Echo gehad en het gaat erg goed met de kleine was druk aan het bewegen en goed kloppend hartje gezien (L) ben 11w 1dag nu en hij/zij is 4,7 cm lang we zijn helemaal in love ook hebben 5 min dvd meegekregen fijn om terug te kunnen kijken Hier ons mooie wonder
moooooooooooi super dat alles goed was, gefeliciteerd en lekker van genieten prachtige echofoto zeg wat duidelijk al he zo klein maar zo helemaal mooi
Toen ik las "we hebben een dvd mee gekregen" dacht ik meteen Hey in H.ilversum zeker 🙈 misschien raar en doen meerdere verloskundigen dat hoor maar bij me meiden had ik een ander bureau zegmaar en nooit een dvd gehad en nu wel en woon dus in H'Sum Maar wat een mooie echo! En gefeliciteerd met je zwangerschap !!
Wat een plaatje! Heb ook telkens dat overweldigend gevoel als we naar de kleine gaan kijken. Wat gaat dat niet zijn als hij/zij er uiteindelijk gaat zijn??
Dank jullie wel echt zo in love ben ik en het is zo leuk hij/zij te zien bewegen fijn om terug te kijken klopt het is bij een moderne verloskundige praktijk erg fijn