Oh nee Truus, dat is echt het schrikbeeld van iedere vrouw waarbij het niet wil lukken. Ik kreeg laatst gewoon de directe vraag of ik zwanger was Oké, ik weet dat ik ben aangekomen en dat mijn buik wat dikker is, maar serieus? Wat een kutvraag zeg. Ik heb mezelf maar wijs gemaakt dat het voor hem waarschijnlijk ongemakkelijker was dan voor mij toen ik die vraag met 'nee' beantwoorde, maar toch, houd gewoon lekker je bek. Je ziet het vanzelf wel hoor. Nou meid, toch veel plezier daar hoor, hopelijk hoef je dat stomme belum snel niet meer uit te spreken.
Loenie: goed plan, lekker even op jezelf richten. lekker in je vel, dan komt de rest vanzelf! Truus: mijn hemel! idd heel andere wereld he . hoop dat je steekjes tóch iets betekenen .... hier me ei gehad maar niks getest, gewoon gezellig gemaakt wanneer we zin hadden en dat voelt echt als een bevrijding!! heel de middag geslapen was zoooo moe van alle drukte/ stress met werk. hoop echt dat dat binnenkort verandert duim duim. fijne dag!
Dank dames, goed om te horen dat jullie ook "akward" zouden voelen😁 Goed bezig conejita ik vond t ook bevrijdend niet testen. Nu alleen de weken daarna nog wat verzinnen ))
Wauw Truus, dat is zeker direct. Ja dat soort vragen komen hard aan. En wat een wereld van verschil met hier. Geniet in ieder geval van je verblijf. Bali schijnt erg mooi te zijn.
Spannend conejita, weer op dat wachtbankje. Hopelijk de laatste keer dit jaar Oké... ik ben te druk de laatste tijd, ik word sinds zondagavond 'beloond' met heel irritante hartoverslagen. Onschadelijk hoor, maar het blijft een rotgevoel en is voor mij echt een teken dat ik teveel stress heb gehad de laatste tijd. Adem in, adem uit... Ben nu alweer toe aan vakantie haha, oh, en dat duurt nog zo lang!
Owwww doe je rustig aan Loenie? Pas goed op jezelf. Toe aan vakantie ......... herkenbaar. Wanneer ga je en waarheen?
We hebben nog niets geboekt, maar in augustus zijn we in ieder geval 3 weken vrij, heerlijk! We weten eigenlijk nog niet of we weg willen en waarheen dan haha. Nou ja, nog tijd zat. Ga jij op vakantie?
Truus... wat een vragen!! Dacht je daar te gaan ontspannen krijg je eerst dit allemaal over je heen!! Denk aan je!! Hopen dat ze je nu verder een beetje met rust laten... Wanneer is je NOD trouwens?? Moeten we ondertussen geen NOD lijstje maken ?? Conejita... op het wachtbankje! Spannend!! En ik sluit me aan bij Leonie: hopelijk voor het laatst dit jaar!!! Leonie... oh heb jij dat ook dat je hart dan weleens overslaat. Ik heb het eigenlijk nog nooit gekoppeld aan stress oid... ga het eens in de gaten houden.
Haha Mickey mooi gesproken we moeten idd GEEN nod lijstje maken maar weet hem wel hoor. Moet ma of di ongesteld worden dus moet nog even wachten. Mezelf kennende zal ik vrijdag wel n testje doen. Btj afhankelijk Vd dagplanning. Hartkloppingen is niet fijn loenie. Of overslaan. Hopelijk komen er voor jou ook wat lange weekenden aan komende tijd. Die je wat richting vakantie helpen. Kan trouwens ook hormonaal zijn voor nod. Conejita kom erbij zitten op DE bank.
Truus, ik dacht dat wij een afspraak hadden? Als ma of di je NOD is, mag je pas zaterdag op zijn vroegst testen. Of heb je stiekem toch meer dan 3 testen meegenomen? Oe, lange weekenden, aankomend weekend het eerste lange weekend al dankzij onze koning Die week erna op dinsdag vrij ivm de jubileumviering van bevrijdingsdag, de week daarna hemelvaart en twee weken daarna pinksteren. Oh, heerlijk haha, ik heb er helemaal zin in Even wat extra vrije daagjes.
meiden sorry even kort. ik wil niet op die stomme wachtbank :x cylcus is stom, wachten is stom, ongi is stom. kan ik niet gediskwalificeerd worden wegens gebrek aan motivatie? echt serieus ik meen het. of is dit mijn pms speaking? anyway ook superdruk met werk en nogmaals: blegh!! verder leef ik wel met jullie mee hoor
Loenie, ik ga 21 mei heerlijk 2 weken naar de zon. Ja heerlijk die gratis vrije dagen. Ik ben altijd vrij op vrijdag, dus ik heb komend weekend een extra lang weekend. Met Hemelvaart dus ook. Hartkloppingen of overslaan ........ nooit meegemaakt, maar dat lijkt mij een eng gevoel. Ahh Conejita, een knuffel voor jou.
