Ha Meiden, Vinden jullie het goed om een lijstje te maken van de actieve mensen hier? Of ben ik de enige die dingen niet alles kan onthouden?? Het is maar een idee hoor, dus als jullie het niets vinden is het ook goed. Een voorbeeld van mezelf: Mickey- 31 jaar - ronde 29 - volgens gyn alles goed (2x MA)
Elsssm, wat een heftig verhaal. Welkom. Ook ik heb geen raad voor jou. Wel hoop ik dat je snel positief nieuws hebt, net zoals ik dat hoop voor ons allemaal. Mnr, hoe was je echo? Goldfishie, welkom. Jij hebt ook al een heel traject achter je. Spannend je naderende NOD. Ik ga voor je duimen dat het toch raak is. Mickey ik vind een lijstje een goed idee. De andere dames ook? Belony - 37 jaar - PCOS - pauze vanwege miskraamonderzoeken - 3 MA's
Top idee, Heb hetzelfde probleem nml. Zolang het maar geen nod lijst is Truus-34-bbz april 2014- laproscopie ivm infectie-schade alleen lever middenrif-1 eileider- ronde 14-overweegt iui starten....
Goldfishie - 33 jaar - ronde 27 (bijna afgelopen) voor 1e kindje - in iui traject met pregnyl, zonder extra hormonen
Goedemorgen dames, Ik heb alvast een opzetje gemaakt voor een lijst. De lijst kan uiteraard aangepast worden als iemand een beter/gemakkelijker/overzichtelijker idee heeft Ik heb de rest ook maar alvast erbij gezet. Indien je niet op de lijst wilt, dan haal ik je eraf. Geen probleem. ♥ Onze Lijst ♥ ♥ Mickey83 - 31 jaar - ronde 29 - volgens gyn alles goed (2x MA) ♥ Belony - 37 jaar - PCOS - 3 miskramen - pauze vanwege miskraamonderzoeken ♥ Mem van m - 32 jaar - dochter van bijna 3 - ronde 18 - volgens zkh alles goed ♥ Truus81 - 34 jaar - bbz april 2014 - laproscopie ivm infectie; schade alleen lever middenrif - 1 eileider - ronde 14 - overweegt iui starten ♥ Goldfishie - 33 jaar - ronde 27 (bijna afgelopen) voor 1e kindje - in iui traject met pregnyl, zonder extra hormonen ♥ Conejita - ♥ Mnr - ♥ Lin1989 - ♥ Elsssm -
Goed idee van het lijstje! Mnr - 32 jaar - dochter van 3 - sinds 2012 bezig sinds april 2013 in de mmm - 2x mk 1x zs op verkeerde plek - bezig met iui 6
Op de echo was nog alles klein denk dat m'n lichaam van slag is door de mk. Volgende week weer terug komen.
♥ Onze Lijst ♥ ♥ Mickey83 - 31 jaar - ronde 29 - volgens gyn alles goed (2x MA) ♥ Belony - 37 jaar - PCOS - 3 miskramen - pauze vanwege miskraamonderzoeken ♥ Mem van m - 32 jaar - dochter van bijna 3 - ronde 18 - volgens zkh alles goed ♥ Truus81 - 34 jaar - bbz april 2014 - laproscopie ivm infectie; schade alleen lever middenrif - 1 eileider - ronde 14 - overweegt iui starten ♥ Goldfishie - 33 jaar - ronde 27 (bijna afgelopen) voor 1e kindje - in iui traject met pregnyl, zonder extra hormonen ♥ Mnr - 32 jaar - dochter van 3 - sinds 2012 bezig sinds april 2013 in de mmm - 2x mk 1x zs op verkeerde plek - bezig met iui 6 ♥ Conejita - ♥ Lin1989 - ♥ Elsssm -
Goed bezig belony! Wie nog meer voor zijn nod? Ik hier vier dgn voor nod negatieve test en weinig hoop. Voel me wel primA eigenlijk. Niet geheel depri als anders. Dat is al wat Vandaag en morgen leuke dingen op het programma dat scheelt ook.
