Heel licht

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samba25, 1 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samba25

    Samba25 Fanatiek lid

    22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden,
    Ik hoop dat er al iemand op dit onchristelijke tijdstip ontwaakt is want ik wordt een beetje gek geloof ik!
    Ik heb toch ( vraag me niet waarom) vanmorgen een test gedaan toen ik wakker werd, nog ver voor mijn NOD maar nu zie ik toch een heel licht lijntje verschijnen, echt heel licht. Nu wil ik wel graag een foto erbij zetten maar geloof het of niet, precies de camera leeg, is nu aan het opladen.
    Kan een heeel licht streepje komen doordat er nog heel weinig HCG in je urine zit? of zijn er wel meer lichte streepjes waargenomen bij uiteindelijk niet zwangere? Ik heb 2 dagen geleden dezelfde test gedaan Mat care Ultra, die heb ik er net naast gelegd en daar is duidelijk niks op te zien..
    Wat adviseren jullie, overmorgen nog een keertje dezelfde test doen?
    Ben net even buiten gaan staan, voor zover het licht is dan, dan zie ik het streepje nog beter.
    :)
    Liefs Denise
     
  2. Allahinkulu

    Allahinkulu Fanatiek lid

    16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    een streepje is een streepje..
    maar je hebt wel heeeeel vroeg getest. Ik zou gewoon een weekje wachten.
     
  3. nathascha

    nathascha Actief lid

    19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja meid een streep is idd een streep maakt niet uit hoe licht hij is :D
    Toch zal ik het over een paar dagen nog een keer herhalen want als je zwanger bent dan is de streep over 3 dagen duidelijker dan nu!
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd :D
    xx nathascha
     
  4. petrabr

    petrabr VIP lid

    6 okt 2007
    8.000
    0
    0
    zuid holland
    Ik weet het niet hoor met dat hele vroege testen, misschien heb je nog geeneens je eisprong gehad en er kan nog zoveel misgaan.
    Je bent nog maar net gestopt met de pil en moet nog maar afwachten hoe je cyclus gaat worden.

    Ik hoop natuurlijk voor je dat het raak is
     
  5. tearke

    tearke Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    het is wel heeeeeeeeel vroeg he dat je getest hebt? :)
    ik zou er wel heeeeeeel hardvan verschieten als die test al posi is(vaag dan)mss heb je gewoon een vroegere eisprong gehad waardoor je nu al kan testen.en anders is het mss een slecht testje
    ik had er de vorige ronde zo ene :( echt een duidelijke streep maar toch ongi....

    ik volg je!ben benieuwd
     
  6. nathascha

    nathascha Actief lid

    19 mei 2007
    218
    0
    0
    bij mijn eerste zoontje had ik ruim een week van te voren van nod al een positieve test!
    En heb een mooie kerel!
    Had te maken met vroege eisprong dus je kan wel degelijk zo vroeg al posi testten
    xx nathascha :D
     
  7. Samba25

    Samba25 Fanatiek lid

    22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor jullie antwoorden, ik durf er zelf niet eens op te hopen hoor en misschien is het wel het welbekende indrooglijntje, heb ik nog nooit gezien trouwens..
    Dus ik wacht het gewoon af,
    @petrabr, dus als je je eisprong nog niet gehad heb kan er ook een streepje verschijnen? ik weet dat ik aso vroeg getest heb maar ik kan het niet laten en het kost geld, ja jammer dan ;) maar 2 dagen ervoor stond er echt helemaal niks, geen 2e hoe vaag ook streepje te zien..
    vind het toch apart, maar uiteraard hou ik jullie op de hoogte, ik doe er maandagochtend nog 1, maar dan van het kruidvat, welke adviseren jullie in dit stadium, dus een gevoelige?

    Liefs Denise,

    ps. jullie zijn allemaal vroege vogeltjes op zaterdag, of zijn de kids al wakker :)
     
  8. tearke

    tearke Fanatiek lid

    7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    idd hier is onze jurre al wakker van half zeven....de tijd van uitslapen is gepasseerd!haha en ik geniet ervan ook ;)

    ik gebruik altijd de testen van matcare,van kruidvat ken ik niks
     
  9. nathascha

    nathascha Actief lid

    19 mei 2007
    218
    0
    0
    haha ja mijn zoontje is al een tijdje klaar wakker
    maar ja ik zou die van de kruidvat halen die van 2 voor 5 euro!
    Schijnen heel gevoelig te zijn!
    En je hoorde het van mij het kan goed hoor dat je al posi test in dit stadium bij sommige vrouwen stijgt de hcg gewoon sneller xxxx laat het maar weten ja
     
