Hallo allemaal! Ik ben zelf zo enthousiast over een app voor de iphone (andere smartphones hebben die app mss ook wel hoor, dat weet ik niet). Hij heet de WomanLog. Kan je precies invullen wanneer je ongesteld bent, ovulatie had, wat je temp was, seks had, wat voor klachten je had etc etc.. Ik weet dat er een heleboel van die apps zijn, maar geen een die zo compleet is volgens mij.. Wou ik even met jullie delen! Groetjes!
Ik gebruik Fertility Friend app, die vind ik tot nu toe het duidelijkste. Omdat je echt een grafiekje krijgt met de temperatuur. Dat vind ik overzichtelijker. En ik kan het makkelijk delen hier op het forum, voor als ik er vragen over heb. Dus ja ik zweer bij FF!
Grafiekje geeft die van WomanLog ook idd, is wel heel fijn! Denk dat ze allemaal wel op elkaar lijken achteraf, nu ik het lijstje in de appstore een beetje doorkijk
Ik voel me ouderwets... Ik heb voor mezelf een Excel sheet gemaakt, met gemiddelde cyclus, datum ovulatie, wanneer mijn volgende menstruatie begint, en wanneer de uitgerekende datum is mocht ik zwanger raken die ronde. Ook grappig
Ik gebruik Period Tracker (de light versie nu, wil wel de uitgebreide versie kopen) en vind deze heel fijn werken niet zo ingewikkeld maar wel duidelijk.
ik ook lekker ouderwets lekker doc via pc wanneer ik ongi ben en hoeveel dagen en reken dat zelf liever uit calulator heeft niet altijd gelijk
Zijn dit gratis apps? Ik had er nu één Menstrual Calender (gratis dus) en opeens kan ik er niet meer inkijken. Pas als ik de betaalde versie koop kan ik weer zien wat ik ingevuld had.. niet leuk dus!
Zelf gebruik ik de gratis app: mijn biologische klok. Hier kun je ook alles op invullen: begin en eind van menstuatie, sinds wanneer je zwanger beent, hoe lang je gemiddelde cyclus duurt, wanneer je hebt gevreeën. Heel handig. Hj geeft aan wanneer je verwachte eisprong is en welke dagen daarvoor en daarna je mogelijk ook vruchtbaar bent. Ideaal en te downloaden in AppStore. Gr. Marieke
Ik ben al jaren op zoek naar een app die ook maar in de buurt komt van wat menstruatiekalender.net biedt, maar nog niet gevonden (en ik heb er al heel veel gedownload). menstruatiekalender.net heeft wel een website die je op een mobieltje kunt bekijken, maar dat is toch niet helemaal hetzelfde. Ik blijf alles dus via de pc invullen, eens zo makkelijk.
Ik heb ladytimer voor op mijn telefoon maar die vind ik bij lange na niet zo prettig als menstruatiekalender.net.