Wij willen ook graag, mits het ons gegund is, een wat groter leeftijdsverschil. Ik scheel zelf 10,5 jaar met mijn zusje, dat vind ik voor onszelf een te groot verschil maar denk dat bij ons over een jaar of 4 pas de pil weer de deur uitgaat Maar zo te lezen kan ik mijn borst natmaken qua reacties lees ik al... Waar bemoeien mensen zich toch mee
Tussen mijn eerste en twee zit maar 2j10m. Nummer 3 zal ruim 6 jaar schelen met onze oudste en ruim 3 met onze tweede. We hebben het nog niet verteld, maar ik denk dat onze zoon van 6 het helemaal geweldig gaat vinden en heel bewust gaat meemaken allemaal. Lijkt me erg leuk!
Als de 2e er straks is dan zit er bijna 4 jaar tussen hun in. We wouden in eerste instantie dat ik zwanger zou zijn als onze eerste een jaar of 2 a 2.5 zou zijn. Dat vonden we een mooie leeftijd. Maar als ik er over nadenk vind ik dit wat fijner Het maakt me niet uit hoe andere er over nadenken, het is ons leven. Niet die van andere.
Wij hebben nu drie kids van 11,9 en 8 en verwachten in maart nr. 4. De kids maken alles zó bewust mee, dat is gewoon prachtig! De jongste is helemaal trots dat hij nu ook grote broer is. Ben heel benieuwd hoe het straks allemaal gaat lopen en zal moeten oppassen dat kleine niet te veel verwend gaat worden, ben ik bang.
Nu dat in mijn verhaal zijn. Ook bewust gekozen om er rond de 4 jaar tussen te laten. Wens is uitgekomen. Mijn dochter is net 4 jaar als ik moet bevallen.
hier ben ik zelf een nakomeling, tussen mij en me zus zit 10 jaar en tussen mij en me broer zit 8 jaar. soms het ik het wel eens als hinder ervaren aangezien ik niet echt een band had toen ik opgroeide met me broer en zus maar nu ik ouder ben is de band er wel. ik zelf zou er ook niet voor kiezen om er "zo weinig" tussen te laten (is voor iedereen anders) ook is hier nog niet zeker of er überhaupt nog een tweede komt maar dat zal de tijd ons leren, eerst maar eens genieten van ons meisje binnenkort.
Hier zit er straks bijna 12 jaar tussen en tje het is maar wat je veel vind. Het is gewoon zo gelopen dat mijn dochter niet eerder een echt broertje of zusje heeft gekregen.