Wie nog meer; heeeel lang wachten op kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door conejita, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #21 conejita, 27 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 27 mrt 2015
    Hoi Silverwings.. tjee 5 jaar, hoe gewenst is jullie kindje!! hoe houden we het vol he. maar ja, je moet wel. je onderschrift..: helemaal true!

Loenie, nou op de echo hoorde ik dat Noa*´s hartje niet meer klopte. idem met de miskramen. vandaar dat zo´n echo voor mij geen prettige ervaring meer is.

Herken enorm wat je zegt, de hele wereld weet het. en soms voel ik ook iets van medelijden en dan heb ik erg de bhoefte om te laten zien dat ik niet zielig ben!! hoewel ik me wel soms zo voel hoor ;)
    hormonen slikken lijkt me ook wel pittig ja. heb dat nooit gehad maar ik hoor van een vriendin dat het heel veel met je doet he. dan gá je al door zoveel en word je ook nog eens heen en weer geslingerd door hormonen! :$
    Heel naar en confronterend als je dat tegen mijn moeder moet zeggen :(.
    Ook dat van je omgeving... pfff . ik krijg ook zovaak "adviezen" en dan denk ik "je zou dit allemaal eens moeten voelen, dan houd je wel op met adviezen geven. of suggesties waarom Noa* dood is gegaan (ik was te dun, niet de juiste vitaminen genomen, etc etc). sommigen weten ook zeker dat ik voor iets veel ergers behoed ben geworden (ziek of dood op latere leeftijd). allemaal omdat mensen het willen verklaren en niet met die onmacht willen dealen. het niet weten. of ik ben te snel zwanger geworden en daarom een miskraam, grrr. ook een vriendin praatte enorm veel ik was helemaal uitgeput als ik met haar afsprak. later zei ze "ik wilde er niet teveel bij stil staan, werd depressief als ik er aan dacht wat er met Noa* is gebeurd". Ja, dacht ik toen, als jij al depri wordt, hoe moet ík me dan wel niet voelen! het is mijn leven, mijn realiteit!! pffff zo vermoeiend. ik neem ook nu meer afstand van sommigen.
    sorry ik klaag ook :) maar is ook soms nodig om weer verder te kunnen

trouwens, bedankt voor alle reacties. toch "fijn" om dit te delen met elkaar. <3

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Hmmm Loenie, lang verhaal ik ben nogal een pechvogel..

Na 1,5 jaar voor het eerst zwanger, stonden op het punt om naar de dokter te gaan voor een doorverwijzing maar hey ineens zwanger.. In de wolken, maar het werd een miskraam tussen de 6/7 weken!

Toen gewoon weer veelte lang door geprutst, vroege miskraam tussendoor gehad.. Weer op het punt beland om naar de dokter gegaan en weer zwanger! Die zwangerschap heeft me nooit lekker gezeten, maar een lakse verloskundige zei me dat ik er vanuit moest gaan dat ik een miskraam kreeg en over 6 weken (6 weken!!!!) maar weer eens een test moest doen! Ben naar een andere verloskundige geweest, meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis en het bleek een BBZ te zijn.. Dit is een jaar geleden!

Kans gegrepen en meteen om hulp gevraagd.. Nee mevrouw, u kunt zwanger worden probeert u het nog maar een jaartje! Alle onderzoeken omtrent miskramen mocht ik ook niet, want ze telden de BBZ niet mee en ik mocht enkel het chromosomenonderzoek.. Dit jaar om een andere gyn. gevraagd en nu mocht ik het bloedstollingsonderzoek ook en daar is niks uitgekomen..

In April hebben we een afspraak voor verdere stappen, maar tot nu toe is er niks gevonden waarom het niet lukt dus ben benieuwd welke richting ze op gaan..

En je mag best zeuren, ik vind ook elke maand veelte lang duren vooral na de BBZ.. Je lijf is verandert, je cyclus is van slag, je merkt/voelt nieuwe dingen die je eerst niet had! Gek word je er van

3. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Lieve Mardaisy. wat heftig ook meis :(. wat een groot verdriet en ook angst dragen jullie met je mee. en wat zul je je kindje missen.... <3 dikke knuffel.

4. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha, wel leuk dat jij het zegt.
    Ik hoor weinig mensen over voeding en kruiden etc.
    Wij volgen al heel lang een dieet.
    Geen frituurproducten, geen pot en blik producten geen koffie.
    Veel groente en fruit.
    Goed water drinken.
    En druppels om rustig te blijven. ( ontspanning is belangrijk )
    Bij mijn eerste zwangerschap heeft het geholpen na 2 maanden.
    Nu helaas niet.... dus het was toeval.

Macca heb ik ook geprobeerd, maar vind ik zo vies...
    Die andere ken ik niet.
    Ga ik even opzoeken...

5. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Silverwings, wat kl.#te dat je niet meteen de juiste hulp krijgt en gewoon eigenlijk weer weggestuurd wordt. wat voor afspraak heb je staan in april?

6. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik lees net dat jij ook dun/slank ben.
    Ik ook, soms denk ik zal het daar mee te maken hebben?
    Mijn moeder was ook dun, en werd ook moeilijk zwanger.

7. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Maar maca zijn toch gewoon pillen? ik heb nooit iets geproefd, slikte ze gwoon door. twee vriendinnen zijn zo zwanger geworden. die door de artsen als onvruchtbaar werden bestempeld.
    ik drink ook minder koffie, max 1 of 2. anders red ik het echt niet hoor, vooral op slechte dagen...
    ja ik let wel op voeding! bijv advocado´s zijn niet goed als je zwanger wil worden. groene thee ook niet etc etc. ik ben niet té spastisch maar probeer er wel op te letten sommige dingen

8. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Een consult met de gyn. om verdere stappen te bespreken.. Ik heb geen idee welke richting ze op gaan, maar omdat ik ook moeilijk zwanger word vermoed ik dat ze richting IUI gaan..

En tsja dat is ook kl*te, maar ik heb dat achter me gelaten.. Ik heb nu iemand die me tot nu toe wel serieus neemt en daar wil ik dan mijn energie in steken en maar hopen dat hij met iets komt wat zijn vruchten afwerpt!

9. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    nou zo dun ben ik ook weer niet. dit was één vriendin die dat vind haha. was t maar waar ;).
    ik woog vóór Noa* 53 en ben 1.65. wel (mooi)slank ja. maar niet graatmager. heb echt wel vetjes.
    nu weeg ik 55-56.
    maar zwanger worden is mijn probleem niet. mijn kindjes blijven niet leven :(... denk dat mijn lichaam een helpende hand nodig heeft. bijv progesteron of bloedverdunners. en slik ook homeopatische pilletjes. ik ben naar een natuurgeneeskundig arts geweest die al veel vrouwen aan een kind heeft geholpen. incl mijn tante.
    ja, je probeert alles en ik geloof er in.
    wie meer wil weten pb me maar over deze meneer. hij zit in Heiloo.
    ik ken ook via via iemand in Limburg.

10. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    heel goed, meis. fijn dat je nu iemand hebt die je serieus neemt! bij mij mij heeft het ook heel wat gekost om een fijne gyn te vinden. als je er een hebt is die goud waard.
    april is al bijna..!

11. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Oja iedereen weet het.... Dat stuk ja... Ik zie mijn collega's naar mijn lunch staren en denken "Ah filet amricain nog niet zwanger" ookmilos schoonouders zijn heel lief maar kampioen in "domme opmerkingen". Ook ik ben 56kg en 1.68 maar t zal toch niet liggen aan een gezond bmi???&#128563;
    Maar conejita de opmerkingen die jij kreeg slaan echt alles....
    Ik heb voor mijn30ste allebei mijn ouders verloren. Dat vonden ook veel mensen lastig om mee om te gaan. Ik had ook kennissen die heel veel en raar en relativerend gingen parten omdat ze "de realiteit" te moeilijk vonden. Niet doorhebbende dat je je dan helemaal een zielige kneus voelt. Hoe goed ook bedoelt

12. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    wil je mijn die gegevens pb en van die man uit heiloo.
    Dat is dicht bij mijn ouders, dus kan het altijd een keer combineren.
    Ik heb via mijn tante ook homeopathisch pilletjes en druppeltjes.
    Misschien is het wel via de zelfde persoon.
    Dit heeft dus de eerste keer geholpen.
    Ik moest toen ook crocus stavius d4 slikken. Zodat het vruchtje bleef zitten zeg maar.
    Helaas is dit product bijna niet meer aan te komen.

13. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    pb verstuurd hoor! tis wel een beetje een lompe man.

sorry ben op werk, reageer later!! xxx

14. Luminis

Luminis Fanatiek lid

13 mrt 2014
    1.204
    46
    48
    Groningen
    Ik breek even in... conejita, ik hoop dat je gauw zwanger mag worden en ik wens je heel veel geluk toe! En wat een banner... ik weet even niet wat ik moet zeggen!

Andere meiden; ik wens jullie ook heel veel geluk toe!

15. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Truus, neee ligt echt niet aan gezond bmi hoor. Ik ken meiden die dunner zijn en gezonde kids krijgen. Was gewoon een domme en pijnlijke opmerking van mijn vriendin.
    Wat heftig meid dat je allebei je ouders al zo jong kwijt bent. Och dat opbeurende gepraat is zoooo kwaadmakend! Maar, eerlijk gezegd, misschien heb ik dat ook wel eens gedaan vroeger. Toen ik niet beter wist :(..

Sanzon, nou idd je kunt het allicht proberen! Over deze man hoor ik goede dingen. Mijn tante had meerdere miskramen en na bij hem te zijn geweest twee kids. Ook helpt hij vrouwen die niet of moeilijk zwanger worden. Ik hoop dat het ook bij ons gaat helpen!
    Bijzonder trouwens dat het de eerste keer gelukt is met homeopatisch pilletjes!
    Deze man doet trouwens electro acupuntuur (niks engs hoor) en dan kijkt hij wat er "mis" is in je lichaam en geeft hij je supplementen. Wel een beetje duur vond ik ze. Ik heb ze daar in de apotheek gekocht maar ik ga ze volgende x hier in Spanje kopen. Wrsch is het hier goedkoper. Maar ja ik heb het er wel voor over hoor.
    Hij is trouwens ook helderziend dus het kan zijn dat ie wat dingen tegen je zegt waarvan je denkt...:$

Luminis, dankjewel ;)

16. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    image.jpg
    Vandaag 11 of 12 dpo en echt zoals iedere maand dit soort vage tuurstrepen.... :(
    Al 4 keer een topic geopend waarin iedereen dat roept:"zwanger!!" Verwarrend toch maar morgen nog eens testen

17. sanzon

sanzon Actief lid

11 jul 2009
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil het zoiezo proberen.
    Bij de vorige homeopathische druppels etc, ging het vooral om spanning en stress te minderen
    Kan ook kloppen. ik ben altijd behoorlijk druk, en snel in de stress.

Ik hoop dat het snel bij je gaat lukken.
    Ik heb morgen mijn nod.
    Jij van de week las ik.

18. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Sanzon, misschien heb je iets aan wat artikelen over de invloed van stress op progesteron. Niet dat je daar minder stress van krijgt maar misschien wel een "verklaringsmodel"

19. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    O en sorry gedachten 2....
    Stress, dun... Wellicht te snelle schildklier? Schijnt ook niet erg bevordelijk te zijn voor zwangerschap. Wellicht is dit wat makkelijker voor je op te lossen dmv bloedprikken via de huisarts en een pilletje. Want begreep dat je ziekenhuizen btj eng vindt. Wie weet...

20. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    meiden, sorry druk dagje, hele dag aan t werk (tot 21.00!)

Truus, wat vervelend van die tuurtesten. is dat elke maand zo? en dat gewoon ongi?
    ik zie niet echt een streepje maar dat heb ik wel vaker hier op het forum. iedereen ziet iets behalve ik :)
    zal dus meer aan mij liggen..

Sanzon, spannend..? nod. of hoe sta je er in?
    ik van de week ja. toch ook wel weer spannend. gelukkig ben ik druk met werk en zo. veel afleiding helpt wel. maar je hoopt.... ;)

ik doe meditatie om te relaxen. videootjes van youtube en muziek helpt mij goed. ik ben heel gevoelig en kan ook wel stressen. dus zelfzorg erg belangrijk!

Deel Deze Pagina