Wie nog meer; heeeel lang wachten op kindje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door conejita, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    image.jpg

Hihi ja herkenbaar wellicht is deze wat duidelijker... Ja heb dit echt bijna iedere maand om gek van te worden en leidt uiteindelijk helaas tot niks. Heb ook fertiliteitsyoga gedaan was ook "kalmerend"

2. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Ik zie weer haast niks :D maar het komt vaak ook door het uploaden hoor. Dat je m in het echt duidelijker ziet.
    of ik ben gewoon kippig:p

Fertiliteitsyoga? Cool. ! Ga ik ns opzoeken.

Hoop dat je toch zwanger mag zijn truus!

3. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Vanmorgen weer een complete blanco test en de eerste tekenen van ms beginnen zich toch te vertonen. Dus laat het voor deze ronde maar weer gaan. Gisteren een baaldag. Het weer is zo grijs en druilerig en veel te veel lopen hangen en te weinig afleiding. Dat proberen vandaag maar wat te veranderen. En idd weer zuchten en doorgaan. En dan begint de cirkelen weer opnieuw.
    Verdriet-angst-hoop-spanning-verdriet. En hoop nu alweer dat de volgende cirkel eens eindigt met vreugde. Bij jullie komt de nod er ook weer aan. Veel succes meiden. Hoop Op een mooie uitkomst

4. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Och meis :(
    Ik zit nu idd in hoop/spanning/bang voor teleurstelling.
    Dat gehang en ziel-onder-arm heb ik ook vaak als k alleen ben. Pfff.
    Is je vriend er niet om wat leuks te gaan doen?
    Dikke knuff!

5. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Test je na al die Tijd nog voor je nod of stop je daar op een zeker moment mee... Bedoel dat niet rot trouwens.
    Vandaag wederom stormachtige dag en veel binnen geweest maar nu de reis voor over 3 weken weer wat verder voor bereid. Op zoek naar fijne spa's, restaurants en mooie natuur. Dat was een prima afleiding. Ergens ben ik al blij als ik normaal ongesteld word dan heb ik iig normale cyclus gehad. Nog leuker zou positief testen als nog ;)
    Hou je taai komende spannende dagen weer

6. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Toen ik je onderwerp zag, wilde ik reageren met 'ja ik'. Maar in vergelijking met wat jij hebt door moeten maken, valt dat van mij nog wel mee.

Na net mijn 3e mk te hebben gehad, is bij mij ook de moed in de schoenen gezonken. In het ziekenhuis hebben ze een hoop bloed afgenomen. Over ca. 2 weken horen we de eerste uitslagen.
    Tot die tijd klussen we gewoon door, maar heb ik er weinig vertrouwen in.

Ik heb het hier moeilijker mee dan ml. Voor hem is een kleine welkom, maar hij is ook gelukkig wanneer we samen blijven. Voor mannen en vrouwen schijnt dit toch anders te liggen. Het voelt als een soort falen.
    God heeft immers gezegd: 'Gaat heen en vermenigvuldigt u'. En nu lukt het ons maar niet om daar gehoor aan te geven...

7. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    conejita... wat heftig wat jullie hebben moeten meemaken!! Dat is volgens mij echt je grootste nachtmerrie dat zoiets kan gebeuren en een angst die je niet snel kwijt zal raken!! Ik hoop van harte voor je dat je snel weer zwanger raakt en dat het dan allemaal goed zal gaan!!! (Hebben ze een oorzaak gevonden waarom jullie dochtertje niet meer leefde?)

Mardaisy... jullie ook al zoiets heftigs meegemaakt!! Heel veel sterkte meid!!

truus81... spannend, al meer duidelijkheid? Wat vervelend dat je vaak lichte streepjes hebt! Dan geeft zo'n test dus geen duidelijkheid, maar strooit alleen maar meer onzekerheid.

Het duurde zo'n 1,5 jaar voordat ik zwanger was van onze dochter en nu zijn we al 2,5 jaar bezig voor een brusje.
    Ik herken me helaas volledig in jullie maandelijkse stress van hopen en teleurstellen. Wij zitten nu weer in de eerste ronde na MA en rust. Ik voel de spanning gewoon weer. 'Voel ik wat, zie ik wat, waar zit ik precies in m'n cyclus'.

8. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    @Truus: vorige keer had ik nega getest en toe nog één x erna getest. de keren daarvoor testte ik pas óp nod en dan daarna niet meer nee.
    hoezo, dat bedoel je niet rot? ;) ivm met dat het mis kan gaan?
    ja ik lees op nod topic dat meiden 9/10 dpo posi testen en gaat het daarna nog mis. daarom wacht ik nog even..
    liever test ik óp nod, maar dan vlieg ik naar Ned en is ml er niet. moet ook nog langs gyn vóór die tijd, mocht ik zwanger zijn. dus woe gulden middenweg ;)

fijn vooruitzich, je vakantie!! heerlijk hoor. beetje ontspanning.
    ja, iig normale cyclus. is iig wát :). soort schrale troost..

@zusje: ik snap je hoor. het zijn gewoon de klappen die je toch krijgt. dikke knuffel.
    hoop je dat er wat uit de testen komt ?heb je wel eens aan acupunctuur gedacht? schijnt ook te helpen vaak bij miskramen.
    ja mannen staan er anders in. het is heftiger voor ons. maar mijn man is wel veranderd. maar ja, Noa* was een heel compleet en volgroeid kindje al. da´s idd toch wat anders nog.
    ben je ook gelovig? ik ook. alhoewel ik niet zo de "druk" voel van dit vers uit de bijbel.. ik niet zo bijbelvast opgevoed. nu wel wat meer, maar focus me vooral op de kracht en liefde van God. ook lastig soms, want hoe te vertrouwen als je kind dood is gegaan?
    ik hoop dat het toch nog weggelegd is, vast wel! de aanhouder wint hoor ;)

@micky: nee geen oorzaak gevonden. ze was te licht voor 39 weken: 2140g. en kleine placenta. maar verder alles goed. "wiegedood in debuik" m.a.w geen idee hebben ze. bij mij en me man is ook niks gevonden tot nu toe. ik weet niet, soms denk ik, hadden ze maar doorgehad dat ze toch niet goed groeide, maar ja, er zijn kleinere babies die wél gewoon leven. ik had nog een doppler echo gehad, waarbij ze kijken naar doorbloeding placenta etc en alles was "zeer goed" dus tja... prima zs ook. lastig hoor.

zo, jullie zijn ook al alng aan het wachten zeg, 2.5 jaar en toch ook twee miskramen. kan me voorstellen dat geduld ook opraakt. gelukkig hebben jullie wel een mooie dochter al! maar ja, dan denk je juíst, het moet toch lukken!!?

vind het trouwens toch fijn dat jullie gereageerd hebben hoor. ieder heeft zijn eigen verhaal maar we vinden toch herkenning

knuffels!

9. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Ik zit niet in hetzelfde schuitje, maar wil je even een knuffel geven via deze weg! Houd moed!

10. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Dankjewel!

Ps net negatief getest vanmiddag. Vier dagen voor nod.
    Officieel kan het nog maar ik denk zelf van niet :(.
    Baal als een stekker weer.

11. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kon je je niet inhouden??? ;)
    Eigen gevoel zegt altijd heel veel, maar toch hoop ik voor je dat je geen gelijk hebt.

We vinden zeker herkenning... we willen namelijk allemaal hetzelfde!! En daarbij dat het dus niet zomaar vanzelfsprekend is!!
    Mijn NOD is ook ergens eind deze week... ;)

12. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ik doe mee met de nod lijst tegenwoordig. daar beginnen sommige meiden zó vroeg met testen! dus ik werd aangestoken.. :D

werd wel huilerig maar ja, dat ben ik tóch straks als ik ongi word. er is gewoon ook veel verdriet en ik kijk zó uit naar een lichtpuntje!

wie niet!

ik hoop voor jou op goed nieuws!

13. Logan

Logan Niet meer actief

Hier bijna drie jaar, vanaf juni 2012. Nu net weer ongesteld geworden. Wat is het toch zo oneerlijk he?