Zit er op te wachten. Denk dat het niet gelukt is deze ronde. Maar ga niet meer zo vroeg testen. Dat heeft al teveel negatieve uitslagen gegeven.
Lieve meiden. Sorryyyyyyy dat ik niks heb laten horen. schaam schaam. Ik had een paar x gekeken en toen was er niks bij geschreven dus ik dacht iedereen slaapt zeker . Toen was ik heeeeel moe en geen puf meer. Dus niet meer gekeken. Ga nu effe meldingen aanzetten want jullie zijn me toch wel dierbaar geworden . Nu nog niet alles bijgelezen, dat komt nog. I promise! Hier iig twee goede echo's gehad! Zo fijn! Maar vlak ervoor had mijn man zijn verstandskies eruit en zijn enkel bezeerd dus die loopt met krukken dus ik moest extra werken en alles doen met de hond :x. Precies in de week voor Noa's eerste verjaardag en de eerste echo. Dus ik was een beetje oververmoeid en overprikkeld etc etc... Ben echt heel erg moe en ook emo dit weekend. Vind dikke buiken nog steeds moeilijk, ik denk, waarom is mijn dochter dood? En logisch dat ik dan boos en verdrietig ben. Hoewel ik blij ben met dit kindje is het verdriet om Noa er natuurlijk nog volop. En daarboven op de spanning of dit goed zal blijven gaan... Ik maak me er niet heel druk over, ben simpelweg te moe maar onderhuids speelt het wel mee merk ik. Sorry voor mijn ego bericht! Ik zet de meldingen aan en ga jullie weer vaker schrijven! Knuffels en liefs!
Een aantal bijna NOD... spannend!! Truus hopen dat het deze test toch nog te vroeg was! Conejita... wij snappen het wel hoor dat je ff wat rustiger was hier. Al hebben we ja natuurlijk wel gemist. Je hebt dus juist een hele drukke periode in de tijd dat Noa* haar eerste verjaardag zou hebben gevierd. Neem ook wel de tijd om dit moment te verwerken, zo'n datum/week doet je toch weer met extra emoties terugdenken. Iedereen verwerkt dit op zijn eigen manier, doe waar je je goed bij voelt!! Heel veel sterkte conejita... en ja dikke buiken ... ik zie ze liever niet. Maar geniet van het kleine wonder wat zich in jouw buik aan het ontwikkelen is!! Ik hoop van harte dat je dit kindje levend in je handen mag houden!!!!!! Dit wil ik toch ff delen (hoop niet dat je het erg vindt): Ik hoorde van de week van een leerling in de klas dat ze waren wezen bowlen en uit eten waren geweest omdat z'n zusje jarig zou zijn geweest (kindje heeft maar een paar uur geleefd, inmiddels al meer dan 8 jaar geleden volgens mij). Heb er eens over nagedacht en vond het eigenlijk een hele mooie manier dat ze dit met de andere kinderen toch zo ieder jaar weer 'vieren/gedenken'.
Ha lieve conejita ik had inmiddels gehoord idd dat het allemaal goed ging met jullie frummel. Fantastisch. Dat dat niet zo helemaal kan voelen kan ik me in inleven. Heftige weken zo. Ook met alles op je werk en thuis. Het is heel veel op 1 berg. Ik heb btj rare testmethodes haha Test vaak veel te vroeg en dan uiteindelijk de laatste dgn voor nod niet meer. De dag dat ik ongesteld word vind ik nooit zo n drama eigenlijk. Dan is het duidelijk. Ik vind de spanning en de onduidelijkheid van te voren vaak killing. Vandaar het vroege testen zeg maar. Ontzettend leuke feestjes gehad dit weekend. En nu valt maandag zwaar zeg maar au! Woensdag ongesteld verwacht ik. En dan zaterdag wederom een leuk festival en veel afleiding dus. Ik denk dat ik over 2 mndn naar het zkh wil om te starten met iui. Dit geeft ergens ook n stuk rust. Dan kan ik het hopelijk wat meer bij de ander laten. Dan plannen en denken er mensen mee. Weet wel dat dat ook niet ideaal is maar toch.... Mij lijkt het wat rust te geven tussen de oren. Nu weer n dagje werken met mijn houten hoofd en hopelijk gaat t ook goed met de anderen die rondom hun wachtbank rennen
Oeps Truus, das ff balen dan weer maandag. Niet zo fris als normaal hihi. Hoop dat het het waard was nieuwe meiden, welkom! Voor op de lijst. Conejita, 36, 3 mk, mama van een engeltje. Zwanger v tweede kindje. Gebruikt medicatie. truus dat iui hoor ik goede dingen over. Het zaad wordt ook dan geselecteerd toch? Missch gaat dat m worden voor jou! Ik lees een leef mee met iedereen. Liefs
Vandaag 2 dagen te laat. Zou het dan nu toch? Heb iedere keer van die krampen in mijn buik. Net zoals anders. Grrrr.....waarom moet dat toch altijd zo moeilijk? Afwachten dus maar weer. Las van de week op facebook een bericht dat door iemand was gedeeld: waarom moeten we iedere maand ongesteld worden. Waarom krijgen we niet gewoon een sms van moeder natuur met de tekst: je bent niet zwanget tot volgende maand. Tsjaa was wel een stuk handiger geweest. Voor alsnog zit ik dus nog op het wachtbankje.
