Wie nog meer; heeeel lang wachten op kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door conejita, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. voetstap

voetstap Niet meer actief

We knuffelen elke dag ;)

Vandaag en morgen en misschien maandag ook nog ff en dan hoop ik dat m'n ei benut wordt.

We hadden een flinke sleur in onze relatie gekweekt.
    En het was lastig om op het moment dat het moest te klussen.

Deze maand gaat dat goed. ❤️

Ik begin gevoelige borsten te krijgen dus denk dat m'n ei springt of is gesprongen.

Iedereen een fijn weekend!!

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Mnr vandaag weer eitjes kijken?

Voetstap, jij ei benut?

Hier iets bijgekomen. Lekker gefeest op bruiloft met kater aan toe haha. Vandaag de uitslag van de bloedtesten om 12.15 ik laat jullie weten.

Liefs

3. mnr

mnr Niet meer actief

Ja, vandaag weer kijken :)

Spannend je bloeduitslagen!

4. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    conetija... jou ongi dus helemaal doorgebroken?? Hopen dat je wat met de bloeduitslagen kunt.

Spannend MNR... hopen dat er nu wel wat is gegroeid!!

Lin... ik ren nog met je mee!! Wat een ellende dat wachtbankje. De eerste week na m'n ei ben ik nog rustig (zit ik dus op het bankje), maar nu kan ik niet meer rustig zitten hoor. Donderdag denk ik m'n NOD.
    En voetstap nu ook op of bij het bankje?

5. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Ben benieuwd Conejita! Fijn dat je hebt kunnen feesten op de bruiloft en die kater, ach ja, dat hoort er wel een beetje bij met een bruiloft natuurlijk:cool:

mnr, hopelijk is er wat aan het groeien, ik duim voor je!

Mickey, ik ren achter je aan haha, ben het bankje ook echt alweer zat en mijn NOD is pas volgende week dinsdag. Heb zere tieten en af en toe een raar gevoel in mijn onderbuik waardoor het lastig is de rust te bewaren in mijn hoofd. En ik moet nog zo lahahang wachten, grrrrr.

Voetstap, kom er maar bij op het wachtbankje. Plaats genoeg, want iedereen rent er rondjes omheen:D

Belony, alles goed? Vrijdag de tweede echo toch?

6. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Ik lees al even mee maar lijkt me ook leuk om mee te schrijven. Zit ook in een paar anderen topics maar dt is allemaal heel behandeling gericht .... Uit m'n handtekening kan je al het een en ander opmaken. Ik heb dus PCOS en nadat Clomid niet hielp zit ik nu aan gonal-f en ovitrelle. Zit nu in ronde 2 daarvan op 2 dpo :) kan dus meteen aanschuiven op t bankje ;)

7. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Conejita weet je al wat meer?

Mnr hoe is het gegaan?

Loenie zere tieten hahaha. Hoe je dat zegt.
    Hier gaat het goed. Begin zenuwachtig te worden voor vrijdag. Kijk er naar uit, maar ook weer niet. Supereng!

Sophia welkom. Jij zit ook in een lang traject. Wat vervelend dat Clomid bij jou niet hielp. Ik heb ook PCOS, maar bij mij helpt het gelukkig wel. Wat zijn Gonal-F en ovitrelle precies?

8. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Welkom Sophia.

Uitslagen allemaal goed. Genetisch alles in orde, bloedstolling goed en hormonen goed. Plan blijft hetzelfde: aspirine, heparine maar ze zei ook ik geef je utrosgestan. Dus wel fijn ! Nu nog zwanger worden mAr ik heb even besloten het op een laag pitje te zetten.
    Ben er zo moe van en het lijkt wel of ik geen leven heb: werken, rouwen, slapen en zwanger willen worden is het enige dat telde.
    En dan teleurstelling zoooo groot als je ongi doorbreekt. Dus ik ga weer salsa dansen en me wat mee richten op leuke dingen doen, genieten. Wanneer mogelijk natuurlijk.

Ja mijn ongi brak vrijdag nacht al door.

Voel me wel wat beter nu.

Liefs

9. voetstap

Je bent dapper!!

10. voetstap

Welkom 😘

11. voetstap

Vandaag nog een echo gehad, ei was gesprongen.
    Er was nog vocht aanwezig.

Vrijdag en maandag as bloed prikken voor progesteron

En dan eind mei weer naar de gyn

Ik zit dus officieel op het wachtbankje

12. voetstap

We hebben het ei zeker benut, een week lang elke dag geklust ❤️

13. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Ja we zijn deze maand drie jaar bezig om zwanger te worden dus zou leuk zijn als t nu wel goed zou gaan haha. Gonal-f is doet tzelfde als Clomid het laat je eitje rijpen en ovitrelle gebruik je om je ei te laten springen. Dus nog een extra controle. En met gonal-f weet je ook niet echt hoelang je dat moet injecteren ze houden je dmv echo's in de gaten en als je ei 20 mm is spuit je de ovitrelle :)

14. mnr

mnr Niet meer actief

Voetstap: heel veel succes op de wachtbank!

