Paar jaar geleden een simpel bed bij de ikea gekocht maar die mag nu plaatmaken voor een nieuw en steviger bed. Deze kraakt zodra je je teen beweegt. Waar hebben jullie je bed gekocht en hoe bevalt het? Liefst met een hoofdsteun
Nog niet gekocht maar helemaal verliefd op de nieuwe auping ombouw essential® skin - Auping Essential En dan die man erbij...hilarisch... Maar het bed is supergaaf!!
We hebben sinds 1.5 week een boxspring met groot hoofdbord. Erg mooie, goede matrassen en het ligt heerrrrrrlijk!!
Wij hebben ook sinds een paar maanden een boxspring met elektrisch versteldbare bodems en groot hoofdbord. Kan ik je zeker aanraden! Gekocht bij Beter Bed.
wij hebben een boxspring van goede kwaliteit gekocht bij de beter bed slaapt heerlijk wel met hoofdbord
Wij krijgen 7 december eindelijk onze neiuwe boxspring heerlijk! Ook gekocht bij Goossens....wel even ee investering maar het is t zo waard! @Triselke welke heb jij?
Wij hebben ons bed bij BeterBed gekocht, helemaal naar onze wens, was alleen geloof ik wel senioren hoogte ofzoiets, maar alsnog vond ik het te laag dus hebben we zelf de lattenbodem nog hoger gelegd met behulp van grote balken tussen de steunpunten en de lattenbodem's. Liefste zou ik nooit meer een ander bed hebben.
Wij hebben een Ikea bed, maar wel een duur traagschuimmatras erin. Gekozen voor het Ikea bed omdat hij enorme lades onderin heeft; makkelijk! Volgens mij heette hij Brimnes, en we hebben het hoofdeind van de Brimnes er ook bij.
Ik heb een boxspring te koop staan! Marktplaats.nl - Complete boxspring antraciet zgan - Slaapkamer | Boxsprings Een prima bed, maar gekocht in mijn zwangerschap na een dag werken! Manlief slaapt er prima op, maar ik inmiddels niet meer! De hoofdsteun is redelijk zacht en een beetje rond, waardoor je ook lekker tv kunt kijken op bed!
Wij hebben in september een bed gekocht bij totaalbed, oktober geleverd gekregen. Goede matrassen met electrische lattenbodem. De ombouw heeft mn vriend zelfgemaakt van steigerhout. Super mooi en slaapt heerlijk!