hoi Madelon, Hoop ook niet dat je ongi wordt...dat dacht ik ook maandag met een enorme krater op mijn kin en krampen, maar heeft toch niet doorzet, was ook mega chago, Kwam ook wel door mijn werk, daarom vandaag lekker dagje vrij genomen. Erg he? Als je iets zo graag wil. Jij hebt trouwens ook een lange cyclus zie ik.
heeft iemand misschien ervaring met hetvolgende of meer info? In juni heb ik een miskraam van een tweeling gehad na bijna 11 weken zwangerschap. Heel netjes werd ik na 30 dagen (wat normale cyclus van mij was) ongesteld. De keer erna was het ineens 33 dagen (wat voor mij raar is) en was ik amper ongesteld, een avondje wel en toen weer dag niet en weer wat en toen was het over. Een aantal zwangerschapstestjes gedaan en die waren negatief. Normaal heb ik altijd heel duidelijk ook de verschillen in slijm rond de vruchbare periode, deze maand had ik dat helemaal niet, normaal gaat dan ook mn temp redelijk wat omhoog en nu amper. Kan dit betekenen dat je geen eisprong hebt gehad? ongeveer 7 sept moet ik weer ongesteld worden (ik hoop van niet en dat ik toch zwanger ben. Zijn er meerderen die eerst wel een normale cyclus weer hadden na mk en daarna ineens niet meer? Zit een beetje met mn handen in het haar omdat ik iemand ken die ineens na mk geen eisprongen meer had....
erg he die onzekerheid! Ik ga denk ik er maar van uit dat mn ongi komt. Aangezien ik t steeds maar voel rommelen in mn onderbuik. Zo valt het straks weer minder tegen als ik wel ongi wordt. Nog steeds niks gehoord van Ilonaa? Ze zou toch geen slecht nieuws te horen hebben gekregen van de gyn?
@ britt1981 toch gelukt met de banner, ik heb de mijne ook maar veranderd, lukte de vorige keer niet nu wel. Vindt deze veel vrolijker....
sorry tiki ik kan je niet helpen daarmee. ik hoop iemand anders?! @sandy: ik geloof er ook eerder in dat ik ongi moet worden dan dat ik zwanger ben.. maar toch zou ik super teleurgesteld zijn. de tijd gaat ook zo langzaam. weet iemand waarom ilonaa eigenlijk naar de gyn moest?
Tiki, Ik heb in juli een mk gehad heeft erna 5 weken geduurd voordat ik weer ongi werd volgens ovutesten op 27 aug. mijn ei gehad wat wil zeggen dat mijn cyclus nu 32 dagen is voor mijn km was dat 35 dagen, ik heb volgens ovutesten mijn ei dus wel gehad. Ik heb ook niet gehoord dat je na mk geen eisprong meer hebt. Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is en anders volgende ker ovutesten gebruiken geeft mischien wat meer zekerheid Sandy: ook ik bn benieuwd naar ilona hopelijk toch goed nieuws,ben ondertussen papieren aant ordenen haha vreselijk karweitje
ik zit er steeds meer aan te denken om vandaag te testen..... wat vinden jullie? ik kan aan niks anders meer denken
Ik weet niet waarom ze naar de gyn moest. Misschien is ze wel een paar daagjes weg of zo! Dagen gaan echt langzaam ja. Hebben jullie eigenlijk weleens aan pendelen gedaan? Bij mij hebben ze het gedaan maar dat is niet uitgekomen, dus daar geloof ik niet meer zo in
Misschien moet ik dan inderdaad maar eens die ovu testen gaan proberen als ik ongesteld ben geweest. Nog tips iemand welke goed zijn?
bij mijn vorige zwangerschap wel gewoon hier op de site hadden er 2 voor me gependeld en was uitgekomen Khoor mijn dochter jeetje heeft lang geslapen bijna 3 uurtjes, kga haar eens ophalen en dan even naar kruidvat toe en erna koken. Mijn vriend heeft vanavond wedstrijd ben dus alleen thuis dus denk dat ik wel weer even langskom tot straks dames
@madelon, nog niet testen wijfie gewoon ff volhouden, als ie nu negatief wordt dan ben je helemaal down, kom op ff volhouden met zn allen staan we sterk. @ tiki ik heb die van matcare gebruikt, die kun je hier kopen kijk maar bij advertenties. Aan de linkerkant van dit forum. Ik heb het setje 10 ovul.testen en 2 zwangerschapsten voor 13 euro of zo.
@tiki: ik gebruik die van matcare, en ben er zeer tevreden over. kijk maar in mijn album. ik heb een aantal dipsticks zwangerschapstestjes van matcare en 3 digitale.. ik was van plan als ik een (licht) streepje heb op die van matcare, dat ik dan daarna de digitale zou doen om het zeker te weten.. het lijkt me zo hard: NIET ZWANGER hebben jullie een idee hoe gevoelig die dipsticks van matcare zijn? en de digitale? als ik vandaag niet test kan ik zaterdag pas testen. want morgenochtend zijn hier bouwvakkers in huis :x en ik denk niet dat ik dat vol kan houden, zo lang wachten! @sanne: welke zwangerschapstesten heb jij dan gebruikt?
Ik heb toen gewoon die van kruidvat gebruikt en zag een streepje maar voor meer zekerheid de digi van cb erachteraan want daar is geen twijfel aan mogelijk. nu ben ik echt weg tot laters
hoelang zijn jullie al bezig voor het echie trouwens? dit is pas mijn eerste maand namelijk dat we serieus klussen
dit is mijn 2de ronde, maar het duurt allemaal zoveel langer met zo'n megalange cyclus pffff maar ik kan me niet meer inhouden, en ik ga zo testen als ik moet plassen. ook al ben ik megazenuwachtig en bang dat ie negatief is. en ik weet nu al dat als ie negatief is dat ik dan toch hoop blijf houden totdat ik ongi word. maar dat zou ik ook nog 1 dag na nod hebben. want geen bloed geeft moed en er zijn er zoveel die pas dagen tot 2 weken later pas positief testen. maar ik hoop natuurlijk op positief! willen jullie duimen voor mij?
@ allemaal: pffff druk gehad maar ben d'r weer eens. Begint spannend te worden hier @ Madelon: duim duim duim! Vertrouw op je gevoel....