Aaahh ik heb vannacht echt zooo leuk gedroomd! Ik droomde dat ik al was bevallen van een heeeeel lief mooi binkie. Het leek zo écht!! Toen ik vanochtend wakker werd, miste ik hem gewoon hahaha stom hé! Zucht... kan niet wachten...
haha meid, heerlijke droom. Kan me voorstellen dat je niet kan wachten tot je de kleine in je armen hebt. Hebben wij hier precies zo. Geniet van je zwangerschap!
ik heb ook al regelmatig gedroomd over een mooie baby een meisje en wat denk je,ik krijg een meid! hahaha!! kan niet wachten.....
Ik had vaak dromen over dat ze er ineens was (zonder bevalling ofzo, daar heb ik nooit over gedroomd) maar dat ik nog helemaal niet klaar was. Ik had geen luiers, geen bedje, geen kleertjes...niks! Ze is ruim 2 maanden te vroeg geboren, met een spoedkeizersnede. Ik denk toch wel dat dromen heel treffend zijn
Ik heb vorig jaar gedroomd dat ik was bevallen van een meisje. Ze heette Esmee en was zo mooi! Uiteindelijk bevallen van Esmee en ze zag er precies uit als in m'n droom!
Aaah!! Leuk he! Dat zijn echt hele mooie dromen. Ik heb dit bij mijn eerste gehad, dat ik droomde van een heel mooi meisje, in de leeftijd van een jaar of twee. Ze lachte en had een rood zomerjurkje aan. Ze had ook hele mooie donkerblonde krullen. Wat bleek toen ze twee jaar was? het was warm, ze had een rood jurkje aan en ze had donkerblonde krullen. Precies zoals in mijn droom. Prachtig toch??