14 weken echo potty shot

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door BlingMyLife, 12 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlingMyLife

22 feb 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

Gister heb ik geslachtsbepalingsecho laten doen. De baby was moeilijk aan de zijkant te zien omdat de baby telkens op de buik lag. Nu heeft ze zegmaar tussen de benen gekeken en ik zag twee streepjes en iets uitsteken dus volgens echoscopist een jongen! Alleen hoor ik nu van verschillende mensen dat een potty shot met 14 weken niet betrouwbaar is omdat bij zowel jongens als meisjes iets uitsteekt. Iemand ervaring?

2. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    ik moet eerlijk bekennen dat ook wij op 14/15/16 weken te horen en ook wel te zien kregen dat we een zoontje zouden krijgen, maar met 14 weken vond ik het zelf echt nog niet zo heel duidelijk, met mijn dochter bij 15 weken een geslachtsbepaling laten doen en toen stak er ook iets uit, ik dacht een jongen maar bleek volgens echoscopiste toch echt een meisje te zijn (dit klopte toen ook)

dus ik zou nog wel een slag om de arm houden

3. Flappy

Flappy Lid

6 aug 2015
    28
    0
    0
    Wij hebben met 14 weken een geslachtsbepaling laten doen en daarop was duidelijk te zien dat we een meisje krijgen.
    Mevrouw was heel zeker, over een paar weken de 20-weken echo en dan hoop ik dat we weer even kunnen spieken :)

4. BlingMyLife

22 feb 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt dames! hier vertelde ze dus dat er bij zowel meisje als jonge je iets tussen de benen ziet, maar ze wou dus duidelijkheid en zocht naar de ballen en we zagen dus twee streepjes. maar ik begreep later dat ballen pas later ontwikkelen

5. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    dit klopt wel bij meisje zie je een heel klein bobbeltje zeg maar en bij jongens dus echt een piepie, maar bij jongens zie je die 2 strepen niet maar ook niet echt ballen op dit termijn ik denk wel dat ze het goed gezien heeft hoor, maar nogmaals op dit termijn hield ik persoonlijk wel een slag om de arm ;)

6. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Bij een meisje zie je overigens 3 streepjes. Ik noem het altijd een hamburgertje :).

7. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Klopt, 3 streepjes noemde mijn echoscopisten destijds ook een hamburgertje of de M van mcdonnalds haha.
    Hier met 16wk duidelijk een meisje te zien!
    Ik vind 14 weken ook best wel vroeg om een geslachtsbepaling te laten doen, was dat een pretecho? Saar betaal je dan geld voor en nu weet je het nog niet zeker.. :) dan zou ik liever 2 weken wachten (al kon ik ook niet op de 20wk wachten hoor haha)
    Hier zei t echobureau als we t kunnen zien (16wk) dan is t 99% betrouwbaar.

8. BlingMyLife

22 feb 2015
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt schoentje voor je reactie

Ik was om precies te zijn 13 weken 6 dagen. En volgens haar kon je het al zien. ze zei als er niks tussen de benen zit moeten we de nub toepassen. Het was een geslachtsbepalingecho van 10 min. Ik dacht betaal ik hier 30 euro voor??! Maar nu vertelde vele mensen dat je niet eens ballen kan zien en bij zowel meisje als jongen iets tussen de benen hebben.

9. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hier met exact 13 weken pottyshot overduidelijk jongen. Je zag gewoon heel erg goed de aanleg van het geslacht. Het gaat juist eerder mis met 16 weken

Deel Deze Pagina