Lieve conejita uiteraard is alles blegh en stom en zeker die -piep- bank. Wil ook zeker geen NOD lijst maar helaas zit ik wel op die bank te wachten op... Dat heel het circus weer opnieuw begint😂 Heb allerlei rAre klachten maar goed mogelijk dat ze Vd hitte komen, eten, duiken geen idee. En... Heb stiekem 4 testen meegesmokkeld haha had er maar 2 dus moest er 2 bij halen. Heb t doosje maar gewoon in mijn rugzak gedaan vandaar Do, vrij, maandag en dinsdag heb ik bedacht. Vandaag is t hier al donderdag. Wederom een vaag streepje zoals elke -piep- maand. Dus doet me niet zo veel meer.
Conejita, dikke knuffel! Ze zouden het moeten verbieden dat wachten:x Truus, heb je echt iedere maand vage streepjes? Dat is rete irritant zeg 4 testen, dat valt mee dus ik vergeef het je Spannend hoor, ik ga even extra hard duimen voor je! Bijna weer weekend meiden, ik hoop mijn ei dan te hebben en dan mag ik ook weer plaats nemen op dat oh zo gehate wachtbankje....
Wat een heftige verhalen allemaal.. Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen, en ik hoop dat iedereen snel zwanger is van een gezond kindje dat gezond geboren wordt. Allemaal hebben jullie al een lange weg afgelegd, met ieder z'n eigen verdrietige verhaal.. Ik zelf heb in 2012 na 4 jaar wachten een dochter gekregen. Omdat het lang duurde voor ik zwanger was ben ik nooit aan aan de anti conceptie gegaan. Maar na een jaar nog niet zwanger en toen zijn we in de mmm gekomen. Na ruim een jaar in de mmm was ik zwanger, maar dat werdt helaas een miskraam na 7 weken. Daarna weer verder gegaan en in oktober bleek ik zwanger. Bij de echo was er een mooi kloppend hartje te zien maar het kindje zat op een rare plek. We werden doorgestuurd naar een ander ziekenhuis en daar kregen we te horen dat het daar niet kon blijven zitten. Ik heb nog een week zwanger door gelopen en toen is het met een operatie weggehaald. Ik hoef vast niet uit te leggen wat een hel dat was.. Eindelijk zwanger, eindelijk een kloppend hartje en dan kan het niet blijven zitten.. Na de operatie bleef m'n hcg lang hoog, ik voelde me dus zwanger maar was het niet. Tijdens onderzoek in december bleek dat er door de zwangerschap en operatie schade was ontstaan aan m'n baarmoeder. De kans was dat ik nooit meer zwanger mocht en kon raken. In februari hebben ze met een operatie van 4 uur de schade proberen te herstellen, en begin deze maand hoorde we eindelijk dat dat gelukt was en dat we verder mogen in de mmm. Het gevoel is nog dubbel. Ene kant wil ik niets liever dan zwanger zijn, maar ik ben ook bang om weer zwanger te raken. Ook is het zwaar om weer de mmm in te gaan. Het hormonen spuiten, en slikken, elke week en soms 2 of 3 keer naar de kliniek. Maar stoppen is ook geen optie, daarvoor is het verlangen te groot.
Mnr, welkom bij de club waar je niet bij wilt horen... Jij hebt ook een heftige tijd achter de rug zeg. Gelukkig is de operatie geslaagd, maar daarmee ben je er nog niet natuurlijk. Weer een onzekere periode in met de mmm, maar hopelijk met succes! Je laatste zinnetje komt me wel bekend voor. Je wilt het zo graag, maar het is ook zo vermoeiend en frustrerend en soms denk ik wel eens 'Krijg de ***, ik kap er mee, laat maar zitten.' Maar dat duurt meestal maar kort, er zit echt ergens een of ander oergevoel van binnen ofzo. Nog een tipje; het lucht enorm op om af en toe even te spuien en te zeuren hier
Lief van je loenie! Ik kom graag met jullie mee kletsen, al had ik dat net als jullie allemaal liever in een ander topic gedaan!
Jeetje dames... Ik kan jullie bijna niet bijhouden 😱😂😂 Knuffel voor iedereen die hem kan gebruiken Wij gisteren zaad ingeleverd, vanaf woensdag begint de cyclusanalyse. Ben erg benieuwd!
Welkom mnr. Ook jij hebt je eigen verdrietig verhaal. Wat fijn dat de operatie geslaagd is en dat jullie het weer gaan proberen via de MMM. Ik wens jullie veel succes in ieder geval. Iedere maand een vaag streepje lijkt me ook retefrustrerend zeg. Hopelijk snel een duidelijke streep. Hier zat sinds gisteravond de schrik er redelijk goed in. Bij het afvegen na het plassen bruinverlies. Ook lichte krampjes, dus ik schoot meteen in de stress. Vanmorgen nog steeds bruinverlies. Gyn gebeld en kon vanochtend terecht voor een echo. Op de echo gelukkig een kloppend hartje gezien. Ik heb een bloeduitstorting in mijn baarmoeder buiten het vruchtzakje. Kan nog van de innesteling zijn. Daar komt het bruinverlies vandaan. Niks om mij zorgen over te maken zei de gyn. Dat bloed moet weg, dus ik zal de komende dagen nog bloed-/bruinverlies hebben. Ik had volgende week eigenlijk mijn echo, maar die is nu dus vervroegd. Volgende echo over 2 weken. Ik ben (voor nu) ontzettend opgelucht. Alle scenario's hadden in mijn hoofd de revue al gepasseerd vannacht. Geen oog dicht gedaan. Wat een stressvol proces dit.