hoi Sandy25, mijn banner klopt niet helaas. Ik heb een langere cyclus (erg frusterend) van rond de 40 dagen. de banner ging maar tot 38 dagen, dus eigenlijk ben ik pas 1 dag overtijd. Tevens heb ik 2 sept nog negatief getest volgens mij heb ik mijn eisprong pas 28 augst gehad, betekent dus dat ik nog niet kan testen?
volgens mij kan je via een andere site een banner krijgen die meer dagen heeft. Kijk even bij madelon ook op dit forum. ben net even plassen en er drijven witte dingetjes in. Weet niet wat het is. strange.....
Das eiwit sandy kan een goed teken zijn. Net boodschappen gedaan, nu even mijn dochtertje op bed leggen voor middagdutje haar speelgoed opruimen en dan even lekker met bammetje achter pc
las net een berichtje van een verloskundige en dat witte is gewoon slijm. Was net aan het lunchen en kreeg echt buikpijn alsof je ongi moet worden, zat echt te denken van he dit is nog te vroeg om ongi te worden. Nu is het weer even over. Deze dagen mogen van mij echt sneller gaan. Morgen of overmorgen zou bij mij het bruinverlies moeten gaan beginnen is bij mij altijd een teken dat ik ongi ga worden hoe is het bij jou sanne?
Ik heb hem dit keer een week later gevoeld/gehad dan ik gedacht had, mijn cyclus is deze keer 37of 38 dagen! nog nooit gehad...Gisteren was ik wel kots en kotsmisselijk, vandaag niet veel last van. Wel af en toe ongikrampjes etc... De volgende keer ga ik ook testen gebruiken om te kijken wanneer de eisprong precies is in die periode dat ik het eispronggevoel heb, die duurt namelijk zowat 5 dagen....
*Komt ff binnenvallen* Ik denk ook steeds, mijn lichaam houd me voor de gek Maar aan de andere kant heb ik wel een beetje het gevoel van volgens mij is het gelukt.. Heb ik al een paar dagen.. Nu net vocht uit mijn tepels... En kei misselijk..
Hoi Sanne, Heb getest, maar was weer negatief. (ik= beetje stout). Maar ben nog steeds niet ongi geworden hoor. Ik hoop net zoals jullie rondom 11 sept echt duidelijkheid te hebben...zolang ik niet ongi word, wachten we maar af
Hey meiden! jeetje wat veel berichten zijn erbij gekomen! leuk! maar wel teveel om overal op te reageren ook leuk dat er meer bij zijn gekomen, op een gegeven moment waren we nog maar met zn 3tjes.. ik weet echt niet wat ik van mn lichaam moet denken.. af en toe misselijk, moe, en af en toe steekjes in mijn borsten (maar geen zichtbare aderen, witte puntjes ofzo) en heel erg emotioneel. moest gister keihard huilen en was heel verdrietig.. en waarom maar dat heb ik altijd vlak voor ik ongi moet worden. en had vandaag ook een paar lichte ongigevoeltjes in de buik. oh ik hoop niet dat ik ongi word.. word echt gek van de zenuwen!