Ik heb al de hele dag het gevoel dat ik hele strakke sokken aanheb tot op mijn kuiten en dat het de boel enorm afknelt. voornamelijk in mijn linkerbeen. Nou is dit dus niet het geval. Is dit vocht wat ik vasthou? Heb het bij vorige 2 nooit gehad namelijk
Als je vocht in je benen hebt dan voelt het vaak wat strakker. Net of je vel te klein is. Meestal aan beide benen. Vaak zijn ze dikker, kussentjes bovenop je voeten. Als je sokken uit doet dan staan er dikke striemen in je benen. Als je met een vinger in me been drukt dan onstaat er een kuiltje die langzaam weer normaal wordt.
Nou het voelt gewoon alsof me hele linkerbeen afgekneld wordt en heb opeens spierpijn in me bovenbenen.
Nee beide niet. Het is nu weer weg maar komt gedurende de dag weer terug. Kijk het even aan en anders bel ik de VK
ik zou indd voor de zekerheid de verloskundige bellen. ik herken het strakke gevoel wel maar dat voelde ik altijd in me enkels, voeten en kuit. dus ik denk dat het vocht is wat je vast houd en dat trekt weg als je even rustig aan doen en vooral in de avonden neemt het toe nadat je een drukke dag hebt gehad en veel hebt gelopen. heb bij de vorige 2 zwangerschap last van gehad vanaf een week of 30 en nu begon het al met 20 weken dat ik savonds licht vocht vast hield in me enkels als ik een drukke dag had gehad.
Als het vocht is dan is het in de ochtend als je uit bed komt, het minste. En als je een tijd met je benen omhoog heb gelegen.
Ik geef je toch het advies de vk te bellen. huid die strak staat is vocht.. maar het gevoel van afknellen dat vind ik niet helemaal lekker klinken. sterkte!
Was gister op me werk maar bij thuis komst geen last meer van gehad. Denk dat ik in me joggingsbroek maar aan moet naar me werk haha. Nog even 4 weken volhouden en dan verlof. Als het weer voorkomt bel ik gelijk