  10. petrabr

    petrabr VIP lid

    6 okt 2007
    8.000
    0
    0
    zuid holland
    Ik weet dat sommige mensen hun zwangerschap in eerste instantie testen met een ovulatietest, misschien kan het soms ook andersom (geen idee of dat kan hoor)
    Je zal de eerste niet zijn die zo vroeg positief test en dat zou natuurlijk hartstikke gaaf zijn, maar ik vind het zo zonde om elke maand een week van tevoren te gaan testen terwijl je nog niet eens overtijd bent en net gestopt bent met de pil. Neemt niet weg dat het leuk zou zijn :)

    Roos ligt nog lekker in dromenland dus eventjes tijd om op t forum te kijken ;)
     
  11. OemHudaifa

    OemHudaifa Fanatiek lid

    12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Heb ook 7 dagen van te voren getest dus(met clearblue).....
    Kon het ook niet geloven dus nog 3 testjes gedaan, maar was toch echt zwanger. Was ook geen vet lijntje, maar wel duidelijk zichtbaar.

    Ik zou het over een paar daagjes nog een keer proberen, is er dan nog steeds een lijntje...

    Tjah zou wel heel toevallig zijn...
     
  12. Samba25

    Samba25 Fanatiek lid

    22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    thanx voor al jullie reacties!
    Maandag doe ik nog een testje en dan laat ik het natuurlijk gelijk weten!
    Geniet van jullie weekend en de kids!

    Liefs Jojo,

    ps. ben nu wel eeeeeerg benieuwd hoor ;)
     
  13. nathascha

    nathascha Actief lid

    19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja idd ik heb bij mijn eerste zoontje ook ruim een week van te voren posi getest met claerblue alleen zeggen de meeste dat die van de kruidvat nog gevoeliger zijn! :D
     
  14. Sjanienu1

    Sjanienu1 VIP lid

    6 sep 2008
    6.495
    0
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    He dames, spannend allemaal hier!
    Ik kan ook pas over 9 dagen testen, net als Jojo23.
    Wel grappig dat zij al een vaag lijntje ziet staan, haha het zou toch maar zo zijn zeg, 9 dagen voor je NOD. Nu ik dit zo lees begint het testen bij mij ook al te kriebelen, maar ik doe het niet! De kans dat er een lijntje verschijnt is wel heel klein en dan nog weet je niet wat je ermee moet. Stel dat ik tóch ongesteld wordt, zou dus weer een MK zijn dan. Wat niet weet wat niet deert.
    Ik heb mezelf voorgenomen om volgende week zondag (2 dagen voor mijn NOD) een testje doen.
    Als 'ie dan positief blijkt te zijn dan lekker in het weekend! Succes dames, iedereen die gaat testen! :thumup:
    Hoop dat het bij iedereen raak is! Zou zo leuk zijn he?! Dat wachten elke maand moet nu maar es afgelopen zijn he haha. :D

    Liefs Jeanine
     
  15. nathascha

    nathascha Actief lid

    19 mei 2007
    218
    0
    0
    ja idd bij mij kriebelt het ook al heel erg maar probeer het maar vol te houden!
    Zou wel geweldig zijn mijn zoontje er een broertje of zusje bij!
     
  16. napje

    napje Actief lid

    14 jan 2008
    194
    0
    0
    Ik denk dat Jojo23 toch wel zwanger is, sommige kunnen inderdaad heel vroeg testen of ze zwanger zijn ivm een vroeg ei.
     
  17. hoop voor je dat je snel dik positief test..

    maar dames.. een streep is niet altijd een streep hoor! ik ben namelijk the master in ingedroogde lijntjes! ik heb op elk stripje een vaag licht lijntje.. deze heb ik ook vaak bij alle kruidvat testen gehad
    en toch steeds ongesteld geworden. het was bij mij 1 keer een vmk .. maar verder was het echt gewoon nix..
    dus ik vind het een beetje link om te zeggen: een streep is een streep ...
     
  18. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Ik heb een week voor nod positief getest. Ik had matcare testen, heb er gelijk 3 gedaan ik kon het ook niet geloven haha :D
    Als ik jou was zou ik er morgen gewoon nog een doen, als je dan weer een lijntje hebt zou ik het toch echt gaan geloven :)
     
  19. Samba25

    Samba25 Fanatiek lid

    22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    hi Ladies,

    Nou ben even gaan shoppen en heb uiteraard weer een serie testen aangeschaft, @marijke84 ben inderdaad bang dat ik het toch niet kan laten morgenochtend, ik kan nu wel heel stoer zeggen ik wacht tot maandag, maarre ik ken mezelf, nu wil ik het weten ook..
    Ik zal nog eerlijker zijn, ik heb na die van vanmorgen met het lichte streepje, er weer 1 gedaan, hier verscheen ook weer een licht streepje, maar dan nog lichter als de andere. Maar dit was natuurlijk ook weer urine van later op de dag, dus ...gewoon morgenochtend nog is proberen, testen genoeg in huis nu!

    Oh ik hoop het zo...
    Ik hou jullie op de hoogte..
    liefs JOJO
     
  20. Foxter

    Foxter Niet meer actief

    Ik duim voor je :D
     

Deel Deze Pagina