Wie nog meer; heeeel lang wachten op kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door conejita, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mnr

mnr Niet meer actief

Dikke knuffel voor jou!
    Ik blijf hopen op een wonder en dat je te vroeg getest hebt.. Maar ik snap je teleurstelling nu!

2. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    O ja die dagen... Ik ken ze conejita....
    Hier ook overload aan andere zwangeren. En voel vaak ook nog de woede en frustratie. Hier he-le-maal niks meer, geen nod, geen eisprong.... Lekker rustig 😳
    Dit weekend kreeg ik voor mezelf duidelijk wat nu eigenlijk "mijn probleem" is. Het wachten op een kindje kan ik nog dragen. Maar het feit dat ik 10000 vragen heb in mijn hoofd niet. Ik ben nooit echt lekker hersteld. En ook nu weer ontregeling. Dat geeft constant vraagstukken van praktisch tot bijna filosofisch. Wat is er mis en wat doe ik verkeerd?
    Vandaag op consult bij acupuncturist en Chinese kruiden mw. Die sprak over "uitputting" "bloedleegte" en geen "nier energie" meer. Ik ga het 5 x proberen. Had wel het idee dat het iets deed.
    Ik denk dat veel van ons zich er in herkennen. De frustratie en al die vragen!!! Ik zou alleen al zwanger willen zijn om die gedachtens te doen stoppen. Maar eerst zelf beter worden.

En voor jou conejita. Ben idd gewoon stampvoetend boos nu eet alles wat je lekker vindt. Over een paar dagen voel je je anders. Vast. Heb je nu niks aan i know. Ik gun jou ook die "verlossing" dmv een lichtpuntje

3. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Conejita wat is het toch allemaal frustrerend en niet te snappen. Net als MNR hoop ik gewoon dat je te vroeg getest hebt. Ik gun jou dat lichtpuntje zo erg! Net als de anderen en ook mezelf. Dat lichtpuntje moet er toch ooit een keer voor ons komen? Een dikke knuffel, schat.

4. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Dat lichtpuntje moet een keer komen...voor ons allemaal!!

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    bedankt voor de lieve reacties.

Truus, inderdaad jij hebt dat er ook nog bij, niet goed herstellen :(
    een vriendin van mij heeft haar kindje verloren en daarna ook allemaal complicaties met haar lijf. dt is ook echt een harde dobber.

fijn en goed dat je nu voor je herstel gaat bij een chinese arts.
    ik ben ook bij homeopaat geweest en slik nu pilletjes.
    op naar herstel meid!

hier gaat al pietsje beter: heb besloten meer rust voor mezelf in te plannen, Noa-tijd, dagboek, tijd besteden aan mijn geloof en mijn lijf (wandelen). dit heb ik echt nodig. we hebben ook een superdrukke en gestresste tijd achter de rug met onze bedrijfjes. met één gaan we nu stoppen en ik hoop en denk dat dat ook rust gaat brengen.
    het blijft moeilijk het wachten maar ik denk zeker dat we nog wel een kindje gaan krijgen.
    ik ga deze zomer veel in de zon zitten (het is hier nu elke dag al 24 graden!) en dat doet mij echt goed.
    rotdagen en momenten zullen blijven.
    mijn man was wel erg lief en heeft me goed opgevangen.

fijn dat ik bij jullie ook mijn ei kwijt kan. knuffs voor allen
    en ik hoop duim en bid en blijf geloven in wondertjes voor ons allemaal!

6. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ps iemand ervaring met een osteopaat?

7. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ik hoop dat je vooral "je ei" kwijt kunt bij je man ;)))
    Goed om te horen lief! Hier ook focus op andere zaken, zon, lekker eten en uitstapjes. Met hier en daar een depri dag. Ach. Tis net als het echte leven.

8. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Truus ik hoop dat de Chinese arts je zult helpen bij het herstellen. En ik hoop uiteraard dat je lijf snel weer de oude is.

Conejita fijn dat het ietsjes beter gaat. Is jullie bloemenbedrijfje nu definitief verkocht? Hopelijk krijgen jullie het wat minder druk nu. En fijn dat je je op een aantal belangrijke dingen gaat focussen de komende tijd.

Heel toevallig willen wij ook een osteopaat raadplegen. Op aanraden van een bevriend stel van ons dat al 5 jaar bezig is met kinderen krijgen. Ik heb de osteopaat al gemaild. Aangezien zij in Gent zit, wil ik het combineren met onze afspraken in het UZ Gent, aangezien dat zo'n 2 uur rijden is voor ons. Ben benieuwd of de anderen er ervaring mee hebben.

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    jaaaa ik kan zeker mijn EI ook bij hem kwijt :D:D

we hebben ons bedrijfje niet verkocht maar gaan gewoon stoppen. verkoop ging niet door. is prima zo.
    ik hoop op wat rustiger tijden.

10. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Conejita... hierbij een hele dikke digitale knuffel voor jou!! (Al hoop ik nog dat de test er nu naast zat).
    Ik zag in je handtekening dat het bijna een jaar geleden is dat jullie meisje geboren is. Dat lijkt me ook niet makkelijk als zo'n datum steeds dichterbij komt!!
    Ik had je zo graag een lichtpuntje gegund!!

Truus... inderdaad dat bezig zijn met al die vragen is herkenbaar!! Ik hoop dat je toch een klein beetje rust gaat ervaren. En dat het lichamelijk snel weer beter met je zal gaan!!!

Belony... jullie moeten dus een behoorlijk stuk rijden voor Gent. Wel spannend of ze daar andere dingen gaan onderzoeken en welke dingen dan. Ik ben heel benieuwd, dus hou ons maar op de hoogte. Wanneer kan je daar terecht??

11. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    @Mickey, klopt het is een eindje rijden. Maar als dat ons verder helpt bij ons kinderwens dan maakt de afstand ons niet uit. Onze eerste afspraak is 3 juli.

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Gelijk heb je Belony! Fijn dat je dit gaat ondernemen. Ik hoor veel goede dingen over Gent.
    Hoe voel je je nu?

Hier op nod (denk ik) maar geen ongi. Pfff ik werd op vd spanning en toen bedacht ik met dat mensen wel eens ovu testen gebruiken als zw testen. En die had ik wel in huis!
    Licht positief getest dus ik dacht, ik ben zwanger ! Maar nu heb ik topic geopend en zijn de reacties toch dat het niets zegt. Wel raar, omdat ik het gelezen heb dat het wel kon.
    Maar de test is niet donker genoeg, schijnt.
    Maar posi ovu testen zijn bij mij ook nooit heel donker.

Zooo spannend dit!
    Ik ga morgenochtend meteen op zoek naar apo die open is. Tis een feestdag dus niet alles is open.

13. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    En ja Micky, Noa is bijna een jaar geleden overleden.... Lief dat je er aan denkt. Het is een zware periode (altijd wel eigenlijk).
    Het zou zo mooi zijn als er toch nog een lichtpuntje komt...

14. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Wat spannend, Conejita! Ik heb dat ook wel eens gelezen over ovu-testen. Maar heb er zelf geen ervaring mee. Hopelijk kun je morgen aan een zwangerschapstest komen.

Wat moet het ontzettend moeilijk voor jou zijn nu Noa's* geboortedag nadert. Heb je al nagedacht over hoe je die dag wilt doorbrengen?

Met mij gaat het over het algemeen wel prima. De ene dag heel happy en de andere dag verdrietig. Ik probeer er niet aan te denken dat ik nu al ruim 12 weken had moeten zijn. Twee dagen geleden had ik een pfffffffff dag. Een dag van ontmoediging en frustratie. Waarom lukt het niet? Waarom gaat het niet goed? Is er iets mis met mij? En dan ook nog eens het gevoel dat ik een race tegen de klok voer met mijn 37 jaar. Maar goed, al met al lijk ik het zwanger worden proces tijdens de vakantie iets beter los te kunnen laten. Hopelijk zet dat straks thuis door. Denk dat mijn eerste menstruatie na de curettage er aan zit te komen afgaande op mijn gevoelige tepels. Dubbel. Aan de ene kant fijn, omdat mijn lichaam doet wat het moet doen. En aan de andere kant had ik gehoopt pas volgend jaar weer ongesteld te worden.

15. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Beloney, het is toch een zegen hoor, dat je lichaam het doet. Er zijn zoveel meiden die ook hier problemen mee hebben.
    Ik weet zeker dat het goed komt met jou! Je hebt nog genoeg vruchtbare jaren voor je en ik denk zeker dat ze je kunnen helpen in Gent!
    Positief blijven! Hoewel dat soms moeilijk is....

16. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Conejita hoop met je mee dus schiet op en ga een winkel zoeken ;)
    Hier zo waar ongesteld....?!?! Snap er niks van, maar er is ergens toch iets gebeurt en daar ben ik al helemaal blij om ;)
    Op naar de volgende ronde

17. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    licht streepje maar positief!!

pffff opluchting!! en blij :)

18. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ik las het chica! Super spannend. Maar uuhhh lichtpositief?? Dat was best een duidelijke streep:)
    Ik duim kei hard mee xx

19. mnr

mnr Niet meer actief

Wat spannend conejita! Heb je al een echo afspraak? Ik hoop zo dat alles goed gaat!

Ik ben nog even wat minder actief hier.. Zit nog middenin mk/onzekerheid, maar zeg er liever niet te veel over op forum.

20. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Conejita... Oh wat spannend!! Hopen dat dit het lichtpuntje gaat worden die jullie nu in deze tijd zo hard nodig hebben!! Dan is het wel een vette knipoog vanuit de hemel ;)!!
    Vandaag nog een keer getest?

Mnr... hoe het precies met je is is niet duidelijk, maar ik wens je heel veel sterkte met de situatie waar je nu inzit.

Deel Deze Pagina