Sophia: ik gebruik ook gonal, heb 2 rondes clomid gebruikt maar die deed bij mij ook niks.
    Veel succes!

Hier was m'n ei mooi gegroeid, helaas is het er wel maar 1.. Vrijdag de iui en dan mag ik eindelijk weer op decwachtbank!

15. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Sophia.. welkom!! Wat zijn jullie ook al een tijd bezig zeg. Misschien een rare vraag hoor, maar waarom heb jij alleen clomid en nu dan die andere hormonen en (nog) geen IUI??

MNR... ook bijna op het wachtbankje. Nou dan ben ik er waarschijnlijk weer vanaf... dus plek genoeg ;) (al zit ik nu ook niet hoor).

Voetstap jij ook wachten nu... succes ermee!!

Conejita wat goed om je op andere dingen te gaan richten!! Ik hoop van harte dat het je lukt om daar van te gaan genieten!!!! Fijn dat alles goed was (al hoop ik zelf soms ook dat er eens wel wat uitkomt ;), heb jij dat ook??)

16. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Sophia, welkom! Hopelijk gaat de gonal-f en ovitrelle snel hun werk doen en heb je snel een mooie test in handen.

Conejita, fijn dat de uitslagen goed waren! Salsa dansen, leuk! Zou ik ook wel willen, maar ben motorisch gestoord zeg ik altijd haha;) Totaal geen ritmegevoel.

Haha, Voetstap, iedere dag:$ Toe maar! Je hebt je ei iig niet gemist;)

Mnr, maakt het nog uit dat er maar 1 eitje is gegroeid? Je hebt er maar eentje nodig toch?

Ik zit er echt over na te denken om even een 'pauze' te nemen met alles. Het forum, zwanger willen worden, tempen, ovulatietesten. Ik zit mezelf alweer helemaal gek te maken. Heb er deze ronde weer totaal geen goed gevoel over, maar toch heb ik stiekem hoop. Vermoeiend is het en ik word er niet gezelliger op:( Vandaag een vrije dag en ik denk al vanaf dat ik wakker werd vanmorgen maar aan 1 ding. Dit is toch niet leuk meer?
    Ik zit echt in een negatieve spiraal de laatste tijd, misschien is dat lage pitje van Conejita voor mij ook niet zo'n slecht idee.

17. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Conejita fijn dat alles goed is. Ik hoop dat het op een laag pitje zetten van zwanger worden jou goed zal doen.

Voetstap heel veel succes op het wachtbankje. Hoop op goed nieuws over zo'n 2 weekjes.

Mickey trek je het een beetje op/bij het wachtbankje?

Loenie een hele dikke knuffel. Je moet doen wat goed voelt. Hopelijk kom je gauw uit die negatieve spiraal.

18. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    welkom sophia!

@ spannend voetstap nu! succes met wachten!

knap van je conejita dat je, je op andere dingen wilt richten! ik duim voor je dat dat een beetje gaat lukken!

@leonie ik begrijp heel goed wat je bedoelt met er mee op staan en er mee naar bed gaan! een paar maanden geleden toen ik nog tempte en foliumzuur slinkte had ik dat ook heel erg. Daar ben ik toen mee gestopt. en dit geeft mij zoveel rust. Ik word nu niet geconfronteerd met het opstaan met dat het niet 1,2,3 lukt! maar dat is voor iedereen verschillend! Het is ook zo frusterend en vermoeiend elke maand weer!
    Meid doe wat goed voor je voelt! dikke knuffel

Hier rennen we nog om t wachtbankje heen! as zondag mijn nod!

19. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Clomid deed z'n werk wel maar werd er maar niet zwanger door. Moest het in ieder geval een jaar proberen maar toen werden we uitgenodigd om mee te doen aan een onderzoek en werden we uitgeloot voor gonal-f zonder iui. Dus de keus was of dat of verder met Clomid. Daarbij krijg je alleen iui als er of met de vrouw iets erg mis is of de zaadjes niet (snel) genoeg zijn en dat was bij ons niet het geval. Ik heb PCOS dus bijna nooit een natuurlijke eisprong .....

20. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw

Ik snap je gevoel helemaal heb dit ook gehad. Voor mij duurde die pauze 1 jaar ben niet aan de pil gegaan maar ook niet een behandeling gedaan. Je moet doen wat goed voor jou voelt en misschien is rust net even wat je nodig hebt.... Sterkte met het maken van je keuze :)

Deel Deze Pagina