Van jou onderschrift conejita, word ik altijd even stil. :(

14. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    #54 conejita, 30 mrt 2015
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2015
    tjee meid, Logan. drie jaar is ook niet niks. en tis inderdaad m¡niet eerlijk nee. de één heeft het zo moeilijk en de ander... maar: we houden vol he!
    krijgen jullie ook bijv iui of zo? of andere "hulp!?

ja, tis enorm verdrietig wat er is gebeurd met mijn meisje. een groot groot verdriet. lichtpuntje zo enorm welkom!

15. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Shit conejita :(
    Idd het kan nog maar je zou zo n streepje er wel in willen smeken he! Hier negatieve testen maar ook niet ongesteld. Denk nu op 15dpo te zitten maar ben bang dat ik dus wel mijn eisprong heb gemist en nu is t gewoon wachten. Dikke knuffel voor jou... Ken dat verdrietige gevoel van met n blanco test staan. Hopelijk kun je ook voelen dat dit gevoel over paar dagen weer veranderd in hoop en strijdlust. X

16. mickey83

mickey83 Bekend lid

30 dec 2013
    515
    0
    16
    NULL
    NULL
    conejita... jij doet dus mee aan de algemene NOD lijsten. Volgens mij is dat niets voor mij... iedere keer andere zwanger zien worden die nog maar net bezig zijn terwijl jezelf als zo lang bezig bent. En inderdaad wat jij zegt... je hebt dan veel meer testdrang dan anders.
    Ik snap je tranen bij een negatieve test of ongi hoor!! Ik duik meestal ff in bed ofzo... moet dan ff tijd voor mezelf hebben. Sterkte meid!! Nog geen rood??

Logan.. ook al zolang bezig!! Laten ze jullie nu ook gewoon zelf aanmodderen, of doe je aan een behandeling?

Truus... wat vervelend dat je niet precies weet hoe je cyclus is deze periode. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid!!

17. Logan

Logan Niet meer actief

Nee geen hulp hier. Alles is onderzocht en goed, dus we 'mogen' geen behandeling. We zitten nu een jaar na laatste miskraam dus het zal wel niet lang meer duren. Hoop ik.

Huilen om witte testen, tja volkomen normaal. Die dingen zijn zo ontzettend confronterend. :(

NODlijsten meld ik me aan om er vervolgens nooit te komen. Ik word altijd een beetje jaloers van al die meiden die binnen een halfjaar zwanger zijn en dan dezelfde weer tegen te komen voor een tweede...

18. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ja het leek even leuk die nod lijst. maar alleen als je zwanger word. ik werd al weer gestresst dus ik ga nu niet meer erop tot ik heb gestest vrijdag. dan meld ik het (de uitslag) en dan ga ik lekker een paar dagen weg ;)
    het werkt alleen stressverhogend idd Micky. flink huilen en me storten op mijn werk helpt wel.

nee geen bloed, vrijdag pas nod (of zaterdag) dus er is nog kans...

Logan, wat balen dat jullie geen hulp krijgen :( wel fijn dat alles goed is natuurlijk. alternatieve circuit geprobeerd?

19. truus81

truus81 Bekend lid

22 sep 2014
    778
    0
    0
    Hoi meiden dit voelt als een prima clubje ik krijg ook vervelende gedachten van zo n nod lijst. Mijn ervaring is vooral dat ik reacties krijg "als ik zie iets". Terwijl ik een blanco test plaatste, dan in de stress schoot en als een malle ging testen. Om uiteindelijk teleurgesteld te raken. Hier inmiddels wel ongesteld dus dat is iig wat....
    Ik ga proberen deze maand het wat meer los te laten want de komende 2 eisprongen zijn net tijdens jetlag, lekker handig. En mijn lijf doet dan altijd rare dingen als te vroeg of te laat. Denk geen ovulatietesten mee alleen zwangerschapstest voor halverwege. Maar dat verzin ik vaak nu in mijn teleurstelling maar hopelijk kan ik dat vast houden. Veel succes lieve andere dames. Ik gun jullie snel een mooie zwangerschap die BLIJFT. Veel liefs

20. conejita

conejita Fanatiek lid

14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    ja dat is ook zo. het verandert inderdaad na een paar dagen meestal weer naar hoop en strijdlust, klopt precies!
    hoezo, je ei gemist? gebruik je ovu-testen?

Deel Deze Pagina