent
ik ga afsluiten meiden, ben zo moe ga lekker mn bedje induiken. Weer een dag minder om af te tellen. Zijn jullie er morgen ook weer? hopen dat we morgen iets van ilonaa horen met goed nieuws. trusten
morning, inderdaad weer 1 dag minder. Voel niks alleen pijnlijke (.)(.). Maar ja, dat is elke maand zo. Dus daar kan ik niet van uit gaan.
Hier ook gevoelige borsten en licht misselijk maar niet ze erg als gisteren, gistermiddag op het werk werd het me echt beroerd
Ik heb het echt elke maand, 10 dagen voor ik ongi moet worden. En op de dag dat ik ongi wordt is het helemaal weg. Dus dat is een symptoom die ik zekers kan afschrijven
ooohhhhh sanne, spannend misschien is het wel raak! gaan we echt wachten tot de 10e....... als ik nu misselijk zou worden zou ik echt niet kunnen wachten HIHIHI
Ik weet het niet wil wel eerder testen maar denk dat teleurstelling dan helemaal groot is. Kheb wel lichte klachten maar heb echt zoiets van mijn lichaam houd me vor de gek en ben niet zwanger