Wie nog meer; heeeel lang wachten op kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door conejita, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Conejita wat lees ik nou? Een positieve test ..... YIHAAAAAA 🎉🎉🎉
    Ben ZO ONZETTEND BLIJ voor je. Wat gun ik je dit zo. Gefeliciteerd meid!

2. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ha meiden

Ik ben even een weekje niet hier geweest en ik heb behoorlijk terug moeten lezen!
    @ mnr! wat ontzettend @#$ zeg dat het niet gelukt is deze keer! hoe voel je, je nu?
    @ belony ik wil even zeggen dat ik het ontzettend knap vind hoe je er mee omgaat! en dat ik goed kan begrijpen dat je soms lastige momenten hebt.. knuffel voor jou!
    @ conejita! wat een goed nieuws! ook al is het voorzichtig!
    t eerste wat ik dacht was.. wat mooi dat het in de maand van de geboorte dat van noa mag gebeuren zeg! hopelijk is dat een goed teken!
    @truus.. grappig dat je soms ook best blij kan zijn als je ongesteld word! heb ik ook hoor soms. hihi en dat terwijl ik er nooit problemen mee heb gehad!

aangezien ik vakantie heb.. heb ik ook voor mijn cyclus vakantie ingelast.. even niet mee bezig zijn wanneer etc.., gevoelige tieten negeren, en niet steeds mijn wc papiertje nakijken.. gewoon allemaal even geen zin in! whahaha!

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    micky Dankjewel.
    ja knipoog uit de hemel ja! op 18 juni hebben we eerste afspraak/ echo, da´s twee dagen voor Noa*´s geboorte dag (en dag dat ik er achter kwam vorig jaar dt ik haar niet meer voelde). wat een heerlijk lichtpuntje! ... hopen we natuurlijk, want als het niet goed blijkt... :(

maar voor nu voel ik vooral blijdschap
    het maakt alles anders, zo gek, in verwachting van mijn tweede kind (heb het gevoel dat ditkindje echt bij ons mag blijven), maar... waar is mijn eerste? mis haar erg in ons "gezin". ze hoort er zo bij! aan de ander kant hóórt ze er gewoon bij voor ons. of ze hier nou is of niet.

ik heb niet meer getest want ik heb geen testen meer in huis. hier zijn ze erg duur en anders moet ik ze op internet bestellen en eerlijk gezegd geen zin in. het heeft toch geen invloed. het brengt missch alleen maar stress?

heb wel angstmomenten maar ben met ontspanningsoefeningen in de weer en dat helpt. dat trekt d spanning na een paar uur weg (het ergste). verder rustig aan doen.

zit jij op wachtbankje Micky? wanneer NOD?

mnr: heeeéle dikke knuffel :( wat is dit toch weer oneerlijk.

truus: oh goed zeg, een ongi! je lijf is goed bezig ;) iig geval. op naar een ei! ja best goede streep toch he? maar ik vond m n beetje licht maar was wel duidelijk. en ben niet ongi dus ben gewoon zwanger ;)
    tot het tegendeel bewezen is :p

beloney haha lief, wat een leuke reactie!
    allemaal bedankt trouwens voor de felicitaties, ik weet dat het ook soms toch wel dubbel of lastig kan zijn.

lin: lekker even minder opletten en genieten! waar ben je op vakantie?
    ik hoop dat het positief uitpakt!

knuffels!

4. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het met iedereen?? Nog NODS in zicht??

Hier nog geen NOD in zicht volgens mij. Zit nu op dag 30, maar volgens mij heb ik pas gisteren mijn ei gehad. Heb nu dus weer een keer een hele lange cyclus.
    Heb alleen mega zere tepels (heb ik altijd rond m'n ei), maar nu is het erger dan anders.
    Dus we hebben nog ff een kleine twee weken geduld.

5. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Conejita, ze hoort er ook gewoon bij ook al is zij op een andere plek. Straks bestaat jullie gezin uit 4. Inderdaad niet meer testen. Brengt alleen maar onnodige stress.

Lin, dank je wel voor de lieve woorden.
    Soms is het fijn om er niet mee bezig te zijn. Na de vakantie komt dat wel weer.

Mickey, jij hebt ook onregelmatige cyclussen? Je mag dus weer plaatsnemen op het wachtbankje. Hoop op positief nieuws over 2 weken.

Ik ben vandaag ongesteld geworden. 30 dagen na mijn curettage. Best netjes, vind ik zelf. Ongesteld worden na een mk voelde de eerste 2 keer als "terug bij nul, maar we kunnen er weer voor gaan". En nu weten we niet wanneer we er weer voor kunnen gaan.

6. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Hoi belony fijn dat je het helemaal los kan laten daar. Dat moet toch een verademing zijn! Heerlijk genieten.
    Conejita hoe voel je je? Wat een geschenk in deze maand. Het neemt het verdriet niet weg lijkt me, maar wel een heerlijk lichtpunt!
    Mickey dag 30... Zeker weten niet stiekem toch een ei gehad net als ik vorige maand?
    Lin hopelijk jij ook aan het genieten en idd niet Ah "broekturen" ;)
    Hier op dag 8.... Wachtend op een ei.... En een lichtpuntje

7. mnr

mnr Niet meer actief

Hoi dames,

Hier is het nog steeds afwachten. Hcg daalt wel maar is nog niet uit m'n bloed en dus kan ik nog niet verder.

Sinds gisteren krampen en bloedverlies dus hopelijk zet dat door en gaat het nu wel snel uit m'n lijf.
    Zwanger voelen zonder het te zijn vind ik vreselijk!

8. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Ha mnr dat gevoel ken ik van mijn zwangerschap die mis ging. En achteraf daalde en steeg dat steeds door bbz. Het is vreselijk naar om je zo te voelen en maar te wachten. Voor jou een extra digi knuffel. Ik hoop dat jouw tijd ook snel komt. Xx

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Hoi meiden.

Micky dat is zeker een lange cyclus. Weer geduld dus... Zet m op!

Belony, heel netjes hoor. Lichaam werkt wat dat betreft goed. Wanneer mag je naar Gent ook al weer?

Mnr wat duurt dat lang he :(.... Sterkte

Truus, hoe gaat het nou met jou, lichamelijk?
    Ik hoop en duim voor jou en de rest voor een lichtpuntje meiden!

Hier: gaat wel ok. Moe, prikkelbaar. Vooral mijn man heeft er last van, ik niet zo. Hij zegt "my liefi is heel veel swanker" :D en "heel veel sjaggerijne" :p hahaha maar hij kan het wel hebben.
    Hij is dolblij en heel zorgzaam.
    Ik verder geen kwaaltjes dus dat voel wel raar en meestal besef ik het niet echt. Het is nog zo onwerkelijk. We wachten de echo af...

Bedankt voor de lieve woorden over Noa. Het is zo, ik mis mijn kindje en kan nog niet echt superblij zijn over dit kindje. Want ik weet niet of het blijft. Dus voelt niet zo fijn. Maar ik ga een beetje op automatische piloot en hang er aan mijn man merk ik :). Maar vind ie ook niet erg volgens mij :).

Liefs en extra dikke knuff voor jou mnr

10. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ha meiden!
    hoe is het met jullie?

conejita hoe is het met jou? aankomende week heb je, je echo toch? spannend!
    @ truus heb jij inmiddels je ei al gespot?

hier hebben we de menstruatie achter de rug en kunnen we ons op gaan maken voor de "wipweken" daar beginnen wij steeds meer tegen op te zien! maar goed het is niet anders.
    as woensdag hebben we weer een gesprek bij de arts in het ziekenhuis. ben benieuwt naar de uitslagen en naar de plannen! spannend! maar we blijven hoopvol en vol moed! merk dat ik nu ook meer van afspraak tot afspraak leef ipv van eisprong tot menstruatie en van menstruatie tot eisprong! geeft wel even rust hier!

11. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    conejita... deze week echo?? Oh wat hoop ik voor je dat alles goed is!! En wees soms maar lekker prikkelbaar... het is allemaal voor een goed doel!!! Voel je je verder nog steeds goed?? Spannend allemaal hoor... leef erg met je mee!!

Lin... heel herkenbaar dat het soms een moetje is hoor. Of laat is zeggen dat het soms als een 'moetje' begint:p. Jij bent ook niet eerder al een keer zwanger geweest ofwel? Spannend of er wat uit de onderzoeken is gekomen! Laat je het ons weten?

Mnr... wat vervelend dat je miskraam zolang duurt. Het wilde eerst dus niet helemaal doorzetten? Is je HCG nu inmiddels wel uit je lichaam? Heel veel sterkte om dit alles weer een plekje te geven!!

Truus... je ei al bijna in zicht? Gebruik je nog ovu-testen of mag je bloed prikken om te kijken of je ei is geweest?

Hier... op het wachtbankje. Eind deze week m'n NOD. Dan een cyclus gehad van zo'n 42 dagen. Het is bijna 2 jaar geleden dat ik zo'n lange cyclus had. Geen idee hoe dat nu opeens weer komt... ;)

12. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Hoi meiden

Lin van afspraak naar afspraak klinkt als een welkome variatie ipv ei naar nod ;)
    We zitten midden in de drie dwaze dagen op wipweken haha. Nadat ik gestart ben met acupunctuur voel ik me wel rustiger en meer vertrouwen. Denk ook wel dat ik mijn ei ga hebben komende dagen want zaterdag veel vruchtbaar slijm maar nog geen positieve ovu test (doe ze nu weer ivm acupunctuur moet t n btj bijhouden).
    Ben ook benieuwd wat er uit gaat komen bij je lin! Hopelijk iets concreets en tastbaars waar ze jullie mee kunnen helpen:) duim mee.
    Mickey jij ook weer succes met t wachten... Als er nu iedere maand iemand van ons zwanger raakt zou top zijn toch!

13. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    whaha truus wat kan je dat toch altijd heerlijk verwoorden! maar idd! ik vind het echt even heerlijk zo! (klinkt raar want de situatie is niet heerlijk maar toch)
    wat goed die acupuntuur!heb er ook eens over zitten denken! ben benieuwt hoe het je verder gaat bevallen!

@ Mickey klopt nog geen zwangerschap gehad. klinkt gek.. maar ik kan me ook nog echt niet voorstellen hoe het is om op een dag wel een positieve test vast te hebben!
    lange cyclus heb je zeg! succes met op het wachtbankje zitten!!

14. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Hier een positieve test en ons huiswerk gedaan. Man wat n gedoe iedere maand😳
    En Nu weer broeden en wachten. Jij vandaag naar t zkh toch lin?

15. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goed zo truus!! En nu wachten!! Op naar een andere positieve test!!!

Conejita... welke dag mag jij nu precies voor de echo?? Donderdag toch? Hoe ben je er nu onder? Kun je de spanningen nog een beetje aan?
    Wel een hele heftige tijd voor jou nu. De herinneringen komen lijkt mij ook weer extra boven!! Oh ik hoop echt met je mee dat straks alles goed is EN blijft gaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lin... wijzer geworden in het ziekenhuis??

MNR... hoe is het met jou?

16. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ik moet morgen!! laat het jullie weten!! spannend spannend spannend! hihi! lief dat jullie er aan denken meiden!

17. lin1989

lin1989 Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.215
    181
    63
    ha meiden

een beetje verslagen zit ik hier achter de computer! we zijn vandaag bij het ziekenhuis geweest en hebben de uitslagen van de onderzoeken gekregen!

de sperma uitslag was goed! boven de onderwaardes en behoolijk miljoenen aantallen! dus dat is fijn.

bij mijn bloedonderzoeken hebben ze ook naar de schildklier gekeken waarmee ze de waardes van de hoeveelheid aan eitjes kunnen bepalen. dit was behoorlijk weinig. mijn waarde was 0,3 en voor mijn leeftijd gemiddeld moet ie 2,5 zijn ongeveer. dit betekent dat mijn voorraad aan eitjes niet veel zijn.. en wat waarschijnlijk inhoud dat we ook niet veel tijd meer hebben tot de voorraad op is! ik krijg binnenkort een echo om dit nog even goed te bepalen! het kan dus eventueel ook betekenen dat ik vroeg in de overgang ga raken. maar dat weten we nog niet!
    wat ook nog eens is is dat dit alles niets te maken heeft met de vruchtbaarheid!
    wel is er de kans als we alle onderzoeken hebben gehad dat ze sneller ons gaan helpen!

ik merk dat het nu wat begint te zakken en dat het lijkt alsof ik een tijdbom in mijn lijf hebt die zegt tik tik schiet op!

over 2,5 week heb ik de echo

en over 3,5 week heb ik een hsg onderzoek. alleen dit onderzoek was mogelijk omdat mijn baarmoeder gekanteld ligt!

een hoop info om te verwerken dus! we gaan het allemaal eens laten zakken!
    wilde het jullie even laten weten!

18. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Lieve Lin... dit is absoluut niet wat je had willen horen!! Is 1989 jouw geboortejaar? Dan ben je dus 25/26... wel erg jong om nu al weinig eitjes te hebben. Zit het vroeg in de overgang komen in de familie? Want dit is volgens mij erfelijk.
    Ik hoop voor je dat alles uiteindelijk nog mee gaat vallen en dat ze jullie snel kunnen helpen met goed resultaat!! Voor nu heel veel sterkte, want dit brengt waarschijnlijk nog meer spanningen met zich mee.

Ik lag al op m'n bed en las je berichtje op m'n tel, maar daarop ben ik niet ingelogd, dus ben echt ff m'n bed uit gegaan om nog hierop te reageren.

Nu ik toch weer op ben ook gelijk nog even een berichtje voor jou conejita. Heel veel succes en sterkte morgen!! Ik denk aan je en hoop en bid met je mee dat ALLES goed mag zijn!!! Het is jullie zo van harte gegund... zeker in deze week!!!!

Hier net voor NOD. Maar volgens mij heb ik soms al beetje buikpijn en wat donkerdere afscheiding... we wachten gewoon nog ff af;).

En nu ga ik weer gauw m'n bed in... morgen een lange dag voor de klas met allerlei gesprekken tussendoor en erna.

19. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Jeetje lin....
    Ik hoopte zo erg dat ze iets zouden vinden wat goed te verhelpen was en ze je snel konden helpen. Maar nu weer 2-3 weken wachten moet als een eeuwigheid voelen. En de druk kan ik me helaas goed voorstellen. Voor nu hoop ik vooral dat je de komende weken doorkomt en je je rust een beetje kan bewaren. Leef met je mee en iig dikke kus.

Conejita ik heb er een goed gevoel over en hoop dat dit bevestigd wordt en dit bundeltje liefde deze week wat lichter kan maken.

20. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe was het conejita???

Deel Deze Pagina