vraagje piercing

Discussie in 'De lounge' gestart door marline1983, 4 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
  2. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    tuurlijk doet het pijn! ik heb 1 piercing en een aantal tatoo's, wie mooi wie zijn moet pijn lijden:p

en drinken is denkk wel lastig zou vast een stel rietjes inslaan als ik jou was.

succes

3. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik heb em ook gehad, sinds een poosje eruit ivm mijn werk.
    Zetten vond ik niet echt heel pijnlijk, tong vond ik erger.

Ja t is ff wennen met drinken uit een beker en kussen:) maar dat gaat snel hoor.

Hij is echt heel cool, eskimo heet ie trouwens

succes!

4. Aura

Aura Niet meer actief

Ik heb 1 tip....DOE HET NIET!

Ik heb het ook gehad een jaar of 5, vind het nogsteeds prachtig...helaas is hierdoor mijn tandvlees helemaal teruggetrokken waardoor er nu 1 tand zelfs loszit....de tandarts zegt dat ze vaker dit soort ''gevallen'' krijgt door zo'n piercing...hoe mooi het ookis, dit had ik er niet voor over...denk er nog even goed overna....

5. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Ik denk dat je de Labret peircing bedoeld, deze komt niet tegen je tandvlees:)

6. Aura

Aura Niet meer actief

oh ja die bedoel ik ook wat is hier anders aan dan....nog ff naar die foto spieken hahaha

7. Aura

Aura Niet meer actief

oh haha zie het al...heb niks gezegd ;)

8. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Oeehh, dat lijkt mij ook wel behoorlijk pijnlijk inderdaad. :p
    Als je je tand door je lip krijgt is je lip ook helemaal dik, dus dat zal nu ook wel gebeuren denk ik...

inderdaad veel rietjes inslaan.

ik heb een tongpiercing, en het zetten deed me opzich weinig pijn, alleen de week erna, een dikke opgezette tong, zeeer en eten wou haast niet..

9. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    jaaaa zeker

gewoon goed luisteren naar de de gene die het doet.. wat betreft je adem halling ... das erg belangerijk, zeg niet dat het minder pijn doet maar het helpt wel.

xx en succes goed schoon houden he

10. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Idd oppassen met drinken en geen lipbalsems of andere smeersels en kussen ook evne niet (dat zal de eerste tijd niet geweldig zijn omdat het gevoelig word)
    Verder heeft hij ongeveer 8 weken genezingstijd.
    Ga nade genezingstijd terug voor een korter passend staafje en ga er niet zelf aan frutten.

Niet draaien of eraan zitten.
    Niet schoon maken met alcohol maar met unicura of sebamed (niet de handzepen maar de vloeibare!)

De huid op je lip is vrij gevoelig en zal de eerste tijd droog en soms wat gesprongen zijn maar dat gaat van zelf over en daar moet je niks aan doen.

11. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
  12. fafje

fafje Niet meer actief

Uhhm...bedoel je echt OP je lip...of ONDER je lip ( dus kin eigenlijk)...ik had die laatste...en deed echt geen pijn...ja alles doet pijn met een lage pijngrens...klein weekje, was alles over...gewoon vaak draaien en ontsmetten ( aan de buitenkant ) dan...

Heb em 7 jaar gehad ( nu al weer 3 jaar niet meer)...succes ermee!

13. fafje

fafje Niet meer actief

Oh kijk nu pas op je link ( sorrrry)....maar dus deze had ik niet...hier gelden andere regels en verzorging...Het gaatje dar DOOR je lip heen gaat die gaat het lastigst genezen die eronder daarin tegen veel sneller!

liefs!

14. Moonchild82

Moonchild82 Actief lid

8 mei 2007
    455
    1
    0
    Postbode & Interieurverzorgster
    Hoofddorp
    Labret's zijn inderdaad behoorlijk slecht voor je tandvlees. Kwam ik later achter. Heb uiteindelijk 3 piercings gehad, en mijn tongpiercing over.
    Had een lipring, labret en tongpiercing, en eerlijk ik zou liever 10x me tong laten prikken dan me lip. Om het piercen zelf dan. Maar voor erna, was me lip weer prettiger. Rings en gebogen staafjes, zijn beter voor je tandvlees.

Maar voor zover ik begrepen heb, worden eskimo's nog maar weinig gezet. Weet niet precies de reden, maar volgens mij had het te maken met het feit dat eskimo's vrij oppervlakkige piercings zijn, en ze als het ware naar buiten gedrukt kunnen worden door je lichaam. Je spreekt dan van "uitgroeiende piercing"
    De piercing op je foto is overigens geen eskimo maar een labret met een gebogen staafje ipv een recht studje.

Succes.

15. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wooow wat veel andwoorden

ik heb al een aantal piercins maar vroeg het me af omdat ie echt door je lip gaat zeg maar
    ik heb een labret gehad en was idd niet pijnlijk maar kreeg m er niet meer in omdat ik m eruit moest halen voor de operatie

16. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    hey meiden hier een update

ik heb m gister laten zetten was niet heel erg pijnlijk meer het geveol of je scheurtjes in je lip hebt
    kon ook gelijk eten en drinken
    dus geen problemen tot nu toe

17. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    Ook ik heb de tip niet draaien als hij net is gezet.
    Vriendinnen kregen allemaal dat advies, omdat hij anders vast gaat zitten.
    Resultaat was dat bij bijna iedereen de wond ging ontsteken.

Toen ik mijn navelpiercing liet zetten benadrukte de man dat ik er niet aan mocht draaien.
    Hij gaat namelijk vanzelf weer los zitten, je lichaam zorgt daarvoor.
    Mijn wond is nooit ontstoken geweest.

Succes!

18. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    idd ik heb nog nooit gedraaid terwijl ze dat wel zeiden
    gister had ik dat ook nadat ie een uur geleden gezet was voelde ik het staafje ineens omlaag zakken en was niet meer pijnlijk

Deel Deze Pagina