Hoi meiden, ik kom ook weer even spieken hier... Conejita, gefeliciteerd met je zwangerschap! Het is een moeilijke periode voor je, lijkt me allemaal heel dubbel. Aan de ene kant het verdriet om Noa en aan de andere kant een nieuwe zwangerschap. Wel fijn dat je al 2 goede echo's hebt gehad, maar het zal altijd spannend blijven. @mem van m, we worstelen er allemaal mee denk ik. Die weken duren allemaal zo lang en we maken ze keer op keer weer mee. Vermoeiend is het. Maar als je 2 dagen over tijd bent misschien toch een testje wagen? @truus, was het het waard? Ik begrijp wel wat je bedoelt, ik vond gisteren ook geen toffe dag haha, ik had me iets teveel laten gaan in het weekend Hier nog steeds geen zwangerschap. Eigenlijk geloof ik er niet eens meer in dat het ooit gaat lukken. Soms vind ik dat oké en soms kan ik ineens overvallen worden door verdriet. Ik zie een beetje op tegen de komende periode, ik ben bijna jarig en dat voelt kut. Ik had verwacht er anders bij te zitten op die leeftijd. Ook komt het nu wel heel dichtbij dat het alweer een jaar geleden is, pffffff... Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden. Kans op zwangerschap schat ik nu op 0,00001% ofzo. Door nachtdiensten van mijn vriend hebben we elkaar amper gezien en dus ook niet tussen de lakens. Ik voel ook niets, dus ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld word. Daarna ga ik misschien een echte pauze inlassen, ik durf niet zo goed zo vlak voor de vakantie. Wat als het weer een bbz is en ik lekker op vakantie ben? Dus ik twijfel.... Ik kan het misschien nog 1 ronde proberen, maar daar ben ik dus nog niet over uit. Wel balen dat ik als ik niet zwanger wordt precies tijdens de vakantie ongesteld ben:x Daar baal ik nu al van, pfffff.
Conejita wat fijn dat het goed gaat met de baby. Ik kan me voorstellen dat het inderdaad heel dubbel voelt, maar probeer te genieten van een nieuw leven dat in je buik groeit. Truus feestbeest! Ik moet tegenwoordig ook bijkomen als ik een feestje heb gehad. Fijn dat je leuke festivals op de agenda hebt staan. Ik vind de festivalperiode altijd erg leuk. Zal er dit jaar weer een aantal bezoeken. Goed dat je een deadline/datum hebt vastgesteld voor de volgende stap. Kan me voorstellen dat zo'n traject meer rust zal geven. Ik hoop dat het niet nodig is en dat je tegen die tijd al zwanger bent. En zo niet dan hoop ik dat het jullie snel zal helpen bij het vervullen van jullie kinderwens. Memvanm spannend! Ga voor je duimen. Wanneer ga je testen? Loenie wat balen. Die teleurstellingen keer op keer zijn zo ontmoedigend. Hoop dat je snel eruit bent wat je gaat doen. Wanneer ga je op vakantie?